päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,435,044 views

lostgone

Posts: 2,493

#17982 • • lostgone
Sad. Mad. Blääh.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

-Santtu-

Posts: 1,965

#17983 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

sapeli, 11.12.2006 16:01:
---
-Santtu-, 11.12.2006 12:25:
Muutenki mieli maassa, miks kaikki aina kaatuu kerralla päälle? *grr*

---


A) Kun on mieli maassa, kiinnittää enemmän huomiota ikäviin asioihin, ja ehkä suurenteleekin joitain niistä. Ihmisellä on outo taipumus velloa... Hyvä harjoitus on koittaa tietoisesti siirtää huomiota mukaviin asioihin, tai löytää ikävistä asioista positiivisia puolia *joo*

B) Eikös ole toisaalta ihan hyvä että kaikki kaatuu kerralla päälle, koska sitten ei ole taas vähään aikaan mitään päälle kaatuvaa? *hih* Kaikesta olet tähänkin asti selvinnyt, tuskin tämänkertainen on mikään poikkeus *hihu* Ja sit voi chillaa kun tulee seuraava alamäki *hymy*



Sä oot kyl ihan uskomaton kun pystyt aina kääntää kaikesta sen positiivisen puolen*hymy* Ihailtavaa. *joo* ...Ja oot ihan oikeessa.
Avatar
#17984 • • Annakins Guest
Tää alkaa jo menee aika absurdiksi.
Fyrisch

Posts: 4,525

#17986 • • Fyrisch
kuumottaa tää uus tuleva työpäivä uudes työpaikas vaiks ihan turhaan, kuiteski überletkee mesta :/
MiMoSa

Posts: 1,664

#17987 • • MiMoSa
Tää koko päivä! Tässä päivässä ei oo ollu juuri mitään hyvää.*eiei* Toivottavasti tällasia ei tule usein...

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

dncr

Posts: 249

#17988 • • dncr aika notkee
Ihan liikaa tekemistä ja liian vähän aikaa ja motivaatiota *eiei*

--
The love we give away is the only love we keep.

sune

Posts: 2,096

#17989 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Ihmisten tapa puuttua toisten asioihin ja vielä jauhaa paskaa.

--
ei kovin ihku eikä plur

ipe

Posts: 1,845

#17990 • • ipe X-Rust / Holvi
PERKELE KOHTA VITTU HAJOO KUUPPA!

JOKU SAATANAN VATIPÄÄ ON NYT PIAN 2 TUNTIA POMPUTELLU YLÄKERRAN NAAPURISSA JOTAIN PALLOA TMS. JA TOI JATKUVA TUM-TUM-TUM ÄÄNI ALKAA PIKKUHILJAA VITUTTAMAAN NIIN PALJON ETTÄ TAIDAN LAITTAA STEREOT TÄYSILLE, tai sitten on vissiin pakko taas lähtee tonne ulos vaakasuoraan vesisateeseen koiran kanssa kuselle. *släp*

anteeksi... *igor*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#17991 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Koko ajan tekee mieli suklaata, kakkua, jätskiä, pullaa, karkkia... ja tuntuu etten pysty vastustamaan *uuh* yhden minuutin hyvä olo ja monen tunnin paha mieli.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Bio

Posts: 4,429

#17992 • • Bio The Bullies / Pinky

Hyzenthlay, 11.12.2006 21:12:
Koko ajan tekee mieli suklaata, kakkua, jätskiä, pullaa, karkkia... ja tuntuu etten pysty vastustamaan *uuh* yhden minuutin hyvä olo ja monen tunnin paha mieli.



Noniinpä *pökr* Kai se on jokin suomalainen geeniperimä et pitää alkaa kasvattaa rasvakerrosta kun alkaa kylmemmät ilmat (tai no jos ne alkaa).
Avernian

Posts: 7,451

#17993 • • Avernian Kerettiläinen

dncr, 11.12.2006 19:03:
Ihan liikaa tekemistä ja liian vähän aikaa ja motivaatiota *eiei*



Kas, jollain muullakin on tuo tunne...

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#17994 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Bio, 11.12.2006 21:16:
Noniinpä *pökr* Kai se on jokin suomalainen geeniperimä et pitää alkaa kasvattaa rasvakerrosta kun alkaa kylmemmät ilmat (tai no jos ne alkaa).



Haha, sehän se onkin. Tää vielä yhdistettynä siihen, ettei oo intoa käydä salilla tai liikkua ylipäänsä mihinkään :(

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Bio

Posts: 4,429

#17995 • • Bio The Bullies / Pinky

Hyzenthlay, 11.12.2006 21:19:
---
Bio, 11.12.2006 21:16:
Noniinpä *pökr* Kai se on jokin suomalainen geeniperimä et pitää alkaa kasvattaa rasvakerrosta kun alkaa kylmemmät ilmat (tai no jos ne alkaa).

---


Haha, sehän se onkin. Tää vielä yhdistettynä siihen, ettei oo intoa käydä salilla tai liikkua ylipäänsä mihinkään :(



Mä ostin tänään just puoleks vuodeks kortin salille.. aika hyvä motivaatio se rahasumma mitä se maksoi *hikoil*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#17996 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Joo huomen salille ja herkut unholaan hetkeks, niin vois taas paremmin *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Fyrisch

Posts: 4,525

#17997 • • Fyrisch
ah, niin ihanat 'ystävät' keihin ei edes olis pitäny luottaa, koska eihän ne edes ollu ystäviä alun perinkään..

henkilöt jotka on toisen tukena vain auttaakseen niitten omia ystäviä, ja viedäkseen tärkeän henkilön pois toiselta.

have a nice life, ass hole *dissaa*
Marjo

Posts: 1,796

#17998 • • Marjo pupuTupuna
Laskeskelin juuri, että mun pitää palauttaa mahdollisesti jopa seitsemän (ainakin kuusi) opintotukea. **ttu se on paljon rahaa. *grr*
KooKie

Posts: 4,338

#17999 • • KooKie aka. Petress Pan
Mulla meni pasmat ihan sekaisin töissä ja muru onneksi tuli pelastamaan ja päästämään mut vuorosta kotiin. Nyt mua oudosti väsyttää, masentaa ja skidisti särkee päätä. Mä tartten jonkun hoitamaan mua, eli jonkun, ketä voin halia ja ketä katsoo mun kanssa elokuvan ja... Pari kaveria on jo tolle ehdotukselle kerenneet repeilemään. :C

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Ober

Posts: 587

#18000 • • Ober Dog shit taco

KooKie, 12.12.2006 18:33:
Nyt mua oudosti väsyttää, masentaa ja skidisti särkee päätä. Mä tartten jonkun hoitamaan mua, eli jonkun, ketä voin halia ja ketä katsoo mun kanssa elokuvan ja...


Mä voin hoitaa sut pois tosta hellyydenkipeyden tarpeesta pelkillä sanoilla, oon tehny sen ennenki<3 :DDD