päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,240,216 views

Kaiski

Posts: 9

#25021 • • Kaiski
On kyllä jo useamman päivän :(, mutta jostain suht. merkityksettömästä aiheesta aikaansaatu riita kaverin kanssa, joka sai alkunsa molempien ollessa kännissä. *hmph**eiei*
ludde

Posts: 148

#25022 • • ludde Anna
Tulin oikein nimenomaan tänne koululle tekee tehtäviä että sais jotain aikaan mut täällähän mä on edelleen: Klubbarissa *justjoo*

Taidanpa sittenkin lähtee himaan vetää päikkärit! *nukkuu*

Ja illalla luistelee *sydän* Tai niin no.. Nyt kun katson ikkunasta niin on muuten erinomainen luistelusää! *igor*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#25024 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Päätä särkenyt 2 päivää..*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Freja

Posts: 8,775

#25026 • • Freja Sihteeri

mayah, 10.1.2008 14:41:
*nyyh*



*lohduttel* *hali*

Mut hei, sun ystävät on tääl!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pirpeli

Posts: 5,533

#25027 • • pirpeli
En kyllä tasan tarkkaan lähde töihin 15h/vko tuntisopparilla.
*hmph*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

anis

Posts: 2,451

#25028 • • Edited anis
Perkuleen kani teki taas tuhojaan *grr* On kyl viimenen kerta kun semmosen hommaan.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

nomic

Posts: 4,120

#25029 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Piider, 9.1.2008 13:30:
Soitin äsken erään reseptin uusimisesta ja lääkäri oli ilmeisesti hävittänyt sitä koskevan muistilapun. Eihän tuossa muuten mitään, mutta kysymys on sellaisesta reseptilääkkeestä, jonka kuuria ei voi yhtäkkiä lopettaa.
Äkillisestä kuurin lopetuksesta seurauksena voi olla jotain shokin tapaista tai ehkä jopa jotain vähän vakavampaakin (näin olen ymmärtänyt).

Kyllä tässä nyt vielä on 3 päivän annos jäljellä, mutta jos ei huomiseen mennessä ole soittoa mennyt apteekkiin, niin kai se on pakko lähteä käymään lekurin juttusilla. Olisi vaan muitakin kiireitä tässä loppuviikosta, ettei jaksais lähteä selvittämään tuollaista asiaa toiselle puolelle kaupunkia, kun sen pitäisi pystyä hoitamaan puhelimitsekin.



Toivottavasti homma onnistuu. :/ Itsellä kävi vähän samoin joulun jälkeen, kun en voinut uusia reseptiä. Tosin ihan noin voimakkaita oireita ei ilmeentynyt (olin pari päivää ilman tiettyä lääkettä), mutta oli se aikamoista helvettiä, kun ei uskaltanut kodista lähteä ulos, ja kaikki oireet vaan oli niin voimakkaita, ettei pystynyt nukkumaan.

Toivottavasti kaikki menee hyvin!
Sand3

Posts: 1,157

#25030 • • Sand3 satuolento
On vaan sellai surku olo *uuh*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Freja

Posts: 8,775

#25032 • • Freja Sihteeri
Täs koneel explorer vaa katoilee ruudusta :( en ees tee mitään erikoista, ni se vaa päättää sulkee kaikki ikkunat. En tajuu. Pelkään et koko kone hajoaa.

Tää on niitä hetkiä, kun on ikävä nörttiä exää. :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sune

Posts: 2,096

#25033 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Tuntuu pahalta vaik tää oli odotettavissa. Vittu ku elämä joskus hymyilis.

--
ei kovin ihku eikä plur

maiu

Posts: 328

#25034 • • maiu ..miau..
äh. taas mä oon tääl valittamassa.. Mut mua vaan nyt niin ärsyttää ihmiset jotka puhuu paskaa selän takana. Ja iha himmeit juttui viel, ilman todellisuuspohjaa. (siis ilman, että tuntee ko. ihmistä.) Ja muutenki, että puhutaan toisten asioista ylipäätään.. YÄK! *släp*

Mut Kapujen sanoil: "..kun ne juoruilee toisten elämästä, omansa jää samalla elämättä.."


No mut hei, se tosiaan ei onneks maailmaa kaada!!

--
sitä saa, mitä tilaa

MiMoSa

Posts: 1,664

#25035 • • MiMoSa
Vaihdoin netin elisalta soneralle ja nyt tää uus pätkii ihan jatkuvasti vaikka tän piti mukamas olla joku uus ja toimintavarmempi. Just just, kiva kiva.*dissaa*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Piider

Posts: 376

#25036 • • Piider Höpönpöppöö

nomic, 10.1.2008 15:58:
---
Piider, 9.1.2008 13:30:

---


Toivottavasti homma onnistuu. :/ Itsellä kävi vähän samoin joulun jälkeen, kun en voinut uusia reseptiä. Tosin ihan noin voimakkaita oireita ei ilmeentynyt (olin pari päivää ilman tiettyä lääkettä), mutta oli se aikamoista helvettiä, kun ei uskaltanut kodista lähteä ulos, ja kaikki oireet vaan oli niin voimakkaita, ettei pystynyt nukkumaan.

Toivottavasti kaikki menee hyvin!



Jep, kaikki on ihan ok nyt *hymy*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#25037 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Toi ilma..*dissaa*

Ja tää mun tupee! *poks* En oo yli kahteen kuukauteen käynyt kampaajalla! Tää on niin kamala, ei mitään mallia, ihan yli kasvanut otsis ja hiiren harmaa juurikasvu..*sydän**justjoo* Ja kampaajalle pääsen vasta kahden viikon päästä, kun palkka tulee..*igor*

Niin ja väsyttää..*haukottel* onneksi on sentään perjantai! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Freja

Posts: 8,775

#25038 • • Edited Freja Sihteeri
Toi sää. Muutenki jotenki uuh ja plääh-olo. En tiiä.
Pääsispä jo töistä pois.

Nii joo, ja ne painajaiset ja huonosti nukuttu yö.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been