31,307 posts, 1,566 pages, 10,117,801 views
pupuankka, 15.6.2006 11:07:
Siperian kotisivujen mukaan talossa ei ollut ihmisiä palon aikana.
Tosi kurja juttu!
Lost-Soul, 15.6.2006 11:19:
---
pupuankka, 15.6.2006 11:07:
Siperian kotisivujen mukaan talossa ei ollut ihmisiä palon aikana.
Tosi kurja juttu!
---
Kurja juttu kun ihmisiä ei ollut talossa palon aikana? ;)
Eksä laittoi muhun välit poikki tossa kuukausi sitten (erottiin lopullisesti 4kk sitten). Ei olla pidetty mitään yhteyttä sen jälkeen, oon poistanut sen numeron, kaikki mailit yms. Katsoin tossa yhden sähköpostin saapuneet, mihin en oo koskenut aikoihin... Saapuneissa oli joltain tytöltä maili..."ollaan muutettu Tomin kanssa yhteen. Sain osoitteesi Tomin mailista. Haluatko lähettämäs korttis takaisin vai pistetäänkö roskiin?---sun on enää turha mailailla sille, se on vaan ollut kiltti ja pitänyt suhun siksi yhteyttä. Mailisi ovat jo roskakorissa, turha enää kirjoitella. :)---"
Mä en ole kirjoitellut eksälle sen "välitpoikkimailin" jälkeen mitään, enkä edes siihen vastannut. Edelliset mailit on ollut täynnä tosi henk.koht juttuja...ja se on antanut sen muijan lukea ne!
Moni asia saa selityksen tällä... en ois uskonut, että se on näin kiero ja kusipää jätkä. Tsemppiä sille vaan 
Pisti sanoisko pikkasen raivostuttamaan. Mutta kai jotkut "aikuiset" on vaan aika lapsellisia...
Fresia, 15.6.2006 15:23:
Ei oo totta minkä mailin sain...
äm, 15.6.2006 11:18:
Sain uuden puhelimen.
Se on ihan tyhmä, en halua vaihtaa!
Nokian E70 on tarkoitettu isotaskuisille jupeille, ei minulle. Tota vartenhan tarvii oman laukun! Se on ihan valtava!
ajan kanssa
Maihku, 15.6.2006 17:45:
nonih, tuli sitten kaikkein pahin ennuste mun kissalle*uuh* joudutaa tänää mennä lopettaa se*nyyh*
En taaskaan saanut nukutuksi mitenkään hyvin, pyörin sängyssä yön ja mietin vaan kaikkii juttuja -mitä pitäsi tehä, tekemättä jättää jne. Nyt jo kekkaloin pystyssä ja koitan saada aamukahvii juotuu
Enkeli, 16.6.2006 07:16:
Huonosti nukuttu yöEn taaskaan saanut nukutuksi mitenkään hyvin, pyörin sängyssä yön ja mietin vaan kaikkii juttuja -mitä pitäsi tehä, tekemättä jättää jne.
Fresia, 15.6.2006 15:23:
Huh, vähän alkaa henki kulkemaan tasaisemminPisti sanoisko pikkasen raivostuttamaan.