päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,135,932 views

RiD

Posts: 2,817

#23521 • • RiD Nukemi
Le paskat fiilikset :C

--
*super* *possu*

bubbelgum

Posts: 2,477

#23522 • • bubbelgum ~sylikissa~

MiLindiNi, 3.10.2007 04:21:
ostin vaalennus aineitta hiuksille kaupasta, eilen kun sain ne sitten lopuksi pestyä pois.... VITTU OON PORKKANAPÄÄ !!!! vaalennuksen nimi on kumminki: kirkas helmenvaalea 10.2



Tohon voisin sanoo sen verran että vaikka menisit kampaajalle ja sanoisit että mä haluun kirkkaan vaaleet hiukset, niin nekään ei voi (saa) sitä sulle luvata. Koska vaalennuksen tehoon vaikuttaa niin moni asia!

Se, minkä kuntoset hiukset sulla on, eli kuinka voimakasta hapetetta voi käyttää, ja kuinka pitkään voi antaa vaikuttaa. Myös oman hiuksen sisältämät punapigmentit vaikuttaa lopputulokseen. Ja tietenkin se jos on aikasemmin värjännyt hiuksiaan jollain muulla värillä. Ja siinäkin voi vaikuttaa jopa edelliset värjäyskerrat. Eli vaikka oisit viimeks värjänny ruskeella, niin jos sitä ennen on ollut punasta, niin sekin vaikuttaa vielä siellä hiuksen rakenteessa, vaikkei päällepäin näykkään.

Ja tosiaan niitä pakkausten antamia suositusaikoja ei missään nimessä kannata ylittää, siinä voi pahimmassa tapauksessa käydä niin että onnistuu rikkomaan hiusten rakenteen niin totaalisesti ettei niihin enää tartu mikään väri päällekkään, ja ainut tapa päästä eroon siitä kusenkeltasesta on leikkaa kaikki pois!

Tämän kaiken takia suosittelisinkin että jos haluaa vaalentaa hiukset, niin ei missään nimessä kannata sitä kotona alkaa tekemään, vaan menee ammattinsa osaavalle ja tietävälle ihmiselle kysymään onko halutun lopputuloksen saaminen edes mahollista. Ammattitekijoillä on sitten olemassa omat niksinsä siihen miten esim. punasuutta voi yrittää taittaa pois, vaikka varsinaisesti ei enää vaaleemmaksi hiusta voi saadakkaan.

Ps. on siinä kuitenkin joku idea että näihinkin asioihin koulutetaan ammattilaisia! *piis*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Freja

Posts: 8,775

#23523 • • Freja Sihteeri

mayah, 6.10.2007 10:47:
Oon kipee *poks*



:( *lohduttel*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

KritikaL

Posts: 207

#23524 • • KritikaL Teiniprinsessa
Ihmissuhteet*nyyh* Alan koht vakuuttuu siitä, et pari suhdetta on parempi kuin parisuhde....

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

eden

Posts: 406

#23526 • • eden Heidi
Ostetaan elämänhalu! *poks*

--
Let The Music Play

Freja

Posts: 8,775

#23527 • • Freja Sihteeri
Tääl kämpäs on aika kylmä.

Hartiatkin vähä kipeenä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anniharha

Posts: 1,937

#23528 • • anniharha

eden, 6.10.2007 20:57:
Ostetaan elämänhalu! *poks*



Mul ois ylimääräistäkin! *lähettel*
Jaksuja *hali*

--
and though my words could save the world they never come out right

Freja

Posts: 8,775

#23529 • • Freja Sihteeri
Kipu ei oo kokonaan hellittäny, mut edes vähäsen. Ja sainpahan nukuttua paljon, noin 12 tuntia. Iha jees.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

KooKie

Posts: 4,338

#23530 • • KooKie aka. Petress Pan
Kaverit on kaikonneet muailmalle Intiasta itään. Munhan siellä piti viettää tämä vuosi, mutta täällä koto-Suomessa mä edelleen kärvistelen. Oma valintahan tää oli monellakin tapaa, mutta kyllä hiipii kateus hipiään... :(

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#23531 • • astaroth Guest
vittupaskasaatana

minä, muut ja maailma on perseestä
Avatar
#23532 • • astaroth Guest
EI SIIS JUMALAUTA!!!

VITUTTAA!!!
Zeratul

Posts: 1,170

#23533 • • Zeratul Captain miserable

astaroth, 7.10.2007 12:21:
vittupaskasaatana

minä, muut ja maailma on perseestä


O_o Sähän oot ihana! *hali*
Muutki on suurimmaks osaks mukavia, ja maailma on paras paikka olla! IKINÄ! *sydän**pepsodent*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#23534 • • Eccu Guest
hmph.. yksinäistä, vois katsoa toisen leffan.
crissy

Posts: 1,958

#23535 • • crissy
olin liian hidas.. olis pitäny tajuta aikasemmin tilata liput lahden kummelishouhun.. prkl!!!!!
Siren

Posts: 826

#23536 • • Siren Seinäruusu
Koko tuleva viikko *uuh*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Bio

Posts: 4,429

#23537 • • Bio The Bullies / Pinky
Torstaista saakka ollut kuumetta ja kurkku törkeen kipeä. Tänään sit terveyskeskuksessa sain antibioottikuurin ja saikkua ens ke saakka. Luultavasti angiina. Prkl! *nuha*
SyndroDome

Posts: 1,103

#23538 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Vähän paha mieli :(

Eilen kännipäissään tuli keskusteltua yhdestä asiasta erään/eräiden ihmisten kanssa. No homma päätty sit siihen, että tein myöhemmin vähän eri tavalla mitä olin ilmeisesti aikasemmin puhunut. Eli siis tein toista ja sanoin toista. Mikä ei todellakaan kuulu mun luonteenpiirteeseen, eikä se todellakaan ollut tarkotus. No joo, ei tää nyt niin iso juttu oo, mut jäi vaivaamaan ja tuli vähän huono fiilis.

Vois ens kerralla vaikka juoda pari vähemmän niin ei tuu sanottua ihan mitä sattuu.

--
Life is full of choises.

RiD

Posts: 2,817

#23539 • • RiD Nukemi
Voi vittu. Oon hukannut ryyppäyksen tiimellyksessä sitten korttini. Sopivasti just pahimpaan mahdolliseen aikaan kun on just muutto edessä, jepjep.

Muutenki vituttaa ja aivan jumalattoman paha olo vaikka olikin helvetin hieno viikonloppu.

*igor*

--
*super* *possu*

Freja

Posts: 8,775

#23540 • • Freja Sihteeri
Väsyttäis.
Kaiken lisäks kurkku sen verran kipeenä, et jää forzat tänää välii. Jippii. Hyvinhän tää viikko alkaa.
En halu ees aatella, millasta töissä si tulee oleen.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been