päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,240,025 views

ZaZa

Posts: 262

#4601 • • Edited ZaZa
vuoden sisällä neljä tuttua on kuollut. Kaikki suht nuoria. Just äsken sain tiedon tästä neljännestä. Miks tällästä tapahtuu!?!? *nyyh*

Ja tosiaan, vaikka en itse RogerRogeria tuntenut niin osan ottoni ja voimia kaikille!

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Hupsu

Posts: 1,005

#4602 • • Hupsu
Sami. Ei hitto. Sanaton. Missa ootkaan, toivottavasti kaikki on hyvin. Sanaton.

Kalle. Vittu! Miten? Sanat loppuu...

Ikavin tyopaiva koskaan.

--
Päivän mietelause?

Slusse

Posts: 115

#4603 • • Slusse mukamasmuusikko
En tuntenut kumpaakaan kenestä täällä puhutaan, mutta syvimmät osanottoni perheille, ystäville ja läheisille.
Tanjiz

Posts: 370

#4604 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Rakas ystäväni Sami.. Voi minkäs teit.. Ikävä on kova!! Mä muistan sut aina, olit ihana ystävä... Sun ei olis vielä kuitenkaan tarvinnu lähteä... Mut me nähdään vielä, mä tiedän sen!!

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Nellu

Posts: 14

#4605 • • Nellu
Nilkka venähtäny perjantain jäljiltä ja vieläkin kipeä*eiei*

--
I don't like this place at all
Makes me wonder what I'm here for
Someone take this pain away
Dying to see another day

Avatar
#4606 • • Pirpeli Guest
Sami, sun toiseksi viimeset synttärit. Juttelimme kaikkea maan ja taivaankin väliltä. Kiusasimme Puupia älyttömyyksillä. Ne parhaat muistot ovat asia, joita ei kannata unohtaa. Sillä ne saa pysymään oikealla tiellä..Kerroit, miltä tuntuu, minä en nyt sure sitä etten kysynyt tarpeeksi usein, miltä tuntuu. Tiedän, että nyt sun on parempi..Nuku rauhassa.
Maihku

Posts: 1,186

#4607 • • Maihku neiti hankala
Tämä on taas näitä päiviä mistä ei keksi mitään hyvää*grr**hmph**grr*
UnityF

Posts: 15,721

#4608 • • Edited UnityF joo just se

Elwira:
Paska fiilis väliajoin. Tai sanotaan et vuoristorataa mennään koko aika 5 min hyvä ja sit taas jää kelaileen juttuja... *sääli**lohduttel*



sama täällä... olo ei oo mikään ruusuilla tanssimista... *eiei**uuh*
Rinik

Posts: 647

#4609 • • Rinik I solemnly swear that I am up to no good.
kaikki menee päin seiniä...

--
...people find it far easier to forgive others for being wrong than being right.

Maihku

Posts: 1,186

#4610 • • Maihku neiti hankala
voi v*tun v*ttu et alko vielä enemmän v*tuttaa*grr**grr**grr*
Plaque

Posts: 269

#4611 • • Plaque
"Meitä" ei ole olemassa, koska emme seurustele. Haluan vain olla ja mennä, ilman että tarvii kenellekkään mitään selitellä.

Mukava tekstiviesti.
Piristäisi kenen tahansa päivää.
HS

Posts: 162

#4612 • • HS
Vaikka en Samia tuntenutkaan niin kyllä tää asia pysäyttää ja pistää kyllä väkisinkin suupielet alaspäin....Osanottoni ja toivon et kaikki on nyt paremmin kuin maan päällä......*nyyh*
Saara

Posts: 1,954

#4613 • • Saara #2970

plaque:
"Meitä" ei ole olemassa, koska emme seurustele. Haluan vain olla ja mennä, ilman että tarvii kenellekkään mitään selitellä.

Mukava tekstiviesti.
Piristäisi kenen tahansa päivää.



Must tuntuu et oon saanut aikanaan nykyseltäni samanlaisen tekstarin alkuvaiheessa, eli saattaa olla viel toivoakin.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

MaSari

Posts: 1,986

#4614 • • MaSari space jammer
Käsi vittuilee ja ulkona sataa *dissaa*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Mizfir

Posts: 2,472

#4615 • • Mizfir pittuinen

plaque:
"Meitä" ei ole olemassa, koska emme seurustele. Haluan vain olla ja mennä, ilman että tarvii kenellekkään mitään selitellä.

Mukava tekstiviesti.
Piristäisi kenen tahansa päivää.



*lohduttel* tiedän tunteen..vähän liiankin hyvin..eikä mulla edes alkuvaiheessa..toivoa ei kai enää ole. :( tuetaan toisiamme*hali*

--
-Mannanen-

MaSari

Posts: 1,986

#4616 • • MaSari space jammer

Mizfir:
---
plaque:
"Meitä" ei ole olemassa, koska emme seurustele. Haluan vain olla ja mennä, ilman että tarvii kenellekkään mitään selitellä.

Mukava tekstiviesti.
Piristäisi kenen tahansa päivää.

---


*lohduttel* tiedän tunteen..vähän liiankin hyvin..eikä mulla edes alkuvaiheessa..toivoa ei kai enää ole. :( tuetaan toisiamme*hali*



*lohduttel*
*hali*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

FreeFall

Posts: 2,256

#4617 • • FreeFall music addict
no-joo, eipä oollu tänää kauheen mukava aamu päivä;
1. Aamulla tuli heti viesti: Mun tyttöystävä ei pääse tulee Suomeen piiiitkäään aikaan...(ja syyn 2 takia en voi itsekkää mennä sinne)
2. Kuulin että viikon päästä olen 1kk työtön (siirtymäaika oppisopimukseen), viime PE sain liksan ja siitä liksasta pitäisi maksaa 2kk vuokran + kaikki maailman muut laskut, muttä kyseisetä palkasta on jo puolet \"poltettu\" ja riittää just ja just yhteen vuokraan. ai nii joo, syödäki pitäis...
3. No toi Sami juttu ei ollu kauheen mukavaa luettavaa (R.I.P. man!)
4. petti tupakkalakkokin.

Hmmm, pistää ny vaan miettimään et mitä uutisia tää päivä viel tuo tullessaan...
*dissaa*

--
Lintuperspektiivi

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#4618 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu

Mizfir:
---
plaque:
\\\\\\\"Meitä\\\\\\\" ei ole olemassa, koska emme seurustele. Haluan vain olla ja mennä, ilman että tarvii kenellekkään mitään selitellä.

Mukava tekstiviesti.
Piristäisi kenen tahansa päivää.

---


*lohduttel* tiedän tunteen..vähän liiankin hyvin..eikä mulla edes alkuvaiheessa..toivoa ei kai enää ole. :( tuetaan toisiamme*hali*



otan osaa.Tiiän tasan tarkkaan miltä tuntuu,itse en kyllä ees saanu txt, mies vaan katosi, kuin tuhka tuuleen*sääli*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Plaque

Posts: 269

#4619 • • Plaque

Mizfir:
*lohduttel* tiedän tunteen..vähän liiankin hyvin..eikä mulla edes alkuvaiheessa..toivoa ei kai enää ole. :( tuetaan toisiamme*hali*



*hali*

Onneksi olet olemassa.
Arrrmi

Posts: 405

#4620 • • Arrrmi fighter
pää humisee tyhjää ja suru ja ikävä vaivaa.. siinäpä tän päiväset.

--
usko, toivo ja rakkkaus. Suurin niistä on rakkaus.