päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,195,652 views

Jago

Posts: 4,039

#23501 • • Jago un-trained monkee

Mar6, 3.10.2007 19:53:
---
Jago, 3.10.2007 15:08:
---
MiLindiNi, 3.10.2007 04:21:
ostin vaalennus aineitta hiuksille kaupasta, eilen kun sain ne sitten lopuksi pestyä pois.... VITTU OON PORKKANAPÄÄ !!!! vaalennuksen nimi on kumminki: kirkas helmenvaalea 10.2

---

kandee ostaa sitä kaikkein eniten vaalentavaa ja pitää se päässä siihen asti kunnes näkee selkeesti että hiukset on valkoset. Vaikka joutuisit pitämään sitä päässä 2h tai sitten kannattaa ostaa sitä varastoo varapaketti, jos ei ekalla onnistu(se on ihan järkevää vaikka kokeilisikin tolleen miten eka ehdotin)

---


Hellävaraisempiakin tapoja on tehostaa värin vaikutusta, riippuen toki väristä mutta esim lämmön karkaamisen estämiseksi vuorata pää jollain :D Tämä on käsittääkseni myös syitä siihen miksi usein alkupää on vaalea ja loppupää kusitukka. Loppupeleissä kenenkään kuuppa ei tykkää pidemmän päälle kahen tunnin syövytyksestä ysiprossasella hapettimella *hymy*
Edit:Myöskään noiden aineiden toiminta-aika ei useimmitenkaan ole mitään kahta tuntia vaan monilla hiipuu vähän just sen suositellun ajan jälkeen :)


Joo mä laitoin myöhemmin tosta lämpöjutusta.
Blondarissa ei tietääkseni teho katoa niin nopeesti(?), mutta muissa väreissä sen kyllä huomaa jos unohtaa liian pitkäks aikaa, että ei se vaikuta värin voimakkuuteen erityisemmin.
Tietenkään en millänmuotoa meinannut että värin pitäminen päässä 2h olis mitenkään järkevää. Kyl mulla on vähemmästäkin päänahka&hiukset palanut*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#23502 • • candyraver Guest
Sain jonku allergisen reaktion/semi-ruokamyrkytyksen kiinalaisesta kanakeitosta(joku valmiskeitto).
Sen siitä saa ku haluaa välillä kokeilla jotain uusia ruokia*igor*
Piider

Posts: 376

#23503 • • Piider Höpönpöppöö
En saanut yöllä nukuttua ilmeisesti lääkityksen ansiosta ja nyt on hivenen härö olo. Tää on ihan syvältä. *uuh*
sapeli

Posts: 11,768

#23504 • • sapeli jokukukamikä?
Unohtu delfiinikoru kotiin *uuh* Orpo olo ilman sitä...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#23505 • • Jago un-trained monkee
Oli kyl aika päivänalotus duunissa, kun olin ihan jäässä kokoajan ja asiakkaita kauhee suma..*uuh*
Tuli vedettyy jopa puolikas kahvikupponen, vaikken kahvista tykkääkään(ja tietty otin viellä kofunkin perään, kun löysin ne*nauru*)
kohta mä varmaan oon täällä superyliylipirteenä*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Siren

Posts: 826

#23506 • • Siren Seinäruusu
*nyyh* *nyyh* *nyyh* *nyyh* *nyyh*

Jos joku osaa pysäyttää ajan, mut tehä sen niin että mä kuitenki pysyn liikkessä ni saa ilmottautua.

Vittu. *uuh*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Avatar
#23507 • • Lilly Guest

sapeli, 4.10.2007 12:11:
Unohtu delfiinikoru kotiin *uuh* Orpo olo ilman sitä...



*lohduttel* Tuttu tunne.. Paitsi et mä en jätä koruja himaan vaan kadotan ne*igor* Varsinki sormukset onnistun aina hävittämään, ja jos ne ei katoa niin sit ne hajoo. Viime jouluna sain hyvältä ystävältä kauniin kivisormuksen lahjaksi ja hetken ehdin iloita kun kerrankin onnistuin pitämään sormuksen tallessa, kunnes sitten yhtenä päivänä se tipahti lattialle ja hajos säpäleiksi. Sillä oli paljon tunnearvoa enkä pystynyt heittämään niitä palasia pois vaan säilytän niitä yhä pienessä rasiassa.
Mellu-

Posts: 4,006

#23508 • • Mellu-
joo... ootin reenejä koko päivän ku kuuta nousevaa ja miten kävikään *igor* Söin sen hemmetin hyvänmakusen omenan ja tsädäm.. 15min ennen palaveria iskee ihan kauheet vatsakrampit ja huono-olo..jipii.. pääsen yliopistolle ja suoraan vessaan.. 10min vessassa vietettynä,myöhässä palaverista ja edelleen helvetin huono-olo.Kärsin kylmässä hiessä koko palaverin (mikä onnek ei ollu pitkä) ja sanoin sitten valmentajalle et sori, en pysty reenaa ku oon syöny jotain sopimatonta ja mulla on hemmetin kipee maha.Passitti luojan kiitos kotiin ja määräs juomaan teetä *hikoil*

Vituttaa ku jäi reenit välii eikä olo vielkää mikää huippu ole *sars*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

subu

Posts: 1,174

#23509 • • subu Suski
Nukuin pommiin.. eli teen iltavuoron *uuh*
Verano

Posts: 4,649

#23510 • • Edited Verano Merituuli
Olin tänään toista kertaa akupunktiossa ton hemmetin tenniskyynärpään takia. Lähetteen saatuani olin odottanut innoissani että vihdoinkin pääsen sinne. Eka kerta tiistaina oli ihan jees, vähän nipisti kun ne neulat pistettiin, mut muuten oli ihan positiivinen kokemus. Jälkeenpäin käsi tuntui vähäsen paremmalta ja selkä todella liikkuvalta ja kevyeltä.

Tänään sitten se neulojen pistäminen tuntui huomattavasti ikävämmältä. Fysioterapeutti lähti johonkin pois kun siinä makolin. Muut neulat eivät tuntuneet ollenkaan tai sitten aika vähän, mutta juurit tuossa kyynärpäässä ollut alkoi tuntua todella epämiellyttävältä. Teki mieli alkaa huudella sen fysioterapeutin perään kun se oli niin kauan poissa. Lopulta se tuli siihen käymään ja kerroin et se yks neula tuntuu todella inhottavalta. Se sitten nosti sitä vähän ylemmäs, mutta ei se kauaa auttanut. Tyyppi oli poissa vielä pidempään, hyvä kun en repinyt neulaa itse pois. Nyt se sitten sattuu ja tuntuu ilkeältä. Tuli sellainen fiilis, etten halua mennä sinne enää ikinä x/ Toivottavasti ens perjantaihin mennessä tuo fiilis katoaa, ja olis tietty erittäin mukavaa että akupunktio jeesais tohon käteen.
sapeli

Posts: 11,768

#23511 • • sapeli jokukukamikä?
Epämääräisen huono olo, taidan olla tulossa kipeäksi *uuh* Toivottavasti olo paranee kun pääsen lounaalle.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#23512 • • Hitchhiker
Voi perse mikä aamu oli tänään, verensokeri tipahti sairaan alas jonka seurauksena pikkuvarvas sattuu, hajotin tuopin, heitin 1l:n maitoa pisin keittiötä, kyynärpäässä kunnon vekki ja sitten vielä myöhästyin töistä 1,5h *noGood*.
Janisa

Posts: 2,226

#23513 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Hitchhiker, 5.10.2007 16:13:
Voi perse mikä aamu oli tänään, verensokeri tipahti sairaan alas jonka seurauksena pikkuvarvas sattuu, hajotin tuopin, heitin 1l:n maitoa pisin keittiötä, kyynärpäässä kunnon vekki ja sitten vielä myöhästyin töistä 1,5h *noGood*.



Laitat illalla jonkun sairaan hyvan leffan pyorimaan telkkuun, kaperryt mukavan peiton alle ja herkuttelet vaikka jotain hyvia nameja ja unohdat koko aamun. *hihu*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Hitchhiker

Posts: 1,754

#23514 • • Hitchhiker

Janisa, 5.10.2007 18:50:
---
Hitchhiker, 5.10.2007 16:13:
Voi perse mikä aamu oli tänään, verensokeri tipahti sairaan alas jonka seurauksena pikkuvarvas sattuu, hajotin tuopin, heitin 1l:n maitoa pisin keittiötä, kyynärpäässä kunnon vekki ja sitten vielä myöhästyin töistä 1,5h *noGood*.

---


Laitat illalla jonkun sairaan hyvan leffan pyorimaan telkkuun, kaperryt mukavan peiton alle ja herkuttelet vaikka jotain hyvia nameja ja unohdat koko aamun. *hihu*


Karkkia kävinkin jo ostamassa, tarvitsee vain miettiä minkä leffan katsoisi. Kyll tää päivä onkin jo huomattavasti parempaan suuntaan menossa *hymy*.
anniharha

Posts: 1,937

#23515 • • anniharha
En jaksa tätä sairastelua enää, haluun mieluummin nielurisaleikkaukseen jos sillä pääsis tästä tautikierrehelvetistä pois. *nyyh*

--
and though my words could save the world they never come out right

Unik

Posts: 4,117

#23516 • • Unik
selkäkipu
zenny

Posts: 1,145

#23517 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
jep tää ei ollu mun päivä... onnistuin unohtamaan laukkuni itiksen metroaseman laiturin penkille tänään illalla... ja ku sörkässä huomasin et oho laukkuu ei ookkaa mukan ni kauheel kiireel sulkemaa kaikki kortit ja sit nopeest takas kattoo et oisko käyny hyvä tuuri et laukku ja tavarat sen sisäl olis viel siin minne unohin.. no matkal soitin itiksen poliisille joka laitto sanan vartijoille joka sit soitti ku olin matkal et joo laukku löytyny.. no menin sit sovittuu paikkaa ni yllätys et lompakkoo tietty ei siel enää ollu mut onnek sulkenu kaikki kortit about 10 minsan pääst siit ku huomas et laukku jäi ja se et lomapkos ei ollu yhtää senttii rahaa sil hetkel et se varas ei paljon siit lompakosta hyötyny.. tietty vähän ikävä nyt ku kaikki kortit pitää uusii ja varsinki ajokortti josta tulee kustannuksii.. no mut ehkä tästä opimme et pidetään kaikki tavarat aina penkillä istuttaessa yhessä eikä et laukku on toisel puolel ja muut tavarat toisel puolla ku ite istuu siin tavaroiden välissä.. *toktok* eiei*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

lostgone

Posts: 2,493

#23518 • • lostgone
En mä tiiä.*nyyh* En mä osaa.*nyyh* Enkä jaksa.*nyyh*Pettymyksiä.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

asdf

Posts: 3,155

#23519 • • asdf
Ärsyttää ja väsyttää. x(
katjastina

Posts: 398

#23520 • • katjastina magnets and miracles
hävitin paluumuutossa mun ainoon sormuksen, nyt on ihan alaston olo ku aamulla lähtee töihin :´(