päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,236,174 views

emmi

Posts: 76

#9261 • • emmi älä emmi

sapeli, 26.7.2005 16:28:
Missasin ropeconin - luulin et se ois ollu vasta tänä viikonloppuna *grr* No mut toisaalta ei sinne ois ehkä tullu edes mentyä, joten *hymy*



skarppaa, älä larppaa.

--
skip in and walk like you own the place.

nethr

Posts: 763

#9262 • • nethr !!
Kerrankin kun olis ollu menos ulos töiden jälkeen vähän katsastaa luontoa ni sää muuttuu tollaseks suomen kesäksi. :( :( :(

--
xD

Claquesous

Posts: 3,206

#9263 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Ei oo duunii, tilikin huutaa hoosiannaa ja valtiolta on aivan turha odottaa mitää jeesii, ku oon kuitenki opiskelija ilman kunnon ammattia.

--
32. of December

Aamu

Posts: 999

#9264 • • Aamu you had me at hello

aurinko, 25.7.2005 13:14:
*nuha*



*lohduttel*


omani:
mahdollinen työpäivä tiedossa unity päivänä, ja sunnuntai aamuna.
ou sid.
aamuvuoroilla.
en kestä.
ääääääää äää äää ä ääää ää ä ä äää

toivottavasti selvitän tilanteen huomenna kotia.

--
Do you think the expansion will make me fat?

Heiska

Posts: 118

#9265 • • Heiska
Huomenna paluu Meksikosta takaisin koto Suomeen! *uuh* ¡Que triste!
Jutu

Posts: 3,054

#9266 • • Jutu Blondi
Taas muistin että kaksi mun todella rakasta ystävää muuttaa toiselle paikkakunnalle. Toinen sattuu olemaan mun sielunsisko ja tunnen oloni ihan tyhjäksi ilman sitä kun en näekään sitä niin useasti kuin ennen *nyyh* *uuh*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

sapeli

Posts: 11,768

#9267 • • sapeli jokukukamikä?
Niken kermat oli ihan kokkareiset ja niissä oli jotain ruskeeta seassa *eiei*

*vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ETJ

Posts: 1,229

#9268 • • ETJ Failed specimen
Perkeleen kesäalaiset alkaa naamaileen. Sovittiin eilen, että mennään lauantaina klo 10 töihin ja päästään klo 16 pois (on aikaa viettää enemmän/myöhempään meripäivillä). Tänään ne sitten tuli kysymään josko tultaisiin klo 7 töihin ja päästäisiin pari tuntia aikasemmin. Sanoin ettei käy. Menivät valittamaan pääluottamusmiehelle ja vielä valehtivat sille. Sanoivat että olin yksin sopinut, vaikka kysyin kaikilta erikseen ja kaikki sanoivat, että sopii. No siinähän alkoivat valittamaan työajoista, ei kelvannut, että tehtäisiin lyhyempi päivi, niin sanoin sitten, että pidetään normaali työpäivä 7.00 - 15.30, ette pääse yhtään aikaisemmin, eikä tarvi tulla myöhempään. Ei pääluottamusmiehelläkään ollut enää varaa valittaa.

Olen yrittänyt olla rento työnjohtaja, mutta jos eivät halua rentoilua, niin paiskikoon sitten niskalimassa töitä. Tauot tulevat olemaan lakisääteiset 8-8.15(sis siirtymiset taukopaikalle ja takaisin töihin, eli taukoa noin 5minuuttia), ruokkis 11-11.30 (sis siirtymiset) ja 14-14.15 (sis siirtymiset). En enää kattele yhtään ylimääräisiä taukoja enkämyöhästymisiä ruokatunneilta. Saatanan paskat. Muutama niistä tulee välillä parikyt minsaa aikasemmin töihin ja ottavat siintä saldoa, olen katsonut näitä läpisormien ja hyväksynyt, se loppuu nyt. Muutan tietokoneelta työajat sovituiksi. Turhaampa tulevat istumaan. Nyt teetän niillä sitten kaiken maailman paskahommia, mitä reiluuden merkiksi en ole tähän mennessä teettänyt, koska olen pitänyt niitä turhina töinä.
Avatar
#9269 • • Yaminah Guest
juGis : toi ainakin helpotti pikkuisen *hihu*
ezzy

Posts: 8,060

#9270 • • ezzy Droid-pappa

Specimen, 26.7.2005 21:59:
Perkeleen kesäalaiset alkaa naamaileen.



They made a move, a bad move...

no, toivottavasti oppivat.

oma ":(" on tää kuolema, joka tulee parin tunnin unien jälkeen. karsee hedari ja pakki sekaisin. Taidan vetää torkut sohvalla kohta.
Avatar
#9271 • • Taika Guest

egwen, 26.7.2005 17:49:
mahdollinen työpäivä tiedossa unity päivänä, ja sunnuntai aamuna.
ou sid.
aamuvuoroilla.
en kestä.
ääääääää äää äää ä ääää ää ä ä äää

toivottavasti selvitän tilanteen huomenna kotia.


sun on pakko.*nyyh*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#9272 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
rahatilanne enemmän vituillaan ku koskaan *poks*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Muhvi-

Posts: 303

#9273 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Vettä sataa ja on vika lomaviikko. *uuh*

....Ottaa kyllä päähän, sääherralle potkut! *grr*

--
It was once my life - it was my life at one time.

Avatar
#9274 • • Marianne Guest
meninpä sitten eilen jäämään pyöräilijän alle ja lensin nätissä kaaressa takaraivo edellä katuun joten kiitokseksi tästä otettiin 6 kipaletta röntgen kuvia + paikkailtiin haavat.

Viikonlopun suunnitelmia en uusiksi laita, jalka nousee vaikka sitten kaverien avustuksella pärkkele*grr*

p.s. oli pakko vinettää vasta päivää myöhässä kun en eilen kyennyt
Sir Paramount

Posts: 383

#9275 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]
koko päivän ollut ihan perse olo *poks*

--
Suits you, Sir!

Mandex

Posts: 296

#9276 • • Mandex
Kohta ukkostaa,jyrisee jo..*eiei*
mun piti ähtee pyörällä liikenteeseen...*uuh*
Avatar
#9277 • • Enkeli Guest
Yleinen vitutus aste vaan korkeella*taputapu*
sapeli

Posts: 11,768

#9278 • • sapeli jokukukamikä?

Marianne, 27.7.2005 13:29:
p.s. oli pakko vinettää vasta päivää myöhässä kun en eilen kyennyt



Auuuts! *uuh* Mahtoi olla ikävä tälli kun et kyennyt edes vinettämään siitä eilen... *hih*

Parantumishaleja *hali* *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mimir

Posts: 1,366

#9279 • • Mimir Rouva Yninä
Ärrh. Asiakas soitti tänään aamupäivällä ja kysyi, voisiko tulla tietokoneelle harjoittelemaan teoriakoetta varten [olen siis töissä autokoululla]. Halusi kuulema olla pari tuntia putkeen ja tulla heti, sanoin, että käy. Herra tuli sitten klo. 16. 45 minuuttia myöhemmin hän sanoi haukkaavansa hetken happea ja paineli ulos ovesta eikä oo vieläkään näkynyt takaisin. Mun työaika loppu 7 minuuttia sitten eikä täällä ole mitään tekemistä, mutta nyt on sitten pakko ootella kun tämä seikkailee jossain + se aika, mitä se vielä haluaa olla tossa koneella [en kyl anna olla pitkään]. Se kun ei ole edes meidän oppilas ni mulla ei oo sen puhelinnumeroa.. Meinasin et pistän vaan ovet lukkoon ja laitan lapun oveen, mutta huomasin tossa, että miehen reppu on täällä. Että istutaan nyt sitten ja ootellaan *igor*

Ja päätäkin särkee. Tahtoo pois *grr*

--
[Wings are growing on her.]

lostgone

Posts: 2,493

#9280 • • lostgone
Minä sekä työparini rukoillaan kohtalokkaita virheitä toisiltamme tai muilta työntekijöiltä. Unelmissamme siintää loppukesän kestävä sairasloma.*igor*Kertonee paljon työmotivaatiostamme.Arbeit macht Frei.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.