päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,682 views

UnityF

Posts: 15,721

#9281 • • UnityF joo just se
Teen ihan miten vain aina joku suuttuu / loukkantuu. huoh.
Saa nähä missä vaiheessa ihmiset tajuavat et kyse on mun elämästä ja en voi repee joka paikkaan.
Ehkä joku päivä ne tajuaa että mäkin olen vain ihminen joka on nyt erittäin loppu.
ai niin *plur*
terho

Posts: 117

#9282 • • terho
Perkuleen työtehtävä meni uusiksi, ei sitten kelvannut asiakkaalle, maanantaina pitäisi olla uusi rahoitusehdotus valmiina, empä sitten taida nukkua ens viikonloppuna.
zombie*

Posts: 145

#9283 • • zombie*
ÄrrPuRr.. oikeesti niinku miten jotkut voi viel ajaa jollain eka koppasella golfilla.. ihme et se ei jääny muusta kiinni ku jarruletkuista... *eiei*
Ja sit viel et noi ipanat ei osaa olla vähään aikaa hiljaa täällä.. hermot menee..

alkaa pinna olee tiukilla kun pitäis saada viel uuden kämpän avaimet, mut sattumoisin se edellinen asukas ei sit oo palauttanut niitä.. vaikka se on ollut tyhjillään jo kuukauden tai pitempäänkin.. argh!!!

*grr*
ezzy

Posts: 8,060

#9284 • • ezzy Droid-pappa

zombie*, 28.7.2005 10:55:
ÄrrPuRr.. oikeesti niinku miten jotkut voi viel ajaa jollain eka koppasella golfilla.. ihme et se ei jääny muusta kiinni ku jarruletkuista... *eiei*



ööö, voihan sillä ajaa jos se n pitää kunnossa, ajaahan jengi 30-lukulaisilla jenkeilläkin *ding*

oma ":(" on taas tämä perkeleen vatsakipu ja vitutus...
Mark

Posts: 7,311

#9285 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
saatanan vitun kela haluu rahaa takas ja eioo tarpeeks *kivatsulle* korkoja venaillessa, ou jes *dissaa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

zenny

Posts: 1,145

#9286 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Kissa toi pienen linnunpoikasen sisää mikä oli viel elos.. pitää hankkii kissalle panta mis on kulkunen ni jos ei enää sais niit kiinni....

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Aeryn

Posts: 166

#9287 • • Aeryn
Niska, pää ja selkä helvetin kipeet parin kuukauden takaisen autokolarin takia. *uuh* Yöllä ei saa nukuttua kunnolla koska pyörii kaikki koulu- ja asunnon vaihto asiat mielessä ja sit kun ne pystyy hetkeks unohtaa ni sit huomaa kuinka helvetisti särkee joka paikkaan. *grr*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

milla

Posts: 3,699

#9288 • • milla
hirvee ikävä miestä :(( ei jaksais ikävöidä kokoajan, mut ei oikee voi mitään. *uuh* paskaapaskaaa
Lyylikki

Posts: 2,975

#9289 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Kävin kaupassa ja unohdin ostokset eteiseen reppuun useammaksi tunniksi. Jauhelihaa, maitoa, lohisalaattia ja juustoja...perperper. Noh se sentään lohduttaa, että ei ollut mitään pakasteita :)
Tanjiz

Posts: 370

#9290 • • Edited Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
*nyyh*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Pauha

Posts: 515

#9291 • • Pauha
Paskin päivä töissä piiiitkään aikaan *grr*

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

koo

Posts: 379

#9292 • • Edited koo
Tiskikone. *nyyh*

Yritetään asentaa sitä ja takajalkoja ei voi säätää. Mustan pörssin homot ei vastaa puhelimeen.

Mun kaunis keittiö on ihan sekasin ja tiskikone on surkeassa etukenossa keskellä lattiaa. Mistään ei tule mitään.

*nyyh* *nyyh*

Edit.

Nyt täällä on kolme ukkoa säätämässä sitä konetta. Ja kolmas niistä keksi miten niitä jalkoja säädetään.

Nyt olen jättänyt mustaan pörssiin soittopyynnön (vihaisena), kohta ne soittaa ja kysyy mikä hätänä... "juu ei sittenkään mitään, juu kivaa päivänjatkoa... " *blush*

Edit2.

Nyt ne vitun letkut ei riitäkään siihen, mihin ne pitää laittaa. *nyyh* *igor*
Voi perkeleen perkele.

Ihmiset: älkää ostako tiskikonetta.

--
Backstagella on paratiisi.

lostgone

Posts: 2,493

#9293 • • lostgone
Katselen pihalle, mulla on selkeästikin hyvät edellytykset myös alkoholistiksi.*justjoo* Ni, ja kaikki muukin on ihan paskaa.*hmph* meen nukkumaan.*nukkuu*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Ninka

Posts: 564

#9294 • • Edited Ninka
No mut hei, elämä on *dissaa*

"..yks elämä elettävänä ja seki on paska...*nuotti*"
Narcotic - Kyl mä pärjään

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

-lera-

Posts: 394

#9295 • • -lera-
ei saa unta, ei sit millään *poks*
ja huomenna aikainen herätys
nethr

Posts: 763

#9296 • • nethr !!
ttu sitä voi olla TYHMÄ väliillä *eiei*

--
xD

Muhvi-

Posts: 303

#9297 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Telkusta tulee the man show. *nyyh*

--
It was once my life - it was my life at one time.

Karvinen

Posts: 699

#9298 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Ninka, 28.7.2005 23:17:
No mut hei, elämä on *dissaa*

"..yks elämä elettävänä ja seki on paska...*nuotti*"
Narcotic - Kyl mä pärjään




Niin, elämä on. joten antaa sen olla, rullataan vaan sen mukana meni se sit miten päin tahansa. Yritetään oppia nautttimaan paskoista ja vittumaisista jutuista. . *justjoo* niin edes jokin tuntuis jossain joltain . . .

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Piiuzki

Posts: 870

#9299 • • Piiuzki
joo tänää oli hirveetä töissä..ei elämä ku jotkuu osaa olla tyhmii *grr*
huomenna pitäis mennä klo 11 töihi ja olla noin kahdeksan tuntii siellä...töissä on niin ihananaa et *plur* *grr*
onni3mk

Posts: 3,973

#9300 • • onni3mk Onni on.
Väsyttää niin pirusti! Koko viikko ollu yhtä menoa, ei oo ehtiny nukkua kunnolla. Sitten vielä nää 10-12h työpäivät...Ja ne jatkuu ens viikollaki.

Ja huomasin äsken, et bileet alkaa jo kasilta tänään, joten en ehi nukkua päikkäreitä *grr* Onneks bileet loppuuki aikasin ja lauantaina ei oo herätystä joten voi nukkua ah nin pitkään kun haluaa.

Ja ens viikoks en töiden lisäks ota yhtään mitään ohjelmaa! *igor*

--
Onni on.