päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,240,074 views

Jna

Posts: 613

#28161 • • Jna

sativa, 16.10.2008 18:25:
Oon taas kipeä, varmaan kymmenennen kerran tänä vuonna!!
Nyt on jopa oikein muutakin oireita kuin kohonnut lämpö - yskittää ja nenä on tukossa. Harmi sinänsä, koska olen tämän vuoden puolella ostanut niin monta pulloa Nasolinia, ettei ne apteekissa enää myyneet sitä mulle *nauru* Siihen kuulemma jää koukkuun, jos sitä käyttää pitkiä aikoja. Nyt mä sit vieroittelen itseäni siitä täällä, ehkä tämä "flunssa" onkin vain kauheat reflat *hihu* Onneks anto mulle hyvän vinkin et jos oikein rupee tekeen mieli vetää niin kantsii suihkauttaa keittosuolaliuosta onteloihin *hih* Huh huh.



Totta on että Otrivinin ja vastaavien nenäsumutteiden käyttöaika yhteen putkeen on vaan noin 10pv koska ne alkaa sen jälkeen ärsyttää nenän limakalvoja ja aiheuttaa itse sitä nuhaa. En mä kyllä silti kieltäis asiakastani ostamasta jos tahtoo..:D Voi sitä omaa järkeäkin käyttää..
kinderi

Posts: 1,783

#28162 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Tää kone,taas kerran *uuh*
Kuinka jumissa voikaan olla,yritin imutella yhen(1) setin,ja vittu haloo, 22min jälkeen oli tullu 4% *hmph*

Niin joo,pikkasen panee vituttamaan myös se,että meillä on vatsatautia liikkeellä. Oma vatsa on hajoillu vasta nelisen viikkoa,mut nyt Molemmat muksut näyttäs olevan kipeenä.

Ihan pari kertaa pesty pyykkiä eiliseltä kun poitsu oksenteli ja paskoo,ja tänään sit tyttö sontii.
Wuhuu,jee! *igor*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#28163 • • Muussika Guest

tiiplis, 17.10.2008 10:37:

Eikä tartte jaksaakaan. Kysy onko joku ongelma, voitko auttaa ja jos ei niin sitten suu poikki ja huulet taskuun. Vaihtoehtoisesti voit myös pyllistää *pahis*



Hahaa, juuri näin! :D

Mä muistan ikuisesti, kun monivuotiseen kesätyöpaikkaani (16-19 vee) vaihtui pomoksi nuori, käytökseltään kalkkunaa muistuttava naishenkilö, josta kukaan ei diggaillut. Mulla oli duunikavereina ihania mammoja ja mummoja, jotka oli ihan fiiliksissä kun ilmoitin, että vikana päivänä saatan kyllä näyttää persettä ah niin ihanalla kalkkunallemme. Lupasivat tulla taka-alalle taputtamaan käsiään. *nauru*

Nooh, homma sitten kaatui kun sairastuin, ja mulle tuli naistenvaivatkin - ois saattanu olla astetta liian traumatisoiva splatter-kokemus kalkkunalle.

Ah teh memories! *sydän* *nauru*
Kolera

Posts: 4,256

#28164 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
puuhku ku taas yksin ajatustesa kanssa. saas nähä onko huominenki aamu ekan tunnin verran pelkkää toivottomuuden tunnetta.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#28165 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
oon niin loman tarpeessa :( koko ajan pitää tehdä asioita hirveellä kiireellä ja illalla kun pääsee nukkumaan, elimistö ei tajua että voi levätä vaan käy kierroksilla vieläkin *poks* näin sen näkee, et viikon kesälomalla ei pikälle pötkitä. Ja seuraavaan lomaan 5 kuukautta :s

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Freja

Posts: 8,775

#28166 • • Freja Sihteeri
Oon purassu itteeni poskesta jossain vaihees iltaa tai yötä. Nyt hieman pipi ja verenmaku suussa. Oujes.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anis

Posts: 2,451

#28167 • • anis
Ei hitto miten mä aina onnistun! Menin tyrii lääketilauksesta yhen jutun. Ei pitäis mennä duuniin 4h yöunilla. Mut oli pakko mennä kuuntelee hyvää musaa...

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

anniharha

Posts: 1,937

#28168 • • anniharha
Vittu mikä henkinen konkurssi x(

--
and though my words could save the world they never come out right

illusion

Posts: 1,061

#28169 • • illusion team-sauna :D
Pikkuserkkuni kuollut eilen, auton ulosajossa*uuh*
Freja

Posts: 8,775

#28170 • • Freja Sihteeri
Pitäis pakata, eikä oikeen haluis ku se tarkottaa vaa sitä että pitää lähteä pois enkä sitäkään haluaisi *uuh*
Ollut kyllä ihan loisto viikonloppu jälleen, harmi kun se päättyy jo nyt. :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#28171 • • Annakins Guest
Ah, nuha ja vatsakipu *hmph*
m1kk3

Posts: 5,560

#28172 • • m1kk3 no-life

Freja, 19.10.2008 17:50:
Pitäis pakata, eikä oikeen haluis ku se tarkottaa vaa sitä että pitää lähteä pois enkä sitäkään haluaisi *uuh*
Ollut kyllä ihan loisto viikonloppu jälleen, harmi kun se päättyy jo nyt. :/


Huoh... tiedän mistä puhut *poks**uuh*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

sapeli

Posts: 11,768

#28174 • • sapeli jokukukamikä?
Oon onnistunu kadottamaan mun nopat. *nyyh* Siellä oli vuosien varrelta paljon hienoja noppia mitä on mahdoton korvata, mukaanlukien ystävän antamat meripihkanopat... *uuh* En tajua mihin mä oon ne onnistunut jättämään, olen yleensä niiden suhteen TOSI tarkka. *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mariq

Posts: 2,154

#28175 • • mariq

sapeli, 20.10.2008 10:04:
Oon onnistunu kadottamaan mun nopat. *nyyh* Siellä oli vuosien varrelta paljon hienoja noppia mitä on mahdoton korvata, mukaanlukien ystävän antamat meripihkanopat... *uuh* En tajua mihin mä oon ne onnistunut jättämään, olen yleensä niiden suhteen TOSI tarkka. *hmph*


*lohduttel* Ehkä ne on jossain tallessa kuitenkii, jossain epäloogisessa paikassa niin ettet vaan oo vielä osunu niitten kohdalle *joo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sapeli

Posts: 11,768

#28176 • • sapeli jokukukamikä?

mariq, 20.10.2008 10:37:
---
sapeli, 20.10.2008 10:04:
Oon onnistunu kadottamaan mun nopat. *nyyh* Siellä oli vuosien varrelta paljon hienoja noppia mitä on mahdoton korvata, mukaanlukien ystävän antamat meripihkanopat... *uuh* En tajua mihin mä oon ne onnistunut jättämään, olen yleensä niiden suhteen TOSI tarkka. *hmph*
---
*lohduttel* Ehkä ne on jossain tallessa kuitenkii, jossain epäloogisessa paikassa niin ettet vaan oo vielä osunu niitten kohdalle *joo*



Toivottavasti - tosin me siivottiin aika hyvin viime viikolla eikä ne siinä ainakaan esille pulpsahtaneet...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

wiwi

Posts: 1,575

#28177 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Ahistaa ja vituttaa. Viikko vapaata koulusta, eikä innosta yhtään kun pitäis värkkäillä hiton vaikee esseetehtävä kurssille, jolla en ole edes käynyt ja jonka joudun nyt sitten suorittamaan itseopiskeluna parissa päivässä. Lisäksi opintotukilautakunta muisti mua selvityspyynnöllä opintojen edistymisestä.

Tuntuu, ettei nyt just pysty oikeen mihinkään.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

mariq

Posts: 2,154

#28178 • • mariq

sapeli, 20.10.2008 10:42:
---
mariq, 20.10.2008 10:37:
---
sapeli, 20.10.2008 10:04:
Oon onnistunu kadottamaan mun nopat. *nyyh* Siellä oli vuosien varrelta paljon hienoja noppia mitä on mahdoton korvata, mukaanlukien ystävän antamat meripihkanopat... *uuh* En tajua mihin mä oon ne onnistunut jättämään, olen yleensä niiden suhteen TOSI tarkka. *hmph*
---
*lohduttel* Ehkä ne on jossain tallessa kuitenkii, jossain epäloogisessa paikassa niin ettet vaan oo vielä osunu niitten kohdalle *joo*
---
Toivottavasti - tosin me siivottiin aika hyvin viime viikolla eikä ne siinä ainakaan esille pulpsahtaneet...


Tuli mieleen tosta tapaus omalta kohdalta: Reilu kaks vuotta sitten hukkasin yhen tärkeän paperin, sen tyyppisen jotka kans yleensä säilön huolellisesti. Ehin muuttaakin kaks kertaa tän hukkaamisen jälkeen, kunnes tos kesällä sit löysin sen, vaik olin useemman kerran potkinu itteeni ja aatellu et se on ikuisiks ajoiks pois maailmasta *hihu*
oho, oli vähän OT..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Takyon

Posts: 2,945

#28179 • • Takyon Möwkö
Eilisen :) oli turkinpippurit, tän päivän :( on sitten kitalaki ja kieli *igor*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Takyon

Posts: 2,945

#28180 • • Takyon Möwkö
Vein auton katsastukseen ja hylky tuli. Jarrut piti testerissä hyvin ja eroa vasemmalla ja oikealla puolella oli pyöreät 0%, mut jarrulevyt oli liian ohuet *igor*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.