päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,337,277 views

inneah

Posts: 704

#25601 • • inneah ...Trust no one...
Tuli ihan yks kaks kauheen yksinäinen olo :(
Oon melkeen 3 viikkoa ollu muualla, käyny kotona vaan kääntymässä sillon tällön, nyt eka "yksinäinen" yö takana hetkeen ja jotenki tosi nihkee fiilis.... :/ outoa!
Oon monta kuukautta viettäny yksin himassa istuskellen, nyt ollu menoa muutaman viikon ja sit ku on taas itekseen ni tuntuukin tosi epämukavalta *uuh**poks*

Ja kukaan ei lähe mun kaa radalle :(((( vähän suuta napsais jo *känni*

--
nahkalakanat

Decion

Posts: 1,569

#25602 • • Decion Koneradio
en saanyt ajokorttia kun oli liikaa virheitä insinööriajossa, harmittaa TODELLA *nyyh* no, pääsenpähän ainakin vetään kuupan täyteen forceihin *jiihaa* *känni*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

tir

Posts: 951

#25603 • • tir
tää hiton flunssa vie kaikki voimat! mitään ei jaksa. ulkona olis nätti ilma (joskin hiton kylmä tuuli) et olis kiva olla koiruuksien kanssa pihalla mut ei *uuh*
^Petunia

Posts: 888

#25604 • • Edited ^Petunia iätön duracel-pupu

inneah, 15.2.2008 14:35:
Ja kukaan ei lähe mun kaa radalle :(((( vähän suuta napsais jo *känni*


Ja kukas niin väittää?! *hmph*
Neidille on varattu päivä meikäläisen kalenterissa 1.3 joten sillon napsutellaan suita ja Hytkytetään persettämme sitten kunnolla oikein olan takaa.. jos se nyt on mitenkään mahdollista?! *ding*

Onneks toi aurinko laski vihdoin ja viimein...
Se ettenkö tykkäis auringosta mutta tänään tais olla elämäni ihka ensimmäinen migreenikohtaus, ehkä.. mutta pää meinas hajota totaalisesti kun vain vilkaisinki aurinkoon (ei, en ole vampyyri), silmiä särki ihan helv.. ja oli paha olo (ei, minulla ei ollut krapula) kipu oli siis aivan sietämätön *igor* Neljä tuntia kulutin sitten tuolla peiton alla piilossa auringonsäteiltä.

Mutta positiivista tässä oli se että tulehtunut huulikoruni ei sattunut kertaakaan!! *pepsodent*
Mellu-

Posts: 4,006

#25605 • • Mellu-
Jeppistä ,taaskaan ei oo palkka tilillä vaikka pitäis *dissaa* mikä siin o nii vitun vaikeeta?? Joopa,jos ei palkkaa tilillä kohta näy... ni tää taitaa jäädä himaan sen sijasta et lähtis kuten normaalisti vieraspeliin *dissaa* vttu mitä paskaa sanon minä!

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

jusqu

Posts: 762

#25606 • • jusqu pilipalipilotti
Kaverit lähössä illalla ulos ja mää oon kipiä :(

--
*pupu**piis*

Freja

Posts: 8,775

#25607 • • Freja Sihteeri
Taas sormet ja jalat ihan jääs ja on hirveen yksinäinen olo ja kaikkee *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mellu-

Posts: 4,006

#25608 • • Mellu-

tume-, 15.2.2008 18:24:
---
Mellu-, 15.2.2008 17:01:
Jeppistä ,taaskaan ei oo palkka tilillä vaikka pitäis *dissaa* mikä siin o nii vitun vaikeeta?? Joopa,jos ei palkkaa tilillä kohta näy... ni tää taitaa jäädä himaan sen sijasta et lähtis kuten normaalisti vieraspeliin *dissaa* vttu mitä paskaa sanon minä!

---



Eikö ookki vittumaista *hymy* kesäduunis työnantaja ei "jaksanu" kertoo liksa siirtyy pari viikkoo eteenpäi kesälomien takia nii melkei jäi festarit välii *hymy*



joo,no mul ei oo duuniikaa ku ei oo seura saanu aikaseks (ilmotin et lopetan edllisessä paikassa [jonka ITSE hankin] joulukuussa) ja viimepalkkaa sain 6e ku ne päätti vähentää mun puhelinlaskun.. et jee jee! nyt lähtee kyl vihanen sähköposti seuraan.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Freja

Posts: 8,775

#25609 • • Freja Sihteeri
Huoh, tänää kyl ollu sellanen päivä et mitään en oo jaksanut oikeen tehdä, eikä mikään ole jaksanut paljoa kiinnostaa. Jotenkin ihan turha päivä, mennyt hukkaan niinsanotusti.
Ehkis huomenna parempi.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anniharha

Posts: 1,937

#25610 • • anniharha
Taas kusee kaikki suunnitelmat ku terveys on kadoksissa.
Enkä vielkään uskaltanut lääkäriin.

Muutenkin vituttaa katsoa neljää seinää ja miettiä et keikka alkais puolen tunnin päästä, niin sit vielä äsken törmäsin "kevään" ekaan koppikseen. Ulukona on kylymä ku absoluuttisessa nollapisteessä ni miks helevetissä ne ilimestyy valtaamaan tän kämpän jo nytte! *grr*

--
and though my words could save the world they never come out right

inneah

Posts: 704

#25611 • • inneah ...Trust no one...

^Petunia, 15.2.2008 16:42:
---
inneah, 15.2.2008 14:35:
Ja kukaan ei lähe mun kaa radalle :(((( vähän suuta napsais jo *känni*

---

Ja kukas niin väittää?! *hmph*
Neidille on varattu päivä meikäläisen kalenterissa 1.3 joten sillon napsutellaan suita ja Hytkytetään persettämme sitten kunnolla oikein olan takaa.. jos se nyt on mitenkään mahdollista?! *ding*



Joo mut siihen on viel PIIIITKÄ aika :(

--
nahkalakanat

Freja

Posts: 8,775

#25612 • • Freja Sihteeri
Nukuin huonosti jälleen kerran. Heräsin alituiseen tähän hemmetin yskään.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anis

Posts: 2,451

#25613 • • anis
Mullon ihan sellanen olo et oisin tulossa kipeeks. Ja "kaveri" oli vielä juonu viimesen Danone Actimelin ilman lupaa kysymättä.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Mellu-

Posts: 4,006

#25614 • • Mellu-
allergia *grr* ja seuran toiminta *grr*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jammm

Posts: 38

#25615 • • Jammm
flunssa jatkuu piinaavana. olis edes kuumetta *hmph*
Josssu

Posts: 506

#25616 • • Josssu
Tänään manskulla juoksenteli vapaana pieni koira autojen seassa. Toivottavasti se saatiin kiinni *uuh*

Ja lisäks oon kuntoillut liikaa. Sattuu käsiin lievästi ilmaistuna.
anniharha

Posts: 1,937

#25617 • • anniharha

anniharha, 15.2.2008 20:37:
Enkä vielkään uskaltanut lääkäriin.


Maanantaina menen, joku saa taluttaa mut sinne.
En tiedä onks pahempaa jos tää on sitä mitä luulen, vai että jos tää on jotain muuta.

--
and though my words could save the world they never come out right

anis

Posts: 2,451

#25618 • • anis
Odotan kauhulla tulevaa työpäivää. Sellainen porukka sisällä ettei tiedä milloin se pommi räjähtää.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Jago

Posts: 4,039

#25619 • • Edited Jago un-trained monkee

anis, 17.2.2008 05:44:
Odotan kauhulla tulevaa työpäivää.



Sama täällä... Paitsi siis maanantaita. Saa nähdä olenko jälleen omakätisesti koko osastomme. *igor* Onneksi hiihtoloma on rauhallista aikaa...

Edit: tuossa siis Sapsun kirjoituksia *toktok* *nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

anis

Posts: 2,451

#25620 • • anis

Jago, 17.2.2008 09:04:
---
anis, 17.2.2008 05:44:
Odotan kauhulla tulevaa työpäivää.

---


Sama täällä... Paitsi siis maanantaita. Saa nähdä olenko jälleen omakätisesti koko osastomme. *igor* Onneksi hiihtoloma on rauhallista aikaa...

Edit: tuossa siis Sapsun kirjoituksia *toktok* *nauru*



Jep, onneks täällä oliki porukka rauhottunu eilisestä, silti vituttaa jotkut hlöt*dissaa*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.