päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,226,686 views

kml

Posts: 1,142

#13681 • • kml Keyhole Markup Language

pia^^, 9.5.2006 10:34:
Siitepöly!!! Taas koittanu pärjää ilman lääkkeitä, ääni maassa, nenä tukossa ja jatkuva aivastelu, sen lisäks ku silmän tuntuu turpoovan päästä *eiei* Huomenna luovutan, huomenna haen ne lääkkeet ja sit oon ihan tokkurassa koko loppu kesän *eiei*



Ite yritin kans olla ilman allergialääkkeitä, mut täl siitepölyn määrällä siit ei tullu yhtään mitään *uuh*. Ikävästi noi väsyttää, mut mielummin väsy kun se kauhee kutina *hih*.

Jakselua *lohduttel*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Foxmagon

Posts: 1,329

#13682 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
*toktok*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Hansu

Posts: 481

#13683 • • Hansu
Vasenta keskisormea tykyttää ja jomottaa pirusti... Onnistuin töissä viiltämään sormeni yhteen leikkuuterään (jossa ei ollut edes kunnon terää) ja kynnestä lähti 1/4 pois. Vertakin tuli ihan kiitettävästi.
Avatar
#13684 • • Taika Guest
onnistuneesti yksi päällekkäinen buukkaus tulevassa tapaamisessa, kiva nyt selvitellä omia sähläyksiään.*toktok*
Pauha

Posts: 515

#13685 • • Pauha

kumimuumi, 9.5.2006 10:36:
---
pia^^, 9.5.2006 10:34:
Siitepöly!!! Taas koittanu pärjää ilman lääkkeitä, ääni maassa, nenä tukossa ja jatkuva aivastelu, sen lisäks ku silmän tuntuu turpoovan päästä *eiei* Huomenna luovutan, huomenna haen ne lääkkeet ja sit oon ihan tokkurassa koko loppu kesän *eiei*

---


Ite yritin kans olla ilman allergialääkkeitä, mut täl siitepölyn määrällä siit ei tullu yhtään mitään *uuh*. Ikävästi noi väsyttää, mut mielummin väsy kun se kauhee kutina *hih*.

Jakselua *lohduttel*




Mä oon pärjänny ilman lääkkeitä kun oon popsinu noita ternimaitokapseleita. Nenä on vaan vähän tukossa, ja silmiä ei kutita.

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Avatar
#13686 • • astaroth Guest
tilitulitilimeni
mariq

Posts: 2,154

#13687 • • mariq
Tuleva lomabudjetti kutistuu kutistumistaan *igor*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Claquesous

Posts: 3,206

#13688 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Kelit on kerrankin täällä sellaiset, että tytöt vähentävät vaatteita ja pitävät kaikkea kivaa (lue: paljastavaa), mutta totta kai täällä duunissa esineellistettäviksi kelpaavat naiset on laskettavissa yhden käden sormin.

"Voi rähmä!" sanoi Pertti "Spede" Pasanen, kun tunsi suussaan metallisen maun ja vasen käsi muuttui tunnottomaksi.

--
32. of December

Piiuzki

Posts: 870

#13691 • • Piiuzki
hitto että osaa olla vaikeita juttuja koulussa ja noi tehtävät mitä pitää väsää *grr* ihanaa tää opiskelu *grr*
Iro

Posts: 103

#13692 • • Iro
polvet ihan paskana..vissiin kuntoillu liikaa ugh..tai sit oon tulos vanhaks *justjoo*

--
=`..´=
im way cool im off with my way cool friends to sniff floor wax.

Avatar
#13693 • • astaroth Guest
nää allergiat on maanvaiva, ei pysty hengittää ollenkaan

harvemmin toivon sadetta, mutta nyt kyllä piristäisi kuntoa somasti
Lauruska

Posts: 821

#13694 • • Lauruska nihkee
En päässy töihin sinne paikkaan minne olin melkein "varmasti" menossa.

En päässyt arkkitehtiosastolle pääsykokeisiin edes, koska muistin juuri että unohdin yhdestä työstä pienoismalli-ihmisen.
MiSSy*

Posts: 108

#13695 • • MiSSy*
kumpi on pahempaa, odotella että läheinen nukkuu pois vai se että kun se tapahtuu *nyyh*
tuntuu helvetin pahalta ja on niin sekava olo ettei pysty olee

ei vaan pysty käsittämään koko asiaa että kohta se rakas ihminen joka on ollut olemassa koko mun elämän ajan on kohta kokonaan pois eikä sitä voi enää nähdä tai kuulla ääntä eikä mitään.
Jäljelle jää vain muistot ja valokuvat*nyyh*
Avatar
#13696 • • Enkeli Guest
Vaatekriisi! *toktok*
mariq

Posts: 2,154

#13697 • • mariq

BB_turone, 10.5.2006 15:22:
Niin hieno päivä et lukemisesta ei taho tulla mitää *poks*


mee ulos lukee..??? *pepsodent*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

martina

Posts: 1,875

#13698 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
shit, menin ostaa vahingossa vaan 3m piuhan... pitää näköjään vaihtaa huoneen järjestystä et riittää tietskalta sterkkoihin...
enkeliina

Posts: 169

#13699 • • enkeliina kiksurinsessa
Raastaa. *poks*

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

pos*

Posts: 5

#13700 • • pos* merirosvo
en oo ikinä kipee paitsi nyt kun pitäis lukee viiden kirjan tenttiin niin iski kauhee kevätflunssa*nuha*