päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,211,032 views

vns

Posts: 276

#27421 • • vns
Sataa sataa ropisee eikä oo sateenvarjoa. *hmph*
Freja

Posts: 8,775

#27423 • • Freja Sihteeri
Olotila *poks*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#27424 • • *Mirri* Guest
Oon pipi. *uuh*
peikkolapsi

Posts: 1,180

#27426 • • peikkolapsi miisa the maskotti
fillarista putos ketjut paikoiltaan kun olin polkemassa duuniin. onneks olin polkenu vasta sen verran, et himaan meni alle 10 minsaa taluttaa pyörä... mut myöhäistyin duunista joten pitää sen takia sitte huomenna mennä aikasemmin niin saa senkin ajan korvattua *igor*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

RiD

Posts: 2,817

#27427 • • RiD Nukemi
Pienehkö masennus hiipi yllättäen :(

--
*super* *possu*

MissKoo

Posts: 1,289

#27428 • • MissKoo
Mun kylki on ihan törkeen kipee *uuh* Terveysneuvontatäti sanoi, että se on noidannuoli. Ei kyl hajuakaan mitä se sitten ikinä onkaan, mutta saakelin kipee tää kylki on. Särkylääkettä vaan naamaan..
anis

Posts: 2,451

#27429 • • anis
Levoton meininki osastolla, itelläki himmee kiire koko ajan. Ja asiakkaat keskeyttää... ääh tääl käy kohta kunnon kato.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Sphyxia

Posts: 3,308

#27430 • • Sphyxia Maracujá!
S__t_n_ p_rk_l_, joku on pöllinyt vanhan pyöräni, ja ilmeisesti se joku on oman kerrostalon väkeä (*ding*). Lisäksi se, että töissä sattuu olemaan saamarin paljon tekemistä juuri nyt niin blääh ... mikä päivä. *uuh*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#27431 • • Hitchhiker
Sen siitä saa kun juo liikaa kahvia ja vielä liian myöhään, nyt ei väsytä pätkän vertaa ja voisin jopa ajatella meneväni nukkumaat mutta turha luulo varmaankin. Jospa aloittaisi vaikka jonkin leffan ja katsastaisi tilanteen parin tunnin päästä (olen varmaan vielä auringon nousun aikoihin hereillä *lmao*).
anniharha

Posts: 1,937

#27432 • • anniharha
Voi vitun tuleva loppuviikko. Mistä tätä paskaa aina riittää ja koska mä lopetan näiden samojen kaavojen kiertämisen? *sars**nyyh*

--
and though my words could save the world they never come out right

Sssan*

Posts: 651

#27433 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
"Kiva" alotus tälle aamulle...palkka ei taaskaan oo tullu ajoissa tilille..*eiei*
TÄÄ ON JO VIIDES KERTA!!!(viimeks tuli 5pvää myöhässä)
Aivan ku mä en tarviis rahaa vai...*dissaa*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

ezzy

Posts: 8,060

#27434 • • ezzy Droid-pappa
Kurkku ei vieläkään kestä puhumista kunnolla, peukkuvarvas särkee, silmässä on elohiiri ja vituttaa about kokoajan about kaikki.
Onneks tänään pääsee Kilimiin safkaamaan <3
JaUHomAto

Posts: 395

#27435 • • JaUHomAto väärä nimi
huh, viimeset 5h putsannu helkkarin isoja ikkunalaseja noista maisemahissikoreist. tää puhdistusaine käy kyl niin päähän, oon iha pöhnis. päätäki alkanu särkeen *igor*
onneks pari tuntii enää jäljellä.
Freja

Posts: 8,775

#27436 • • Freja Sihteeri
Märät sukat, kengät, housut ja paidanhihat. Ymh. No, kai ne täs kuivuu kahteen mennes ku pääsee pois töistä ni voi kastella ne uusiks :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-Kerttu-

Posts: 4,542

#27437 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Harmittaa.. *igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

crissy

Posts: 1,958

#27438 • • crissy
*uuh* sohaisin likkaa sateenvarjolla vahingossa ja nyt poskeen jäi pieni jälki..

bad mama..
Jutu

Posts: 3,054

#27439 • • Jutu Blondi

crissy, 8.8.2008 14:51:
*uuh* sohaisin likkaa sateenvarjolla vahingossa ja nyt poskeen jäi pieni jälki..

bad mama..


Sisko oli joskus heittämässä koiralleen keppiä ja sitten se vahingossa hutas sitä koiraa kuonoon ja koiralta hampaasta pala pois ja lekuri joutu sitten ottamaan sen hampaan kokonaan pois. Mutta asiaan, onneksi osu poskeen eikä silmään :)

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

crissy

Posts: 1,958

#27440 • • crissy

Jutu, 8.8.2008 14:57:
---
crissy, 8.8.2008 14:51:
*uuh* sohaisin likkaa sateenvarjolla vahingossa ja nyt poskeen jäi pieni jälki..

bad mama..

---

Sisko oli joskus heittämässä koiralleen keppiä ja sitten se vahingossa hutas sitä koiraa kuonoon ja koiralta hampaasta pala pois ja lekuri joutu sitten ottamaan sen hampaan kokonaan pois. Mutta asiaan, onneksi osu poskeen eikä silmään :)



damn!

nii onneks ei silmään!