päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,363,166 views

Avatar
#14221 • • astaroth Guest

dncr, 12.6.2006 20:38:
Tuli paha mieli heti aamusta, kun metrossa ja satasessa oli juttu inarilaisista 14-17-vuotiaista pojista, jotka oli tappaneet about 10 kissaa *uuh* olivat hakanneet jonkun kissat kuoliaaksi "puisella esineellä" ja lopulta polttaneet ne pihalla *nyyh* ihan hirveää...


toi oli kyllä allekirjoittaneelle kanssa kunnon "ei jumalauta!"- tietoisku

ei kyllä paljoa noilla uunoilla ole korvien välissä välähtänyt. tollasille idiooteille pitäisi antaa kunnon selkäsauna
Jago

Posts: 4,039

#14222 • • Jago un-trained monkee
mä olin eilen puistossa nurtsia leikkaamassa*nauru* ja onnistuin saamaan kahteen sormeen haavat.
en sitten pystynyt siellä niitä pestä joten ne oli multasena ja likasena monta tuntia.
nyt ne sitten tietty on tulehtunut*grr*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#14223 • • Jago un-trained monkee

dncr, 12.6.2006 20:38:
Tuli paha mieli heti aamusta, kun metrossa ja satasessa oli juttu inarilaisista 14-17-vuotiaista pojista, jotka oli tappaneet about 10 kissaa *uuh* olivat hakanneet jonkun kissat kuoliaaksi "puisella esineellä" ja lopulta polttaneet ne pihalla *nyyh* ihan hirveää...

http://www.metrolehti.fi/content/acrobat/helsinki/FIHEL_20060612_A_metro.pdf


tommonen on kammottavaa, mutta viellä kammottavampaa on se että ne ei voi saada siitä mitään oikeeta tuomiota. 10 julmaa murhaa ei voida tehdä oikeutetuksi sillä mitä lajia murhatut oli..

kyllä kissatkin tuntee kipua. ei sitä eläintenpitokielloilla ja pienillä sakoilla korjata*grr*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

m1kk3

Posts: 5,560

#14224 • • m1kk3 no-life

dncr, 12.6.2006 20:38:
Tuli paha mieli heti aamusta, kun metrossa ja satasessa oli juttu inarilaisista 14-17-vuotiaista pojista, jotka oli tappaneet about 10 kissaa *uuh* olivat hakanneet jonkun kissat kuoliaaksi "puisella esineellä" ja lopulta polttaneet ne pihalla *nyyh* ihan hirveää...

http://www.metrolehti.fi/content/acrobat/helsinki/FIHEL_20060612_A_metro.pdf




joo voi vittu että pistää vihaks ja suruks kyllä tollaset, ei vaan jaksa ymmärtää et mitä HELVETTIÄ tollasten päässä liikkuu, siis ei hitto mikä ihme saa ihmisen tekemään tollasta, mä ymmärrän kyllä nuoruuden hölmöilyt ja sen sellaset mutta toi on jotain niin kuvottavaa ja sairasta. Siis ei vittu oikeesti joku saa jotain kiksejä tollasesta... Oli kyllä ehottomasti munkin päivän, ellei viikon :(

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Rubicon

Posts: 550

#14225 • • Rubicon
Tää kämppä on nyt tosi tyhjä*uuh*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Fresia

Posts: 764

#14226 • • Fresia vähän outo
Tennarit hankas töissä kamalat rakot ja haavat jalkapohjiin ja -pöytiin *uuh* Voi hemmetti on kipeet...kiva päivä varmaan huomenna, pakko seistä koko päivä ja kengät jalassa...*ding* Täytyy toivoa, että compeed pelastaa jälleen...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

dncr

Posts: 249

#14227 • • dncr aika notkee

Jago, 12.6.2006 22:28:
---
dncr, 12.6.2006 20:38:
Tuli paha mieli heti aamusta, kun metrossa ja satasessa oli juttu inarilaisista 14-17-vuotiaista pojista, jotka oli tappaneet about 10 kissaa *uuh* olivat hakanneet jonkun kissat kuoliaaksi "puisella esineellä" ja lopulta polttaneet ne pihalla *nyyh* ihan hirveää...

http://www.metrolehti.fi/content/acrobat/helsinki/FIHEL_20060612_A_metro.pdf

---

tommonen on kammottavaa, mutta viellä kammottavampaa on se että ne ei voi saada siitä mitään oikeeta tuomiota. 10 julmaa murhaa ei voida tehdä oikeutetuksi sillä mitä lajia murhatut oli..

kyllä kissatkin tuntee kipua. ei sitä eläintenpitokielloilla ja pienillä sakoilla korjata*grr*



Joo ja eläinrääkkäyksestä tulee rangaista rajusti, koska jos jonkun eläimen elämään suhtautuu noin välinpitämättömästi, on siitä aika lyhyt matka ihmiseen kohdistuvaan väkivaltaan. Näitä tapauksia paljon jenkeissä (Animal Planet, Animal Rescue) ja siellä poliisilla omat yksiköt näitä tapauksia varten ja rangaistukset kovia.

--
The love we give away is the only love we keep.

bubbelgum

Posts: 2,477

#14228 • • bubbelgum ~sylikissa~

MaoTse, 12.6.2006 21:24:
Terve menoo hyvä päivä...

Äsken tuli Brasiliasta puhelu, et nyt se vitun lentoyhtiö millä piti jatkaa Frankfurt:sta Rioon on kriittisessä tilassa jo (ollut siis viimeisimmät pari kk konkurssiuhan alla)... *uuh*

Eli nyt ei tosiaankaan voi enää varmaks kuulemma sanoo et pääsenkö sinne asti edes... *uuh*



*lohduttel* *hali*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Trixie

Posts: 1,342

#14229 • • Trixie
Viimeöinen uni*uuh*

--
face your fears and live your dreams

Jago

Posts: 4,039

#14230 • • Edited Jago un-trained monkee

dncr, 12.6.2006 23:37:
--snip--


joo siis suomen rangaistukset on sitä luokkaa kyllä monissa muissakin rikoksissa että heräisi ittelle kysymys että kannattaako sitä ees raportoida


edit. ai nii tänään potuttaa se että tuntuu vielläkin krapulaiselta ja harmittaa eiliset krapulaseikkailuni täällä..(krapulassa on pakko valittaa kaikesta, oon tosin nykyään oppinut että yleensä kun kirjottelen krapulassa painan aina seuraavaa viestiä enkä tallenna-nappulaa)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

alphamagic

Posts: 3,628

#14231 • • alphamagic
Vihaan olla töissä kun ulkona paistaa.
Olis parempaakin tekemistä kun menettää hermot ihmisten kaa jotka ei tajuu mistään mitään.
Paska työ.
Väsyttää.
Blaah...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#14232 • • Aziz Combat Fighter
Se on hassua kyl miten ihmiset reagoi uutisiin. Jotku tappaa kymmenen kissaa, siitä nostetaan hirveä kansansuru ja itku, joku tappaa vaimonsa ja lapsensa ni se ohitetaan olankohautuksella.

Eipä tässä threadissa oo paljoo näkyny parkuymiöitä ruotsalaisen Bobbyn puolesta :I
Zolpidem

Posts: 7

#14233 • • Zolpidem Zzzz...

osama, 12.6.2006 13:31:
---

sit vielä sain tietää että yks hyvä kaveri on kuollu.
RIP


Sanattomaksi kyllä vetää *whaat* Sitä on niin vaikea hyväksyä todeksi.

Runosi on kaunis, Osama.

--
Pac Man Army

hemuz

Posts: 2,178

#14234 • • hemuz kätevä emäntä
Alaselkään särkee nii, et meinaa taju välil lähtee *hikoil*
Ihana työteveyslääkäri, kun ei oo ikin paikalla *igor*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#14235 • • Kon-tiki The Unsinkable

Ana-5000, 13.6.2006 10:21:
Jotku tappaa kymmenen kissaa, siitä nostetaan hirveä kansansuru ja itku, joku tappaa vaimonsa ja lapsensa ni se ohitetaan olankohautuksella.



Ehkä jotkut tykkää enemmän kissoista kuin lapsiperheistä. Ehkä he ovat siinä oikeassa, ehkä eivät, mutta kaikilla on oikeus painottaa just mitä uutisia tahtovat.

(Esim. mua vituttaa että joitakin kiinnostaa enemmän tangokuningatar-uutisointi kuin mun tärkeinä pitämät asiat, mutta en mä sillä sentään päivääni pilaa, kun meitä on joka junaan enkä mä kaikkia mun junaan tahtoiskaan.)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#14236 • • Edited Aziz Combat Fighter

Kon-tiki, 13.6.2006 12:51:
---
Ana-5000, 13.6.2006 10:21:
Jotku tappaa kymmenen kissaa, siitä nostetaan hirveä kansansuru ja itku, joku tappaa vaimonsa ja lapsensa ni se ohitetaan olankohautuksella.
---


Ehkä jotkut tykkää enemmän kissoista kuin lapsiperheistä. Ehkä he ovat siinä oikeassa, ehkä eivät, mutta kaikilla on oikeus painottaa just mitä uutisia tahtovat.

(Esim. mua vituttaa että joitakin kiinnostaa enemmän tangokuningatar-uutisointi kuin mun tärkeinä pitämät asiat, mutta en mä sillä sentään päivääni pilaa, kun meitä on joka junaan enkä mä kaikkia mun junaan tahtoiskaan.)



Tietty on oikeus painottaa mitä tahtovat, mä vaan ihmetetlin et miten nää ihmisten sympatiat jakaantuu kuitenkin hirveen vahvasti eläimille, siinä missä toisia ihmisiä kohtaan tapahtuvat julmuudet jätetään noteeraamatta. Samalla kuitenkin syödään lihaa ja kuljetaan nahkakengissä. Aika epäjohdonmukaista reagointia mun mielestäni. En nyt sano, etteikö kissoja saisi surra tai että ensin pitäisi surra kaikki maailman epäoikeudenmukaisuudet, oon itsekin tossa asiassa varsin epäjohdonmukainen. Ihmiset vaan on sellasia, ja se on hassua.

Vastaavasti jos annettaisiin kelle tahansa normaalille ihmiselle tilanne jossa pitäisi päättää joko lapsen tai kissan hengenmenosta, kissa saisi kyllä mennä.

Tuli vaan niin mieleen kun eräässäkin tapauksessa poliisi ampui koiran, jonka narkkari usutti poliisin kimppuun. Iltalehden keskustelupalsta oli täynnä vertavuotavia sydämiä viattoman elukan puolesta ja poliisien päitä vaadittiin vadille.
Gleba

Posts: 549

#14237 • • Gleba
en ees tiiä miks aina odotan kesää, ihan samaa paskasta raidetta elämä kuitenki menee ku talvellaki. no, onpahan edes päivän valoa...

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Avatar
#14238 • • Marianne Guest
Poskiontelontulehdus *grr* viikonlopuksi on ihan ihan pakko parantua kun olis kaikenlaista kiwaa festaria tiedossa*joo*
Trigger

Posts: 20

#14239 • • Trigger bang the box
Hirvee flunssa päällä, ulkona paistaa aurinko. Damn.

Onneksi on kuumaa rommitotia ja hyvää musaa sterkkojen täydeltä....

;(

--
I thought 3, but were 4 in fact.

sune

Posts: 2,096

#14240 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Kun vaan osais päästää irti.

--
ei kovin ihku eikä plur