Mar6, 3.10.2007 19:53:
---
Jago, 3.10.2007 15:08:
---
MiLindiNi, 3.10.2007 04:21:
ostin vaalennus aineitta hiuksille kaupasta, eilen kun sain ne sitten lopuksi pestyä pois.... VITTU OON PORKKANAPÄÄ !!!! vaalennuksen nimi on kumminki: kirkas helmenvaalea 10.2
---
kandee ostaa sitä kaikkein eniten vaalentavaa ja pitää se päässä siihen asti kunnes näkee selkeesti että hiukset on valkoset. Vaikka joutuisit pitämään sitä päässä 2h tai sitten kannattaa ostaa sitä varastoo varapaketti, jos ei ekalla onnistu(se on ihan järkevää vaikka kokeilisikin tolleen miten eka ehdotin)
---
Hellävaraisempiakin tapoja on tehostaa värin vaikutusta, riippuen toki väristä mutta esim lämmön karkaamisen estämiseksi vuorata pää jollain :D Tämä on käsittääkseni myös syitä siihen miksi usein alkupää on vaalea ja loppupää kusitukka. Loppupeleissä kenenkään kuuppa ei tykkää pidemmän päälle kahen tunnin syövytyksestä ysiprossasella hapettimella
Edit:Myöskään noiden aineiden toiminta-aika ei useimmitenkaan ole mitään kahta tuntia vaan monilla hiipuu vähän just sen suositellun ajan jälkeen :)
Joo mä laitoin myöhemmin tosta lämpöjutusta.
Blondarissa ei tietääkseni teho katoa niin nopeesti(?), mutta muissa väreissä sen kyllä huomaa jos unohtaa liian pitkäks aikaa, että ei se vaikuta värin voimakkuuteen erityisemmin.
Tietenkään en millänmuotoa meinannut että värin pitäminen päässä 2h olis mitenkään järkevää. Kyl mulla on vähemmästäkin päänahka&hiukset palanut*uuh*