päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,337,319 views

Saara

Posts: 1,954

#25661 • • Saara #2970
Ahdistaa, kun en saanut päivystävältä lääkäriltä poissaolotodistusta tältä päivältä. Kuulemma saan sen huomenna omalta lääkäriltäni. Saas nähä...

Teen kyl siit akasta huomenna valituksen, ei se voi tehä noin, vai voiko?

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Freja

Posts: 8,775

#25662 • • Freja Sihteeri
No ku pelottaa liikaa. Huoh. Si ajattelee liikaa ja si hajoo pää.
Hitsi ku voiskin vaa laittaa välil aivot narikkaan. Tai ainakin osan niistä, sillai ettei miettis ahistavia asioita.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#25663 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Lähin ilosilla mielillä aamupäivällä hakemaan porukoita lentokentältä, ja eikös se perkeleen autorukka menny ja pistäny hanttiin. Ajelin sit pikkupätkän motarii n.5km/h vauhdilla hätävilkut hetkutellen. Jep. Oli muuten sairaan siistii venailla kyytiä ja toivoa ettei pikkuväki vedä mitään nälkäraivareita(oli kyllä mölöt mukana mut missäs lämmität..).

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Unik

Posts: 4,117

#25664 • • Unik

anniharha, 18.2.2008 17:54:
Päänsärkyyn ja huimaukseen nappeja, joiden haittavaikutuksina on päänsärkyä ja huimausta. Miks mun logiikka ei tykkää tästä.

Siis mahdollisia haittavaikutuksiahan noi on varmaankin. Erittäin pienelle prosentille moisia tulee mutta lääkepakkauksissa pitää kuitenkin lukea "varoitukset" vaikka riski olisi pieni, erittäin pieni tai lähes olematon.
kinderi

Posts: 1,783

#25665 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Hyi kun tuli mieleen,kun joskus entinen naapuri (yli 40v) äijä kerto miks ei tykkää lapsista..
"alle 12v p*llu maistuu kuselle"

Huoh..*eiei*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Claquesous

Posts: 3,206

#25666 • • Claquesous viidettä kolonnaa

kindertin, 18.2.2008 22:21:
Hyi kun tuli mieleen,kun joskus entinen naapuri (yli 40v) äijä kerto miks ei tykkää lapsista..
"alle 12v p*llu maistuu kuselle"

Huoh..*eiei*



Oisko se ollu sit vähemmän oksettavaa, jos se äijä olis ollu 39v tai 20 ja rapiat?

--
32. of December

-Santtu-

Posts: 1,965

#25667 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Digiboksi vissii hajos...se kestiki sitte 3pvää melkein..*poks*
Freja

Posts: 8,775

#25668 • • Freja Sihteeri
Painajaiset :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#25669 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Claquesous, 18.2.2008 22:30:
---
kindertin, 18.2.2008 22:21:
Hyi kun tuli mieleen,kun joskus entinen naapuri (yli 40v) äijä kerto miks ei tykkää lapsista..
"alle 12v p*llu maistuu kuselle"

Huoh..*eiei*

---


Oisko se ollu sit vähemmän oksettavaa, jos se äijä olis ollu 39v tai 20 ja rapiat?



No okei,ajatus siitä,et joku syö jotain alle 12v:n piirakkaa,on musta aika etova. Sen ikästen pitäs tehdä jotain ihan muuta.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Trixie

Posts: 1,342

#25670 • • Trixie
Kurkku entistä kipeenpi, onnex paine kadonnu poskista ku saanu röörit vetämään ja paskan irtoomaan sielt. Mut nyt ei oikee maista mitään ja kieli ihan turta jostain kumman syystä*uuh* ja naapurissa tehdään jotain vitun remppaa et koko talo tärisee ja rakenteita pitkin kuuluu poran ääni vaik ihan toisel puolel kämppää olis*poks* ei ees korvatulpista mitään apua.
Kyl tehdään sairastamisesta taas ihan vitun vaikeeta *nyyh*

--
face your fears and live your dreams

anniharha

Posts: 1,937

#25671 • • anniharha

Unik, 18.2.2008 21:45:
---
anniharha, 18.2.2008 17:54:
Päänsärkyyn ja huimaukseen nappeja, joiden haittavaikutuksina on päänsärkyä ja huimausta.
---
Siis mahdollisia haittavaikutuksiahan noi on varmaankin. Erittäin pienelle prosentille moisia tulee mutta lääkepakkauksissa pitää kuitenkin lukea "varoitukset" vaikka riski olisi pieni, erittäin pieni tai lähes olematon.


Itseasiassa kuulemma erittäin mahdollisia haittavaikutuksia, kyseessä kun sattuu olemaan vahva kolmiolääke. Lääkärikin sanoi, et tämmöisen tirppanan kannattaa ottaa niitä vaan ennen nukkumaanmenoa, ja aamullakin harkita hetki ennen ratin taakse istumista. Harkitsen kyl muutenkin kun ei ajokorttiakaan löydy, ehhehehehehe jne.


Tämän(kin) päivän :( että koskoo iha suatanasti, yhyyyyyyy, perseestä päälaelle jokaikinen neliömillimetri jotakuinkin kosketusarka. Ois ny ees saikkua antanu ni voisin nappailla niitä nameja päivälläkin, kun noi kasisataset ibusalitkaan ei tehoa. Katotaan muuttuuks tilanne verikokeen myötä. Ainakin on odotettavissa paniikkikohtaus ja pyörtyminen, kun mulla on tää pukuompelijan neulakammo, huoh.

--
and though my words could save the world they never come out right

liikkuva muna

Posts: 2,652

#25672 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Taas kerran, vitun M-Audion Audiophile Firewire EI mene päälle. Aina sama juttu kun ei oo pariin päivään käyttäny korttia, esim. tulee matkoilta tjsp.

Tästä päivästä lähtien oon virallinen M-Audion dissaaja, enkä suosittele kyseistä merkkiä kenellekään.
mummoankka

Posts: 369

#25673 • • mummoankka
Neljäs flunssa tässä 3kk:n sisään... *grr* alkaa jo vituttaa tää sairastelu...
Mönnä

Posts: 190

#25674 • • Mönnä
Kuolemanväsymys.. helevetin kiva kun viikon ainoa vapaapäivä tuhraantuu siihen, ettei vaan saa persettään sängystä ylös. Ja nyt kun vihdoin saanu, niin olo ja ulkomuoto yhtä pirtsakka ku zombilla *igor*

Kaikenlisäks tätä on jo jatkunut jonkin aikaa.. jotain kevätväsymystä sitten kenties *ding*

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

sapeli

Posts: 11,768

#25675 • • sapeli jokukukamikä?
Just ku alkais häämöttää se päivä ku kaikki velat on maksettu takas, rapsahtaa postiluukusta kelalta kuori jonka mukaan olen jättänyt maksamatta opintotuen takaisinmaksut, joita siis pitää maksaa heti just nyt about 1000€. *poks* Täytyy jotain sopia niiden kanssa, kelalle ois muutakin maksua tulossa kuun sisällä. *hmph*

Jotakin on vialla kun on näin paljon kiinni siitä että yksi paperinpala ei päädy oikeaan osoitteeseen tai pääsee katoamaan... Mun mielestä olin aika hyvin saanut kaikki makseltua ajallaan pois, tää on nyt aika paljon tähän väliin. *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#25676 • • opmdevil Guest
Internetin mukaan Mikkelissä on tapahtunut ydinonnettumuus. Näin pikaisesti ajateltuna ydinonnettomuus paikkakunnalla jolla asut ei voi olla hyvä juttu. No, onneksi minulla on vanha avaruusolioilta suojaava foliohattu jonka pitäisi myös karkottaa ydinsäteet.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#25677 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

sapeli, 20.2.2008 13:06:
Just ku alkais häämöttää se päivä ku kaikki velat on maksettu takas, rapsahtaa postiluukusta kelalta kuori jonka mukaan olen jättänyt maksamatta opintotuen takaisinmaksut, joita siis pitää maksaa heti just nyt about



Joo kela *toktok* mä oon tässä jo neljättä päivää venannu, että mulle tulis postista tietoa jostain aataminaikaisista palkoista (ja toivon samalla, että ne edes tulee sieltä) jotta voin lähteä kopioimaan niitä johonkin, ja viedä ne sitten kelalle, ja toivoa että summa täsmää! En olis IKINÄ uskonu, että tää homma voi mennä näin hankalaks ja vituttaa muutenkin, kun hyvä vapaa-öaika tuhlautuu tällaseen helvetin paperinpyörittelyyn ja panikointiin. Oiskohan tota systeemiä syytä muuttaa? *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Freja

Posts: 8,775

#25678 • • Freja Sihteeri
Sitä kaipais jotain.. *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#25679 • • sapeli jokukukamikä?

Hyzenthlay, 20.2.2008 13:46:
En olis IKINÄ uskonu, että tää homma voi mennä näin hankalaks ja vituttaa muutenkin, kun hyvä vapaa-öaika tuhlautuu tällaseen helvetin paperinpyörittelyyn ja panikointiin. Oiskohan tota systeemiä syytä muuttaa? *igor*



Sanotaan näin että mieluummin otan opintolainaa kuin -tukea, koska on naurettavan suuri todennäköisyys että sen tuen joutuu maksamaan kovine korkoineen takaisin, eikä kela jaksa näköjään odottaa että opiskelijalla on alansa työpaikka ja hyvät tulot. *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.