päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,452 views

aurinko

Posts: 895

#9241 • • aurinko mustikkainen noitanainen
*nuha*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

TiiTu

Posts: 240

#9242 • • TiiTu
ikävä mun hiuksia *uuh*
Jocular

Posts: 1,359

#9243 • • Jocular Janni
Virallinen kesäloman eka päivä. Oon Kolmatta kertaa tänä vuonna toisessa duunissa. Eka kerran kahteen kuukauteen. Oon ihan pihalla. Kone on ihan tiltissä, printteri hajos ja kauhee jano, eikä tääl oo juomakelposta vettä, ku siin on jotain bakteereita.. Kärpäslätkä on pöllitty ja tää toimisto kuhisee kärpäsiä.. *grr*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

muZZle^

Posts: 305

#9244 • • muZZle^
millään ei oo mitään merkitystä.
Late

Posts: 3,441

#9245 • • Late team Lasse
vika viikko töissä, ihan kauheella alimiehityksellä liikenteessä taas vaihteeks (2 henkeä 5-6 sijaan).

nimim. vittu ku vituttaa *igor*


..onneks kesäloma lähestyy jo kovaa vauhtia <3
Smorb

Posts: 193

#9246 • • Smorb
mussu lähtee aamulla kreikkaan 1vko hirmunen ikävä ja kaikkee *nyyh*
Avatar
#9247 • • Annakins Guest

Smorb, 26.7.2005 00:28:
mussu lähtee aamulla kreikkaan 1vko hirmunen ikävä ja kaikkee *nyyh*



Voi herran lettas, soon vaan yks viikko!
Avatar
#9249 • • Yaminah Guest
Kipeenä jo 6 päivääää... äääähh!!! *dissaa* Ja vika duuniviikko menossa, joten haluisin jopa sielläkin olla nyt, mut ei niin ei *grr* Ja perjantaina ois lähtö Kuopioon päin kaiken kivan merkeissä... nooh, onhan täs viel aikaa parantua *justjoo*
juGis

Posts: 563

#9250 • • Edited juGis

Yaminah, 26.7.2005 09:07:
Kipeenä jo 6 päivääää... äääähh!!! *dissaa* Ja vika duuniviikko menossa, joten haluisin jopa sielläkin olla nyt, mut ei niin ei *grr* Ja perjantaina ois lähtö Kuopioon päin kaiken kivan merkeissä... nooh, onhan täs viel aikaa parantua *justjoo*



*lohduttel* *hali*
UnityF

Posts: 15,721

#9252 • • Edited UnityF joo just se
oon kipee jotenkin tyhmästi, siis ei oo kuumetta, ei oo mikään kipee. Mut silti oon ihan täysin loppu. En jaksa ees liikkuu vaan nukun kokoajan ja päätä särkee ja on höntti olo, voimat on kadonnu jonnekkin hyvä kun jaksaa ees koneen ääree tulla käymään. *uuh*

Sit on muutenkin vähän *uuh* olo. En oikeen ees tiiä mistä. Tuntuu vaan ajottain et kaikki seurustelee jonkun kanssa tai ainakin tapailee jotain mä mä oon ihan yksin. Vaikka tykkään olla yksin niin nyt on sellainen hetki että ennemmin oisin jonkun kanssa jakamassa tätä arkee. huoh.

Sit viel pesukone on menny rikki *nyyh* tästä en tiiä ees miten selviin kun tyhmä kaarituki on menny sinne sisälle ja nyt se kone pitää varmaan avaa että sen saa pois ja mitään työkaluja mulla ei ole ja mä en uskalla sitä tehhä. *uuh*
Pyykkipino senkuin kasvaa. Uusi kone maksaa ainakin sen 300e ja tollaista summaa ei vaan ole. *eiei*

Niih ja emännän avain on kadonnu aikoja sitten kun veljeni teki muuttoo pois niin sekin pitäis hankkii uudestaan mut se pitää tilaa isännöitsijän kautta ja sekin maksaa lähimmäs 50e huoh. Tää ei nyt oo vaan kuukaus selkeesti.

Kun oon tullu takaisin suomee oon vain kuullu nipotusta ja napotusta ja kälätystä ja tuntuu että tietyt ystävät on alkanu kattoo kieroon/ välttelemään, ei enää puhu samalla tavalla kuin ennen. tai sitten kuvittelen....*justjoo*

Mut tälläistä.
UnityF

Posts: 15,721

#9254 • • UnityF joo just se

mayah, 26.7.2005 12:23:
No jos vaan kelpais vastaa puhelimeen ku meitsi yrittää kolme kertaa päivässä soittaa, ni voisin puhuu silleen samalla tavalla ku ennen.



mä olen nukkunu kun oon niin loppu. *uuh*
illalla meseillään pitkään mun pitää kertoo muutama asia minkä takia rupeen siivojaksi ja flaikut saa alkaa jäämään.
e/v

Posts: 434

#9256 • • e/v
Ystävä toi itselleen upean auton lauantai-sunnuntai välisenä yönä Ruotsista....

... ja joku sitten kolaroi auton keulaan eilen sen ollessa pysäköitynä melkoisen isolle parkkipaikalle...

Harmittaa kyllä ystävän puolesta niin vietävästi... :( :(
sapeli

Posts: 11,768

#9257 • • sapeli jokukukamikä?
Missasin ropeconin - luulin et se ois ollu vasta tänä viikonloppuna *grr* No mut toisaalta ei sinne ois ehkä tullu edes mentyä, joten *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

lostgone

Posts: 2,493

#9258 • • lostgone
Voi paska.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

provision

Posts: 178

#9259 • • provision

sapeli, 26.7.2005 16:28:
Missasin ropeconin - luulin et se ois ollu vasta tänä viikonloppuna *grr* No mut toisaalta ei sinne ois ehkä tullu edes mentyä, joten *hymy*



Et menettänyt mitään.
sapeli

Posts: 11,768

#9260 • • sapeli jokukukamikä?

lyyti, 26.7.2005 16:46:
Et menettänyt mitään.



Siel ois ollu vampire-turnaus *nyyh* Mut kuten sanoin, en ois ehkä kuitenkaan menny *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.