päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,363,303 views

anis

Posts: 2,451

#28521 • • anis

Lyylikki, 2.12.2008 19:32:
---
anis, 2.12.2008 14:39:
Siivoaminen on ihan perseestä! *grr* Pakko kai se on välillä uhrautua kuitenkin, etenkin kun perjantaina tulee vieras.

---


Sama asia panee vituttamaan tällä hetkellä. Meille tulee perjantaina vieläpä useampi vieras, niin jonkun joutuu ehkä laittamaan viettämään aikaa myös mun huudeille ts. pikkujoulut.



Jeh... Ite sain onneks tänään tiskattua suurimman osan ja sit puisteltuu matot, imuroituu, pestyy lattiat ja kanin häkkiki siivottu. Ei jaksa enempää ainakaan tän päivän puolella!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

sapeli

Posts: 11,768

#28522 • • sapeli jokukukamikä?
Puuh, ei oo taas vähään aikaan väsyttäny näin paljoa et silmiä jomottaa *poks*

Onneks tänään ei oo hirveesti ohjelmaa, meen kyl suoraan nukkumaan hammaslääkärin jälkeen.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Cassu

Posts: 634

#28523 • • Cassu Vieras omassa elämässä
kun ei saa mitään projekteja loppuun ja sitten kun pääsee alottamaan jonkun niin aika loppuu kesken

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

pirpeli

Posts: 5,533

#28524 • • pirpeli
Muistin hieronta-ajan väärin, 8.12 soittivat, et ois pitänyt olla siellä kasilta. Olin sit jo käyny suihkussa ja herännyt klo 9 varten, eikä voinut enää mennä petiin. Lisäks jouduin perumaan perjantain ajan. Ja tän päiväsestä pitää tietty maksaa sakkoa :C

Sataa ihan saatanasti, ja mikä helvetin talvi tää on?! Jos joku uskaltaa sanoa, ettei mitään ilmastonmuutosta ole, niin huudan. Johan tuolla mätänee kaikki, tollanen persekeli koko ajan.

Iltavuoro töissä ja ihan varmasti nuoret on ihan kamalia. Tuun ennen ysiä kotiin ja menen kyllä tasan tarkkaan samantien nukkumaan.

Vittu.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

papana

Posts: 110

#28525 • • papana K-queen
Kaverin nuori vaimo kuoli auto-onnettomuudessa.

--
life is trip and then you die...

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#28526 • • WiljamiDzay Nyypiö
Kuume on lähteny mutta tää vitun 10 sekunnin välein pään oikeaa puolta lamauttava päänsärky näköjään tahtoo vielä pysyä sit... Voi helevetin perse. *toktok*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Freja

Posts: 8,775

#28527 • • Freja Sihteeri
Sää. :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#28528 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Saakelin pakolliset opetukset (ja esiintymiset) koululla, jotka pakottaa meneen kipeenä luennolle :( Nyt 3 päivää flunssasena ollu koululla ja muualla +12h päivässä, ja nyt oon sit kunnolla kipee. Hiki vaan valuu ja tokkurainen olo *poks* ja huomenna aamulla taas pakolliseen opetukseen, huoh...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

plink

Posts: 1,405

#28529 • • plink team paska

Josssu, 2.12.2008 20:29:
Ja kun harmitti niin, niin söin sitten vielä suklaakalenterinkin kokonaan.



hahah, voih! :D

sori ei kyl pitäs naureskella vakaville asioille... :P

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Josssu

Posts: 506

#28530 • • Josssu

plink, 4.12.2008 15:19:
sori ei kyl pitäs naureskella vakaville asioille... :P


Hahah *nauru*
Joka vuos sama homma noiden kalentereiden kans. Suklaahimo kun iskee, niin se iskee.
Heli

Posts: 1,489

#28531 • • Edited Heli vai kuka se oli
Siis voi saatana!!!

Tossa ku ajelin kotia päin ni mies soitti ja kerto, et kotona on paskasta (if i only knew...). Sit se viel maanitteli mut kauppaan, koska ei tääl kuulemma ollu ruokaakaan - ylläri.

Kävin siis kaupassa ja rehasin kaikki kantamukseni ylös, avasin oven ja silmille lehahti sellanenki kissankusen löyhkä, ettei paremmasta väliä!

Se oli luvannu VAIHTAA kissanhiekat, mutta ei. Se oli viisaana miehenä vaan LISÄNNY sinne uutta, ja tottakai ne vanhat oli jo valmiiks ihan vaihtokamaa ja ne laatikot ihan täynnä paskaa kun tuun kotia... huh!

Ei muuta ku telefaksia äijälle, että käypä kuule ihan kaupassa hakemassa kissanhiekkaa, niin pidän sulle pienet vaihtosulkeiset... ja jos viittis tuoda viel konetiskiainetta, niin sais ton keittiönkin kuntoon..

Niin ja sitte keittiöstä tosiaan!!
Siellä oli herra jättäny mun hienolle joululiinalle kaikki maholliset tyhjät pakkaukset mitä maa päällään kantaa, siis kaikki ne jotka ei siihen LATTIALLA avoinaisena lepäilevään roskikseen mahtunu. ja en ees viittiny katsoa, mitä sieltä akuutista roskiskaapista löytyy...
Pidin sitte kättä suun edessä, etten yrjöö lattialle (vaikkei se siinä konkurssissa ois tuntunu) samalla ku purkasin kauppakasseja saatanan likaseen jääkaappiin. Kyyneleet vaan valu pitkin poskia ku teki niin pahaa! Molemmat tiskialtaat täynnä paskasia astioita kun mähän olin unohtanu ostaa siis konetiskiainetta - tyhmä minä hehehe. niitähän ei käsin voi tiskata -ei.
Puhtaita astioita oli kumminkin koneessa.

Sitte olkkari ja makkari.
Olkkarin lattialla pikaruokapusseja ja pannulappu, tietokonepöydällä, joka muutenki on ahdas, niin 4 kahvikuppia, jossa jokasessa puoli kuppia tai ylikin kahvia jäljellä. luoja tietää miten vanhaa... hu0kaus.
Ja sit tos on kasa wc-paperia, en ees halua tietää mitä varten.
Makkarista löyty mun peitto lattialta, kaikki sen paskaset vaatteet myös lattialta, tyhjältä tietokonepöydältä ties miten monta eri astiaa...

Ihanaa tulla kotiin!

Sen selitys: miten paljo olisit ite jaksanu siivota kipeenä?
Herralla on ollu vähän kurkku käheänä. :DDDD
Vastaus: ihan vitusti paljon enemmän.

olin siis viikon poissa. onneks en enempää, tosin nyt toivoisin olevani kyllä ihan jossain muualla.
minen siivoo tätä sontakasaa, siivosin näet just ennen lähtöä!

--
ei se väärin ole.

nomic

Posts: 4,120

#28532 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Scorpions - Still Loving You. Pitkästä aikaa kuulin tämän kappaleen. Niin paljon surua ja ahdistusta koettu tämän kanssa, vaikka kaikki tapahtui silloin kun piti olla lapsi ja leikkiä. Niin se aika menee...
KooKie

Posts: 4,338

#28533 • • KooKie aka. Petress Pan

Heli, 4.12.2008 19:13:
Sika miehenä stoori



I feel you girl! >:(

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

epicuros

Posts: 7,734

#28534 • • epicuros

KooKie, 4.12.2008 22:42:
---
Heli, 4.12.2008 19:13:
Sika miehenä stoori

---


I feel you girl! >:(



wtf "I feel you girl.." pfft!

Tämähän siis käytännössä nyt meinaa sitä, et meikäläisellä on varaa "sikailla". Ja ilmeisesti myös _aika_helvetin_paljon_ (jos tohon Helin tapaukseen vertaa;)

Kiitos tästä! xD

--
Valid criticism does you a favor.

KooKie

Posts: 4,338

#28535 • • KooKie aka. Petress Pan

Epicuros, 4.12.2008 23:00:
---
KooKie, 4.12.2008 22:42:
---
Heli, 4.12.2008 19:13:
Sika miehenä stoori

---

I feel you girl! >:(

---

wtf "I feel you girl.." pfft!

Tämähän siis käytännössä nyt meinaa sitä, et meikäläisellä on varaa "sikailla". Ja ilmeisesti myös _aika_helvetin_paljon_ (jos tohon Helin tapaukseen vertaa;)

Kiitos tästä! xD



Sä varmasti tiedät, että mä en tyytyisi nostamaan kättäni suulle ja nielemään oksennusta tai itkuani, vaan saisit puunata kontillasi hammasharjalla koko kämpän, ja mä vahtisin meininkiä pesari kädessä, sun kassit tähtäimessä.

Eli korjatakseni tiedotettani: Mieheni ei suinkaan ole yhtä sikaileva, kuin Helin mies ilmeisesti, mutta koen Helin kärsimyksen jo ajatellessani moista sotkua.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

psymax

Posts: 283

#28537 • • psymax
patterit tyhjänä,ei jaksa, vituttaa,töihin pitäis mennä,ei nappaa....
vitunvittu...! töitä vielä 10 päivää..!!*eiei*
Miinapiina

Posts: 3,494

#28538 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Heli, 4.12.2008 19:13:
Siis voi saatana!!!



PFFFFFT!!!!!!! *toktok*
ei juma *eiei* "miten paljon oisit ite jaksanut siivota kipeenä" <- OLIKO PAKKO SOTKEA NIIN SAATANASTI???

voi sinuu, sullahan se keuhkoputkentulehdus oli, sähän oot viikon sairastanut, ja sit himas on tollasta... *eiei* *eiei*

paljon jaksuja *sydän* *sydän* *lohduttel*

onko muuten oma olo parempi? (tuu tänne *vink*)

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#28539 • • crissy

Heli, 4.12.2008 19:13:
Siis voi saatana!!!




ai perkele!!!!!!!! *uuh* Mä olisin räjähtäny kuin hiroshiman atomipommi jo ovella!!!


"miten paljon olisit itse jaksanut siivota kipeenä" oooh! niin miestä! Kun on pikkasenkin kipee jostain niin maailma pysähtyy siihen ja he muuttuvat liikuntakyvyttömiksi.

Samalla kun naisten tulisi hoitaa asiat ihan samalla tavalla kuin ennenkin vaikka olisi pää kainalossa!
Syder

Posts: 2,255

#28540 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Heli, 4.12.2008 19:13:
-snip-


Viivi & Wagner <3


ps. noi juomattomat kahvit oli jo kohtuutonta!

--
Divida et impera.