päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,232,152 views

hemuz

Posts: 2,178

#5801 • • hemuz kätevä emäntä
aikanen herätys mut sit toisaalt taas ku heräs ihqn vierest nii einii :(
ja sit ku tulin kotii, nii mun vimonen kahvimaitotilkka oliryöstetty *nyyh*
Pinxu

Posts: 196

#5802 • • Pinxu
Istuminen tääl kursseilla.. *poks* Kouluttaja tulee kuulemma paikalle vasta12jälkee..Ja päivä päättyyki sitte yhden aikaa!*jiihaa*
Avatar
#5804 • • + Guest
mullon hormoonit mutkalla.
Jna

Posts: 613

#5805 • • Jna

T-mu:
Olin eilen viihteellä ja joku ammuttiin samassa baarissa. Tunnustelin pulssia ja sit se kuoli.


Et oo tosissas...*eiei*
Sinza

Posts: 2,227

#5806 • • Edited Sinza

T-mu:
Olin eilen viihteellä ja joku ammuttiin samassa baarissa. Tunnustelin pulssia ja sit se kuoli.


Meidän ihaaaaana Starlight *justjoo*. Kauhee juttu kyllä *eiei*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

T-mu

Posts: 2,980

#5807 • • Edited T-mu Läskimooses

Sinza:
---
T-mu:
Olin eilen viihteellä ja joku ammuttiin samassa baarissa. Tunnustelin pulssia ja sit se kuoli.

---

Meidän ihaaaaana Starlight *justjoo*. Kauhee juttu kyllä *eiei*.



voitko uskoo ni en mee sinne enää ikinä

en haluu et tästä jauhetaan tän enempää
Avatar
#5808 • • Enkeli Guest
Työpaikka *grr*
Avatar
#5809 • • RINY Guest

Enkeli:
Työpaikka *grr*



Työ on kyl perseestä jos se on viel sellasta mitä ei todellakaan jaksais tehdä tai ei oo intoo. Mut olisin kyl happy jos mul ois työpaikka, olis rahaa vähä enemmä. *hymy*
Avatar
#5810 • • RINY Guest
Mun pitää siirtää nukkuva kisunpentu sylistä et pääsen suihkuun. *nyyh* !!! Tää on niin sulonen!
hemuz

Posts: 2,178

#5811 • • hemuz kätevä emäntä
Tää atooppinen iho. Voi olla et oon aikasemminki avautunu, mut kiva olla tällänen mörkö. Taas viimeyönä sai raapia, ku kutisi nii perkeleesti ja 1000 eri rasvaa/voidetta käytössä/käytetty. Pitäis vaa lilluu jossai öljyssä päivät pitkät, eh. *nyyh*
Jna

Posts: 613

#5812 • • Jna

hemuz-:
Tää atooppinen iho. Voi olla et oon aikasemminki avautunu, mut kiva olla tällänen mörkö. Taas viimeyönä sai raapia, ku kutisi nii perkeleesti ja 1000 eri rasvaa/voidetta käytössä/käytetty. Pitäis vaa lilluu jossai öljyssä päivät pitkät, eh. *nyyh*


Kantsii mennä solariumiin..*joo*
hemuz

Posts: 2,178

#5813 • • hemuz kätevä emäntä

Jna:
---
hemuz-:
Tää atooppinen iho. Voi olla et oon aikasemminki avautunu, mut kiva olla tällänen mörkö. Taas viimeyönä sai raapia, ku kutisi nii perkeleesti ja 1000 eri rasvaa/voidetta käytössä/käytetty. Pitäis vaa lilluu jossai öljyssä päivät pitkät, eh. *nyyh*

---

Kantsii mennä solariumiin..*joo*



Njoo se on täs harkinnassa ollu jo jonki aikaa *iloinen* nyt ois rahaa mut pitää ostaa kengät ja ja... pakkohan se on mennä.
Avatar
#5814 • • Cera Guest
...Lara *nyyh*
sanoin sille tänään hyvästit. ja pillitän vaan kun se oli niin ihana koira.
haluuuuuuuuuuuuuuuun oman.

ja sit mun pitää heittää roskiin toi reppu joka mul on ollu ylä asteelta asti ku se on nyt ihan rikki poikk..i niiskiisk.
Dacey

Posts: 671

#5815 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
äiti joutu sairaalaan..
UnityF

Posts: 15,721

#5816 • • UnityF joo just se
Tämä päivä *dissaa*

Ja kun ei ole tapahtunu tämän peiko elämässä mitää pahaa miltei kuukauteen niin tänään tapahtu sitäkin enemmän.

Ekana en saanu tänään palkkaa vaikka piti olla liksapäivä. *dissaa* En tiiä jos se ei oo maanatai aamulla tullu niin kyllä lähtee pomolle vihainen puhelu. *igor* jos vika päivä on maksupäivä niin eikös se ihan lain mukaan olisi pitäny olla jo tänään tilillä?

sitten puhelin joka oli muutenkin jo puolhajalla niin lensi tänään kauniissa kaaressa ja nyt se on 1000 osassa joten mua ei saa enää ees viesteillä kiinni. Mut saa vain klubbarin kautta kii jos on asiaa.

Sitten kun tuun kotiin niin broidi ilmoitti että hän muuttaa 1kk päästä et tää on vika vuokraosuus jonka hän maksaa eli tiedossa kauhee paperisota again mm. kelan kanssa. *poks*

Ja koska mun broidi muuttaa niin mun oma vuokraosuus nousee 250e/kk ja hitto että kirpasee maksaa toi summa ennen kuin uudet asumistuet ym tulee voimaan ja siinäkin menee oma aikansa. *igor*

Kiva alkaa ees hoitaa näitä paperiasioita kun ei oo puhelinta jolla hoitaa ja varaa uuteen puhelimeen ei oo kun pitää alkaa säästää tota vuokraa varten.
+ tänään sattunu kaikkia muitakin pieniä ärsyttäviä juttuja

TÄÄ PÄIVÄ *super* *dissaa*
Maihku

Posts: 1,186

#5817 • • Maihku neiti hankala

hemuz-:
Tää atooppinen iho. *nyyh*


Aivan*grr*
mulla on kanssa kädet ihan haavoilla ja kuivuu/kutisee koko ajan*uuh*kiva välil herää yöllä siihen ku käsistä tulee verta ku on taas raapinut kädet auki*nyyh*
Urjala

Posts: 134

#5818 • • Urjala vauhko
Tuli hetkeksi aivan jumalattoman ihana ja levollinen olotila (en kerro miksi :P), mutta kuten aina.... se ei pitkään kestä... huomenna viimeistään kiristellään ruuveja pääkopassa :(
kilobitti

Posts: 2,419

#5819 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno

UnityF:
Sitten kun tuun kotiin niin broidi ilmoitti että hän muuttaa 1kk päästä et tää on vika vuokraosuus jonka hän maksaa eli tiedossa kauhee paperisota again mm. kelan kanssa. *poks*



Vuokrasopparin vakio-irtisanomisaika on 1kk-> sun brodiin pitäis
maksaa kans ens vuokrasta oma osuutensa. Joo-joo, se on
broidi....mut ehkä jopa sitä suuremmalla syyllä.

edit: ehkä tarkoitit marraskuun vuokraa...silloin se on "ok".

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Occu

Posts: 2,528

#5820 • • Occu
Huomenna on aivan järkyttävä hedari!
Tiedän se jo nyt..
mutta sillähän se lähtee millä se on tullutkin *vink*

--
..::MOI::..