päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,230,431 views

a-j

Posts: 785

#22521 • • a-j
ei t uu aamusalkkareita :<

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Avatar
#22522 • • Annakins Guest
Tein vihdoinkin jotain, mikä olisi pitänyt tehdä jo aikaa sitten. Toivottavasti kaikki on OK :/
Avatar
#22523 • • Norb Guest
Pää on kipee, se taitaa räjähtää *uuh*
Kolera

Posts: 4,256

#22524 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
MOI! saanko oksentaa maailman päälle? jookosta kookosta?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

MiMoSa

Posts: 1,664

#22526 • • MiMoSa

a-j, 20.8.2007 10:58:
ei t uu aamusalkkareita :<


Mut illallapa tuleekin!*joo*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Santutar

Posts: 405

#22527 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Mikä mua vaivaa.... oon henkisesti ihan rikki ja en tiiä enää mitä vittua sitä tekis et kaikilla olis hyvä mieli... ehkä musta on tullu sitte niin vitun ylimielinen*nyyh**poks*
Mark

Posts: 7,311

#22528 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
vitun hc flunssa joka ei vaan suostu kuolee ja outo olo päässä, jäsenien puutumisia jne *poks**sars*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Verano

Posts: 4,649

#22529 • • Verano Merituuli
Viimeiset kymmenen vuotta mun elämästä on levällään tuossa lattialla.
anniharha

Posts: 1,937

#22530 • • anniharha
http://www.uusimuoto.fi/tiedote/
Mun lempparilehdti lopetetaan seuraavaan numeroon. Suomessa ei ilmesty mitään yhtä tasokasta ja mielenkiintoista julkaisua, eikä ulkomaiset vastineet oikein nappaa. Ne koittaa hyvittää menetyksen lähettämällä jotain avotakkaa pari numeroa, ei paljoo lohduta :'(

--
and though my words could save the world they never come out right

Miinapiina

Posts: 3,494

#22531 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
on niin paha mieli ku murmelit on kipeinä.
mirolla kuumetta eli ei niin paha mut tuo pienemmän tauti...auts!
miinalla on rakkulat levinnyt nyt myös kieleen ja poskiin, eli syöminen sattuu tosi paljon... *uuh*
äsken siltä tuli suusta verta... ja ku on niin pieni ni ei kässää et miks sattuu. höh!!
joku virustauti tai herpes, ei ees lekuri tiennyt mitä se on.
no lääkkeet saatiin kuitenkin, mut neki makso aivan vitusti.*uuh*

autosta kuuluu jotain ihme ääniä, oottelen tässä tuomiota et mikä siinäkin mahtaa olla :/

tuomio: pakosarjan tiiviste menny... siks kuuluu niit äänii. onkohan toi kui kallis korjaa?

--
pinkki on pop!!!

Zebir

Posts: 659

#22534 • • Zebir
Paskana ja vituttaa.

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Sand3

Posts: 1,157

#22535 • • Sand3 satuolento

Sand3, 20.8.2007 09:26:
Miten osaakin tuntua näin paskalta *uuh* ja kaikki johtuu koulusta, ei kamalan kiva *nyyh*



ja jatkuu vaan...päivä on mennyt huonompaan suuntaan...no jos huomenna sitten...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Avatar
#22536 • • Muussika Guest
Miks ihmiskroppa on sellanen, et ei voi ees rauhassa potee välillä pahaa mieltä ilman, et aamulla on silmät muurautunu ihan umpeen ja silmäpussit roikkuu poskilla? Persiistä. Asiakkaita varmaan snadisti pelotti. Mut meninpä sentäs duuniin.
Kosaz

Posts: 109

#22537 • • Kosaz
Hitto että osaa taas masentaa =/

--
The number you dialed is imaginary, please turn your mobilephone 90 degrees and try again.

crissy

Posts: 1,958

#22538 • • Edited crissy

Miinapiina, 20.8.2007 18:01:
on niin paha mieli ku murmelit on kipeinä.
mirolla kuumetta eli ei niin paha mut tuo pienemmän tauti...auts!
miinalla on rakkulat levinnyt nyt myös kieleen ja poskiin, eli syöminen sattuu tosi paljon... *uuh*
äsken siltä tuli suusta verta... ja ku on niin pieni ni ei kässää et miks sattuu. höh!!
joku virustauti tai herpes, ei ees lekuri tiennyt mitä se on.
no lääkkeet saatiin kuitenkin, mut neki makso aivan vitusti.*uuh*

autosta kuuluu jotain ihme ääniä, oottelen tässä tuomiota et mikä siinäkin mahtaa olla :/

tuomio: pakosarjan tiiviste menny... siks kuuluu niit äänii. onkohan toi kui kallis korjaa?



voi ei! Muksuille halimuksia täältä!!

Meilläki oli auton operoimista tänään.. meinas tulla kallis paukku mut onneks saatiin kuitenki kuntoon..

Huomenna ostamaan uudet tiivisteet ku katalysaattorin saumoista vuotaa ja auto on kuin ralliauto!

Toivottavasti ei korjaus oo kallis!

Edit: Kysyin faijalta et mitä maksaa noin suurinpiirtein pakosarjan tiivisteen vaihto korjaamolla nii heitti noin suurinpiirtein 85-100e sis. osan.

toiki voi olla pv mut tohon suuntaan jotain..
Kultakisu

Posts: 145

#22539 • • Kultakisu una sambista
Toisenkin enon muistolle *sydän*

*senkin* pois MUN sambaluolasta. *prkl* äläkä hymyile mulle ikinä enää koskaan tolleen. Äläkä tuu missään koskaan enää vastaan.
Jago

Posts: 4,039

#22540 • • Jago un-trained monkee
Tiedän että nyt pitäisi alkaa ottamaan kumipuu/juoru-ruukku sisään yöksi, mutta sen tekeminenhän tarkoittaisi että myönnän kesän olevan lopuillaan.
Huomaan että pelkään kesän loppumista vähän liikaakin. Ainahan mä olen talvesta hengissä selvinnyt, mutta en koskaan ole uskonut, että niinkin voi käydä.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe