31,307 posts, 1,566 pages, 10,124,330 views
Sain kolmesta hakemastani kesätyöpaikasta kiitos ei. Pariin luulin pääseväni varmasti haastatteluun, on niin paljon kassakokemusta. Koulukaveri, jonka koko elämän työkokemus on 2 kk siivousta, sai noista yhdestä paikan ( happy for her
) Mut oma tilanne *ituttaa, jäljellä alkaa olla paikkoja, joihin en takuulla pääse
Mä en taida yksinkertasesti osata tehdä hyviä hakemuksia
Ei hyvältä sen perusteella näytä, samalla kaavalla oon niitä yli 10 pistänyt menemään...
Fresia, 15.3.2006 14:06:
Ei paljon päivä paraneSain kolmesta hakemastani kesätyöpaikasta kiitos ei. Pariin luulin pääseväni varmasti haastatteluun, on niin paljon kassakokemusta. Koulukaveri, jonka koko elämän työkokemus on 2 kk siivousta, sai noista yhdestä paikan ( happy for her
) Mut oma tilanne *ituttaa, jäljellä alkaa olla paikkoja, joihin en takuulla pääse
Mä en taida yksinkertasesti osata tehdä hyviä hakemuksia
Ei hyvältä sen perusteella näytä, samalla kaavalla oon niitä yli 10 pistänyt menemään...
Itsekin olen monesti miettinyt, että mikä siinä minun hakemuksessani on vikana, kun en pääse edes haastatteluihin. Tiedän kuitenkin olevani hyvä työntekijä..
Nitta, 14.3.2006 09:12:
---
Reetta, 9.3.2006 18:58:
MÄ EN OSAA MITÄÄN!!!!!!!
---
Mulla tänään... ja täysin sama tunne
se siitä tsemppaamisesta
Käyn kokeilemassa ja jos ei mee läpi niin... Uusintaan
wiwi, 13.3.2006 16:45:
Äikän kirjotuksissa loppu aika kesken ja mun ehkä nerokkain ajatuskulku jää näin sensoreilta lukematta. Höh. Onneks vielä on toinen mahdollisuus.
Itketään yhdessä, meikälle kävi aivan samalla tavalla. Neljä ja puoli sivua tekstiä ykköstehtävästä, eikä ollut lopussa enää mitään toivoa saada sitä puhtaaksikirjoitettua. Tietty se oli nerokkainta tekstiä ikinä.
Palautin sitten lyijykynäversion, pisteitä tippuu pois...
Reetta, 15.3.2006 17:53:
MÄ MEEN UUSINTAAN..........

ninni, 15.3.2006 19:59:
nyt meni duunipaikka alta vittu et vituttaaa
Tosi nihkeetä... Mut jos jotain pientä lohtua etitään ni olihan se aika paska paikka 
Mulla kans työmotivaatio nolla, ja siitä seuraa monenkinlaista itsetunto- ja oman elämän hallitsemiskriisiä.
Oon ollu ihan liian heikkotahtoinen ja saamaton viimeaikoina.
no kai se on pakko..