päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,337,270 views

mariq

Posts: 2,154

#25682 • • mariq
Jumit ja säryt *poks*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Sallakat

Posts: 2,220

#25683 • • Sallakat jungle, baby !
työkiireitä minkä takia vieläkin työsähköposti laulaa vaikka ois mielellään jo chillimmissä olotiloissa. nii ja naama huonossa kunnossa kun hurjan työstressin takia unohtunut hoitaa kokonaan :(
larzizi

Posts: 1,661

#25684 • • larzizi
Kurkku sattuu ihan pirusti syödessä ja juodessa *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#25685 • • Annakins Guest
Vähän höhlä olo ku oljenkorsi katos :/
domi

Posts: 7,069

#25686 • • domi Työn sankari.
Vittu kun voi ihmisen poikaa vituttaa. Tekis mieli heittää hanskat tiskiin ja ottaa parin viikon äkkilähtö jonnekin helvetin kauas tästä paskasta.

Saatana.
Slim_Jim

Posts: 573

#25687 • • Edited Slim_Jim
Voi perse perjantaina työhaastattelu ja tänäaamuna vessanpeiliin vilkaistessa huomasin että suupielessä aivan_helvetin_iso finni.
Tää on kuin toinen pää kasvais päästä.

Voi perkele minkä näkönen.
Koitin puhkaista mutta ei se paska puhkea millään.
@#¤!

Lisäys: Niin ja Seagaten 500gt:n USB kovo ei suostu toimimaan koneen kanssa, siinä on kaikki ASOTit ja TATW:t. :X
anis

Posts: 2,451

#25688 • • anis
Hitto, nukuin tosi huonosti. Kani alko kolmen maissa riehumaan ja raapimaan häkin lattiaa kynsillään. Seiskan aikaa siirsin koko jäniksen vessaan. Nyt on ihan väsynyt olotila.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#25689 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
sama vanha tuttu rahapula taas *poks* kuukaudeks vähän yli 60e käytettävissä, enkä oo maksanu vaasta kun vuokran.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#25690 • • Rujo Mutantti Guest
"No search results found.

We couldn't find any jobs for Village idiot."

Voi kynttilä!
Trixie

Posts: 1,342

#25691 • • Trixie
Hoitotasapaino menny taas huonompaan suuntaan *nyyh*

--
face your fears and live your dreams

MissKoo

Posts: 1,289

#25692 • • MissKoo
Mun terveelliset elämäntavat on ihan historiaa. Treenaa en pysty mitenkään, en pysty keskittyy kun on miljoona asiaa hoitamatta ja tekemättä ja olen niin innoissanikin koko ajan. Syön mitä sattuu ja milloin sattuu. Poltan kun korsteeni, vaikka olin jo luopunut tupakoinnista arkisin. Tuntuu että kroppa ja mieli käy ihan törkeillä ylikierroksilla koko ajan, ajatukset sinkoilee vaan ees taas ilman mitään järjestystä. Puhelinlasku on varmaan lähempänä kahtasataa, kun joudun hoitaa kaikki asioita sen kautta ja juoruilen kavereillekin alvariinsa.

Olen aina aiemmin pitänyt muuttamisesta. Se tais olla sillonkun asui vuokrakämpässä, eikä muuttaminen ollut näin haastavaa. Tää on kyllä ihan hullun hommaa, mä olen vanhentunut varmaan 10 vuotta tän koko prosessin aikana. Jos mulle taas kahden vuoden päästä iskee hirvee muuttovimma, niin muistelen tätä stressiä ja taidan jättää välistä.. onneks uusi asunto on tarpeeksi iso ja hyvällä sijainnilla, ettei sieltä tartte muuttaa varmaan ikinä.
Cloud

Posts: 2,162

#25693 • • Cloud Game Freak
Rokotus.. Tekeehän se hyvää tai siis auttaa, ettei sairastu mutta mutta..

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

ezzy

Posts: 8,060

#25694 • • ezzy Droid-pappa
rrrraaaaaaaaaaaaaaaaahhhh ku hermostuttaa nielurisaleikkaus ja ärsyttääääääääääääää viikkojen toipuminen siitä....ttu mä en vaan jaksais.
Freja

Posts: 8,775

#25695 • • Freja Sihteeri
Nouuuuh! Eksä tulee ens viikol hakeen telkkunsa pois :'/ Goodbye ihana 32" *nyyh*

Jotenki salaa toivoin et se ois unohtanu sen :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

tir

Posts: 951

#25696 • • tir
se siitä talvesta. kiva herätä aamulla kun sataa kaatamalla.
nyt pitäisi vielä koirat lenkittää ennen töihin menoa *igor*
Lauruska

Posts: 821

#25698 • • Lauruska nihkee
Työkoneesta hajos maanantaina virtalähde, joka on saatu nyt vaihdettua. No, nyt se kone vaan haluaa jonkun boottilevyn (taisiis disketin) eikä windows käynnisty. Pomo tulee ehkä tänään myöhään iltapäivällä, mutta tiedän jo nyt että mun kone on raatona vielä ensviikonkin. Jippii.
Avatar
#25699 • • Annakins Guest
Joudun ens viikolla kestää herra doktordoktoria 5 päivää aamusta yöhön työmatkalla...
crissy

Posts: 1,958

#25700 • • crissy
ei vittu toi myräkkä tuol pihalla... MÄ EN HALUU POLKEE ILLAL FILLARILLA HIMAAN TOSSA TUULESSA!!!