päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,337,335 views

Epailija

Posts: 5,636

#12781 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Väsyttää ja tenttikin meni kehnosti. Vitalis kun sitä ei vain jaksa ryhdistäytyä ja lukea tarpeeksi...

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Lost-Soul

Posts: 3,107

#12782 • • Lost-Soul los pallos
tunnin päikkärit ennen töihin menoo ei ollutkaan niin hyvä idea. Vielä ennen päikkäreitä oli puolipirteä olo ja enää pirteästä ei ole tietoakaan. Vielä kuitenkin pitäis selvitä töissä seuraavat 6 tuntia ja tuskaa tulee olemaan.

Ja viereisenpaikan halvat batteryt on loppu

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Oleanterinkukka

Posts: 183

#12783 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Tunnen itseni niin LÄSKIKSI!! Kävin ruokiksella sovittaa yhtä paitaa ja entisen M:n sijaan jouduin ottamaan L:n. Kyllä masensi niin, että kävin ostaa Arnoldsista ison täytedonitsin...

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

Gleba

Posts: 549

#12784 • • Gleba

Oleanterinkukka, 10.3.2006 15:01:
Tunnen itseni niin LÄSKIKSI!! Kävin ruokiksella sovittaa yhtä paitaa ja entisen M:n sijaan jouduin ottamaan L:n. Kyllä masensi niin, että kävin ostaa Arnoldsista ison täytedonitsin...



vaatemallit on kuule varmaan jotenki muuttunu... iteki joutunu ostamaan isompia. mutta ehkä se suklaalla korjaantuu!

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Oleanterinkukka

Posts: 183

#12785 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja

Gleba, 10.3.2006 15:02:
---
Oleanterinkukka, 10.3.2006 15:01:
Tunnen itseni niin LÄSKIKSI!! Kävin ruokiksella sovittaa yhtä paitaa ja entisen M:n sijaan jouduin ottamaan L:n. Kyllä masensi niin, että kävin ostaa Arnoldsista ison täytedonitsin...

---


vaatemallit on kuule varmaan jotenki muuttunu... iteki joutunu ostamaan isompia. mutta ehkä se suklaalla korjaantuu!



Kiitti! Pakosti on muuttunu! Tai sitten mun tissit on yön aikana paisunu... Suklaa auttaa tosiaan kaikkeen. :)

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

Gleba

Posts: 549

#12786 • • Gleba

Oleanterinkukka,
vaatemallit on kuule varmaan jotenki muuttunu... iteki joutunu ostamaan isompia. mutta ehkä se suklaalla korjaantuu!

---


Kiitti! Pakosti on muuttunu! Tai sitten mun tissit on yön aikana paisunu... Suklaa auttaa tosiaan kaikkeen. :)



..varsinki perseen leviämiseen ja mahan kasvuun :D

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

keijukainen

Posts: 1,599

#12787 • • keijukainen kiksumurmeli
himpatin selkä meinaa alkaa reistailemaa *uuh*

--
*seepla*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#12788 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Gleba, 10.3.2006 15:02:
Kävin ruokiksella sovittaa yhtä paitaa ja entisen M:n sijaan jouduin ottamaan L:n. Kyllä masensi niin, että kävin ostaa Arnoldsista ison täytedonitsin...

---


vaatemallit on kuule varmaan jotenki muuttunu... iteki joutunu ostamaan isompia. mutta ehkä se suklaalla korjaantuu!



Helppohan se on haluta olla hoikka ja hyvässä kunnossa, mut jos ei tee asialle mitään niin ei sitä koskaan tule olemaan...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Kanifarmari

Posts: 479

#12789 • • Kanifarmari
vatsatauti*nyyh*

Vie voimat ja muutenkin yksi kuvottavimmista taudeista*hmph*
Fresia

Posts: 764

#12790 • • Fresia vähän outo
Lukemista vaan riittää *dissaa* Aivot on täysin tyhjäkäynnillä, keskittyminen ei suju ollenkaan. Pakko selata vie kaikki kolme kirjaa kerran läpi, jos jotain kokonaisuutta sais hahmotettua. Haluan jostain energiaa, keskittymiskykyä, kykyä ymmärtää lukemaani ja paaaljon muuta, mikä tässä auttas huomisaamuun mennessä *igor*

Hitto miten kiva tapa viettää perjantaita, eikä oo viimenen tällanen tänä keväänä...*poks*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Avatar
#12791 • • Muussika Guest
Minä en ymmärrä miksi elämän pitää taas mennä näin kivuliaaksi. Mä tiedän, että selviin, mutta ois aika jees jos elämän ei aina tarviis olla pelkästään selviämistä. Mun optimismia ei saa hevillä lannistettuu, mutta kyllä nyt taas eletään semmosia aikoja, jollon mä mietin, että missä luuraa se mun ansaitsemani onnellisuus. Miksi asioiden pitää mennä näin ristiin?

Leijonamielen levyn voimalla mennään (pirun hyvät tekstit jotka kolahtaa syvälle), yhtään väheksymättä rakkaiden ystävieni tukea. On mulla kuitenkin tosi paljon hyvää elämässäni, ja siitä olen enemmän kuin kiitollinen. Välillä vaan tää elämä tuntuu niin pirun epäoikeudenmukaiselta. Voisko toi jumala tai kukalie tuol jossai avaruudes kattella vähä et kenelle näitä koettelemuksia oikeen latelee, musta näitä on jo ollu aika tarpeeks. Voiskohan se kehitellä ees jonku kiintiön tämmösille tyypeille, joita on elämä koetellu jo aika vitusti. Meitsin kiintiö on jo aika vitun täys. Mä tiiän, et juuri mun kokemieni asioiden kautta mä olen kasvanut täksi joka olen, mut olisi enemmän kuin jees pystyy välil kasvaa kauniidenkin asioiden kautta.
noena

Posts: 3,138

#12792 • • noena first breath after coma
phah *igor*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Dneya

Posts: 1,464

#12793 • • Dneya Sizkolizko.
Taas lämpöö *uuh* Ei pitäs hilluu vissii yhtää missää puolkuntosena *igor*

--
The greatest hazard in life is to risk nothing.

domi

Posts: 7,069

#12794 • • Edited domi Työn sankari.

noena, 10.3.2006 21:15:
phah *igor*


Oon muute samaa mieltä, mut lisään perään vielä *vittuperkelesaatana*-hymiön. Sekä vielä parit paholaiset sekä turhautumiset.

EDIT: Meni niinku mahikset koko kevään ainoaan lomaan.
Saara

Posts: 1,954

#12795 • • Saara #2970
Ompelukone kenkkuilee. Täytyy katsoa sitä vasta sitten kun on selvinpän :D.

Mut silti vituttaa koko laite.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

innae

Posts: 1,377

#12796 • • innae PaskaJätkä
nukuin tos yli tunnin ja heräsin.
Nyt ei tule uni simmuun, ei niin millään :(
Miljoonat ajatukset pyörivät vaan surrurrur mun päässä :( Ottakaa joku ne pois pliis...

--
PaskaJätkä

bubbelgum

Posts: 2,477

#12797 • • bubbelgum ~sylikissa~
Vitun kivaa oli mennä töihin taas pitkän tauon jälkeen.
Ku vuoroja tarjottiin kysyin vielä etukäteen että onko kaikki samal taval ku ennen, ja kovasti sanottiin et juu juu on on. Vitut.
Ensinnäkin, niin paikalla oli aivan eri laitteet ja mikseripöytä ku ennen. Siinähän sit alat ihmettelee et missäköhän tässä pöydässä on mikäki nappula, ja mihin kohtaan menee mikäki piuha. Vittu. Sit joku älypää oli jättäny kaikkiin laitteisiin virran päälle, niin että meinasin saada säkärin ku pistin töpselin seinään. Vittu.
Ja kaiken lisäks niin loppuillasta saan tietää et mun pomo ei ookkaan hommannu mulle kyytiä kotiin. Vittujen vittu.
Onneks sit yks baarin omista työntekijöistä heitti mut stadiin (ite asuu tikkurilassa, pieni mutka sen matkaan), muuten oisin seisonu jossain vitun louhelassa ja miettiny miten vitussa pääsen sieltä kotiin. Vittu. Että kiitos ja morjens.

--
Hullu ku pullosta tullu.

innae

Posts: 1,377

#12798 • • innae PaskaJätkä
Väsyttää. Olis niin kiva vaan jäädä nukkumaan.
Onneksi on ensi viikolla kolmosen vapaa, saa nukkua sillon.
Nenä on ihan tukossa ja vuotaa, kurkkuun sattuu :( niiskutiniisk.

--
PaskaJätkä

Lost-Soul

Posts: 3,107

#12799 • • Lost-Soul los pallos
Jopas taas alko kivasti työt ku pomo alko valittaa mun tekemisistä, vaikka itse oli aikasemmin hyväksynyt sen. Muut työtoverit vaan olivat alkaneet valittamaan minun pinestä omaanpussiin tekemisestä. Muuta syytä en keksi kuin oma muutaman kympin tienaaminen, joka jäi niiltä tienaamatta. Kuitenkaan ketään ei kiinnosta kun muutamat työntekijät etsivät kämppiä ja käyvät jatkuvasti pitämässä kaffetaukoi.
Ja minä kun luulin täällä olevan hyvä työhenki porukan välillä.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Freja

Posts: 8,775

#12800 • • Freja Sihteeri
Ikävä kotiin. Minä niin tahtoisin kotiin.. *nyyh* Ikävä ystäviä, perhettä, sitä ihanaa tunnelmaa sielä, niitä pieniä piirejä.. *sydän*

Halun kotiin *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been