päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,363,168 views

jeesboks

Posts: 4,064

#12801 • • jeesboks p u p u
40 parkkisakko

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

zenny

Posts: 1,145

#12802 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Kipee meininki... *nuha*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Elmiira

Posts: 1,446

#12803 • • Elmiira
En jaksa *nyyh*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Nectarine

Posts: 475

#12805 • • Nectarine Rouva T
*dissaa* ihan hv vloppu töissä. miks asikkaiden ampumisesta saa saman kun ihmisestä. ei voi käsittää *grr*

--
Prinsessa Ruusunen

vanhus

Posts: 889

#12806 • • vanhus
päätä on särkennyt tos pikksen mut kat se menee tos ohi koht *uuh**joo**hymy*
RainChild

Posts: 909

#12807 • • RainChild
Kun olen jo pidemmän aikaa ollut tukena eräälle henkilölle, ja nyt pari-kolme viimeistä kuukautta oikein intensiivisesti, olen jotenkin aivan turtunut siihen. Viimeisen kuukauden ajan olen ollut aivan kypsä, etten pysty enää olemaan tukena hänelle, että se on liikaa, mitä hän harteilleni asettaa... Aivan loppu...

Nyttemmin viime aikoina olen huomannut, etten oikein jaksaisi enää pitää tähän henkilöön yhteyttä, koska en jaksaisi millään olla tukena hänelle. Kuitenkin yritän pitää, olosuhteiden "pakosta". Yleisesti tulee kauhea ärsyyntyminen joistain ihmisistä (muistakin kuin hänestä), kun ne hakee munsta tukea... Ei se ennen ollut niin, mutta varmaan tän takia. *uuh*

Muuten on ihan oko ja kivaa, ei niin paljon ahdista, ehkäpä juuri sen takia, etten ole ollut niin paljon yhteyksissä, mutta tuntuu vain, että haluaisin piiiiitkän loman siitä kaikesta pelkäämisestä ja lohduttelusta ja järjen puhumisesta.

--
Rainchild is back home

Avatar
#12808 • • Muussika Guest

RainChild, 12.3.2006 17:30:
Kun olen jo pidemmän aikaa ollut tukena eräälle henkilölle, ja nyt pari-kolme viimeistä kuukautta oikein intensiivisesti, olen jotenkin aivan turtunut siihen. Viimeisen kuukauden ajan olen ollut aivan kypsä, etten pysty enää olemaan tukena hänelle, että se on liikaa, mitä hän harteilleni asettaa... Aivan loppu...





Voi miten tutulta kuulostaa. Ei ole helppoa taistella sellaisten asioiden kanssa, kuin että kuinka paljon on itse valmis ja kykenevä antamaan ilman, että saa samalla mitalla takaisin. Minulla on myös hyvin turta olo, mutta välitän niin paljon, etten kykene vielä ''luovuttamaan'', vaikka tämä ''luovuttaminen'' olisikin ehkä pikemminkin sitä, että ajattelisi kerrankin vain ja ainoastaan itseään ja sitä, mitä itse tarvitsee. On todella tärkeää pitää itsestään huolta, oli niin tai näin, ja minä olen päättänyt, että siinä vaiheessa jos huomaan että tuntuu aivan liian pahalta ja vaikealta, on minun yksinkertaisesti vain ruvettava itsekkäämmäksi kuin mitä tällä hetkellä olen. Itsekkyys on välillä ehdotonta. Juuri nyt en vain oikein tiedä, mitä tehdä. Tunteet ovat esteenä sille, että voisin olla tukena ja apuna ilman, että tarvitsisin itsellenikin jotakin. Duunissa on helppoa moinen, mutta omassa elämässä ei.

Hurjasti voimia!
m1kk3

Posts: 5,560

#12809 • • m1kk3 no-life
huomenna töihin taas loman jälkeen just ku on kerinny tottua tähän ihanaan joutenoloon *dissaa**grr* :(

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

gerry

Posts: 979

#12810 • • Edited gerry
Kolmen viiko yskä jatkuu, eikä loppua näy... Mutsi joutui sairaalaan... mahdollinen marssimurtuma oikeassa jalassa tarkottaen intistä E papereit.... Hmm, oliko siinä kaikki...? Et ei hyvä....

--
by B.C.S

Toykio

Posts: 294

#12811 • • Edited Toykio
Pistin vahingossa ajatuksissani kolminkertaisen insuliinin määrän...yöllistä hypoglykemiaa odotellessa*dissaa*
Jutu

Posts: 3,054

#12812 • • Jutu Blondi

Nectarine, 12.3.2006 05:48:
*dissaa* ihan hv vloppu töissä. miks asikkaiden ampumisesta saa saman kun ihmisestä. ei voi käsittää *grr*


Sanos muuta *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

innae

Posts: 1,377

#12814 • • innae PaskaJätkä
liksa tuli, liksa meni.
nojooh, kohta pääsee pois suomesta. ei vaan jaksa.
ja kaikkee pitää kokeilla kerran, paitsi musiaan ja kansantansseja. nyt on baarikärpänen ja ladymoon koettu ja nähty,,,
ja maanantaina olis kouluu ja töitä. tyhmäminätyhmä :(

--
PaskaJätkä

Avatar
#12815 • • Taika Guest
viikonloppu meni lähinnä perseelleen.
lauantai meni töissä ja sunnuntai aamuna heräsin isoveljen soittoon että äiti oli joutunut sairaalaan.

oli pakko käydä aamulla uiskentelemassa että saisi päätä hiukan tyhjenemään ja motivoituisi töihin, onneksi huomenna on vapaapäivä.
Trixie

Posts: 1,342

#12816 • • Trixie
Taas jotenkin niin perinteinen maanatai, väsyttä, huono-olo, veto pois jne. nii ettei mikään voi olla hvyin*igor* Ainoo hyvä paikka ois nyt oma sänky ja kullan kainalo, mut ei niin ei*poks*

--
face your fears and live your dreams

-Kerttu-

Posts: 4,542

#12817 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Hirmu nuha..*nuha* Niin ja MAANANTAI! *igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Toykio

Posts: 294

#12818 • • Toykio

domi, 13.3.2006 00:49:
---
Toykio, 12.3.2006 22:41:
Pistin vahingossa ajatuksissani kolminkertaisen insuliinin määrän...yöllistä hypoglykemiaa odotellessa*dissaa*

---

Mikä on hypoglykemia? *ding*



Tila, jossa veren sokeripitoisuus (B-gluk) on pienempi kuin 2.8 mmol/l. Hypoglykemiaan sopivia oireita: sydämentykytyksiä, hikoilua, nälkä, päänsärkyä, sekavuutta, näköhäiriöitä tai ärtyisyyttä. Keskittyminen voi olla vaikeaa, sinulle voi tulla kylmä ja nihkeä olo, tai voit kalveta. Äärimmäisissä tapauksissa voit menettää tajuntasi ja mennä sokkiin. Yleisin syy tilaan on sokeritaudin hoidossa käytettävät lääkkeet.
ElNiño

Posts: 289

#12819 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Pitäis alkaa tehdä matkailualan yrityksen 100%:sta liiketoimintasuunnitelmaa. Valitsimme yritykseksi sellasen, joka järkkää bile/ festari/ klubimatkoi Suomesta maailmalle.
Aihe tuntuu aluksi helpolle, mutta on helpommin sanottu kuin tehty, pitää ottaa huomioon aika tosi monta asiaa.
Vois alkaa enstöikseen selvittelee, että mitä kaikkei happeningei noin maailman mittakaavassa on yleensä tarjolla ja mille voisi vielä olla kysyntää. Jookoskookos tällä hetkellä ainoita kilpailjoita Suomessa, tosin heidän toimintasa painottuu lähinnä ainoastaan festarimatkoihin (Ibizaakin ilmeisesti joskus ollut tarjolla, muttei enää).
Eli tommoselle yritykselle vois olla kysyntääkin. Asiaa ei helpota, et täält klubbaristakaan ei löydy koko palloa kattavaa bilekarttaa *yingyang* *hmph* Joten jos joku tääl tietäis vähän enemmänkin isoista happeningeist maailmanlaajuisesti (Black Sensation jne.), niin vinkkejä saa heitellä *vink*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

-Santtu-

Posts: 1,965

#12820 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Mun paikka kirjaston pallotuolissa on varattu ja muutenkin täällä kaikki möykkää kun yritän lukee *grr*