päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,293,191 views

Miltzu

Posts: 188

#25641 • • Miltzu
Miksi miksi miksi miksi miksi asioiden pitää olla aina niin helvetin COMPLICATED!? Puoli tuntia sitten työkaverit vittuili mulle että ei maanantaiaamuna saa hymyillä tolleen, meitsi taas leijui niin vitusti. Nyt ei oo itku kaukana. Miksei elämä vaan vois olla yksinkertaista ja mennä niin kuin on suunnitellut?!

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Avatar
#25642 • • Annakins Guest

Miltzu, 18.2.2008 10:25:
Miksi miksi miksi miksi miksi asioiden pitää olla aina niin helvetin COMPLICATED!? Puoli tuntia sitten työkaverit vittuili mulle että ei maanantaiaamuna saa hymyillä tolleen, meitsi taas leijui niin vitusti. Nyt ei oo itku kaukana. Miksei elämä vaan vois olla yksinkertaista ja mennä niin kuin on suunnitellut?!



Koska se olisi liian tylsää?

emmä tiiä, samaa mäkin mietin useasti :(
anis

Posts: 2,451

#25643 • • anis
Väsyttää. Oon tainnu nukkua liikaa nyt.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Miltzu

Posts: 188

#25644 • • Miltzu

Annakins, 18.2.2008 10:38:
Koska se olisi liian tylsää?



Niin kai... Joku toinen saattais olla tyytyväinen tosta sopimusluonnoksesta mikä mulle kolahti äsken postiluukkuun. Mutta mua ahistaa nyt ihan vitusti. Edessä on mielettömän hieno tilaisuus mutta en oo yhtään varma uskallanko ottaa sitä vastaan. Tai haluanko edes.

Mä haluan yksinkertaisemman elämän. Jos lopettais tän duunin kokonaan ja menis vaikka kaupan kassalle istumaan. Eläis ihan tavallista elämää.

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Lauruska

Posts: 821

#25645 • • Lauruska nihkee
Työkoneesta hajos virtalähde ja päivää kului tähän asti kunnes sain toisen koneen alle jossa toimi kaikki softat joita tarviin. Perkele.
ramsau

Posts: 403

#25646 • • ramsau chuck my norris
Täällä peiton alla on mukavan lämmin ja mukava olla. Otan ennakkoa :(-aiheeseen kun tunnin päästä pitää nousta ja silloin varmasti v-tuttaa.

Ennakkonegat!
mariq

Posts: 2,154

#25647 • • mariq
Voi Himpura!! *hmph*
Ei päästäkään muuttamaan vielä tällä viikolla vaan vasta ens viikon keskiviikkona. Ehin jo viikonloppuna pakata suurimman osan tavaroista, oikeestaan melkein kaikki muut, ku mitä aattelin et tarvin täs seuraavan 2-3 päivän aikana, koska aattelin ettei oo kiva joutuu täs töitten jälkeen pakkaamaan *eikä*

No kyllähän tässä vielä reilun viikon pärjäilee, vähän lisää vaatteita pitää kaivella takasin esille vaan. Ja onneks sentä nyt tiedetään tarkka päivä, koska on muutto, ni voi varata kaiken valmiiks..

Miks tää muuttaminen on aina näin kauheeta säätöä *justjoo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Rubicon

Posts: 550

#25648 • • Edited Rubicon
Mulla meni äsken päivä vaan niin pilalle.
Joo.*senkin*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Foxmagon

Posts: 1,329

#25649 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Rubicon, 18.2.2008 13:14:
Mulla meni äsken päivä vaan niin pilalle.
Joo.*senkin*



Sanoppa muuta. *uuh*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Freja

Posts: 8,775

#25650 • • Freja Sihteeri
Auu. Eilen paloi kitalaki, ja se on vieläkin tosi kipee :/ kaikki syömiset kirvelee, tai jos ei kirvele, niin sitten sattuu. Auuu *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mark

Posts: 7,311

#25651 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Kyllähän tää maanantai pitkään menikin liian hyvin, mut onneks mutsiin voi luottaa AINA. Se hyvä tuuli meni sinne viiden minsan puhelun aikana. Huoh..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

KooKie

Posts: 4,338

#25652 • • KooKie aka. Petress Pan

Mark, 18.2.2008 16:18:
Kyllähän tää maanantai pitkään menikin liian hyvin, mut onneks mutsiin voi luottaa AINA. Se hyvä tuuli meni sinne viiden minsan puhelun aikana. Huoh..

-M



Viiden lainin kommentit Keksin kanssa piristää taatusti beib! *hali*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Mark

Posts: 7,311

#25653 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

KooKie, 18.2.2008 16:22:
Viiden lainin kommentit Keksin kanssa piristää taatusti beib! *hali*



awww kiitos *hali* oot oikeessa, piristi :)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

KooKie

Posts: 4,338

#25654 • • KooKie aka. Petress Pan

Mark, 18.2.2008 16:23:
---
KooKie, 18.2.2008 16:22:
Viiden lainin kommentit Keksin kanssa piristää taatusti beib! *hali*

---

awww kiitos *hali* oot oikeessa, piristi :)

-M



And you only needed one line, helppo potilas. ;)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

domi

Posts: 7,069

#25655 • • Edited domi Työn sankari.
Taas mentiin paranemisessa taaksepäin roimasti. Kuukauden tauko juoksemisesta vaihteeksi, perkele.

Lisäksi tulee sertraliini-lääkitys, jonka aloittamista kyllä mietin muutaman kerran. Edellisestä kerrasta on sen verran "hyvät" kokemukset.
anniharha

Posts: 1,937

#25657 • • Edited anniharha
Päänsärkyyn ja huimaukseen nappeja, joiden haittavaikutuksina on päänsärkyä ja huimausta. Miks mun logiikka ei tykkää tästä.

Ja huomenna pitäis käydä näytteenottokeskuksessa. Vihaan.
edit: pitäis näemmä opetella aakkosetkin*justjoo*

--
and though my words could save the world they never come out right

alphamagic

Posts: 3,628

#25658 • • alphamagic

anniharha, 18.2.2008 17:54:
Päänsärkyyn ja huimaukseen nappeja, joiden haittavaikutuksina on päänsärkyä ja huimausta. Miks mun logiikka ei tykkää tästä.



oho *ding* aika hanurista.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Tiia

Posts: 352

#25659 • • Tiia
Hukkasin 50.. *uuh**toktok**eikä*
lostgone

Posts: 2,493

#25660 • • lostgone
Väsynyt ja turhautunut.*uuh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.