päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,230,601 views

superwoman

Posts: 333

#13641 • • superwoman toinen jalka jo...
uni-valverytmi päin helvettiä.

--
...just visiting...

Kukkis

Posts: 300

#13642 • • Kukkis K Y L Ä H U L L U
Vittu mä oon taas vieläkin hereillä...! *grr* *toktok*

--
Never say never..?

Piider

Posts: 376

#13643 • • Edited Piider Höpönpöppöö
Ilta oli muuten ihan jees, mutta........hävis vaan lompakko ja sen mukana muutama tärkeä kortti :(:(:(
Avatar
#13644 • • Edited cjet Guest
Heräsin auringon takia tunnin liian aikaisin. Oli niin magoisat unet ja sit tulee joku kyrpä aurinko ja rupee hiostaa mua ku on muutenki vähä kauhee kapula.. *senkin*

//edit: eikä asiaa helpota enää muutenkaan tää asunnon sisälämpötila which is 26,3C and rising.
Avatar
#13645 • • aaaaaaaaaa Guest
Eilen maistu häppäys myöhään aamuun asti. Nyt sit pitäis olla soittimet autossa, että ehin 10:00 Keravalle. Voi perkele. Oonkohan ajokunnossa :D
Ozie

Posts: 1,389

#13646 • • Ozie
Aekamoeset vitutukset taas onnistunu kasautumaan... Tosi kiva, meni tää päivä jo täs vaihees iha reisille *sydän*
kamu-

Posts: 243

#13647 • • kamu- Skojare
Kuume *toktok*

--
Minä itse! *nauru*

Avatar
#13648 • • astaroth Guest
vitun perseestä nää allergiat

silmiä kutittaa, aivastuttaa, nenä vuotaa 200 kertaa enemmän, kuin normaalisti, eikä illan jälkeen pysty vetämään keuhkoja edes puoliksi täyteen happea. yritys nukkua oli täyttä tuskaa
YuuricaZ

Posts: 358

#13649 • • Edited YuuricaZ
just tällähetkellä v*tuttaa rankasti se, että muut on ulkona ottamas aurinkoo ja mä hajoilen täääl duunis*toktok*EIKÄ TÄÄL EES OO ASIAKKAITA!!! tuol on niin lämmin ja ihana ilma mut ei ni ei!!!! VITTU!!!

--
tavoitteena kokaiinimallin jalat*ding*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#13650 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

YuuricaZ, 7.5.2006 16:07:
just tällähetkellä v*tuttaa rankasti se, että muut on ulkona ottamas aurinkoo ja mä hajoilen täääl duunis*toktok*



Mul on vähän sama, paitsi et oon kotona ja pitäs nyt viimestään lukee ahkerasti niihin pääsykokeisiin. Ihan kun ei tekis mieli esim. alppariin. Mut kadun tätä enemmän kuin mitään muuta jos en nyt saa luettuu... *hmph*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

xandra

Posts: 281

#13651 • • xandra bambi
Piti vaan käydä alppipuistossa ja tulla sit takasin kotiin lukemaan pääsykokeisiin, mut nyt se on pikkusen vaikeeta kun ne pari siideriä nousi päähän matkalla kotiin.. *toktok* Jos ihan oikeesti alkais uskoa että pitää pysyä kotona..! (varsinkin kun tässä on enää 3 viikkoa aikaa yrittää oppia jotain) *eiei*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

Yrjösen Pirre

Posts: 718

#13652 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Muuton jälkeen tavaroitten purkaminen se vaan on aina yhtä PERSEESTÄ. Vituttaa ku laatikot ja säkit on tiellä ja joutuu raivaamaan tiensä ku mihinkään haluu liikkua, mut silti niitä ei vaan huvita alkaa purkamaan. PRKL. Niin ja sit viel on semmonen väsymys ettei vähään aikaan oo ollu, enkä kykene mihinkään vaik ulkona ois noin hieno ilma. *toktok*

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Avatar
#13653 • • Taika Guest
huomenna tiedossa vähintään 12h työpäivä.
normaalin työpäivän päätteeksi lupauduin lähtemään työkaverin seuraks vetämään yhtä kurssia ja ottamaan oppia ensi syksyä varten..Tähänkään mennessä kertyneitä reilua 20h ylityötuntia ei ole ehtinyt missään välissä ottamaan pois ja lisää vain tulee :(

no, pääsenpähän taas ns. työmatkalle..Mäntsälään :DDD
vanhus

Posts: 889

#13654 • • vanhus
viiituttaaa ja niiin vitusti kait se menee koht ohi *pepsodent**joo**igor**eikä*
pirpeli

Posts: 5,533

#13655 • • pirpeli
.rahattomuus.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

iriil

Posts: 371

#13656 • • iriil
herää aamulla vitutuksen saattelemana, havaitsee ettei poikia pitäis jäättää yksin kun tytöt haluaa pitää tyttöjen iltaa. Tytöt ryyppää ja puhuu yleisesti alapään jutuista, pojat vuorostaa kaivelee vanhoja asioita. Kaiken kruunaa tietysti se että olen nainen ja kohta on taas se kyseinen aika kuukaudesta. Helvetti *grr*
Freja

Posts: 8,775

#13657 • • Freja Sihteeri
Vielä 20 päivää, ennenkuin olen kotona... *nyyh*

Tahtoisi olla jo kotona. *uuh*

Olisimpa jo kotona. *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Encoder

Posts: 310

#13658 • • Edited Encoder Kofeinisti
Ulkona ollu koko viikonlopun 25 astetta lämmintä, aurinko paistaa, linnut laulaa, perhoset lentää, ihmiset lähtee biitsille/grillaamaan/chillaamaan, vaan minä se istun toista viikkoa sairaana kotona lukemassa ensi viikon kokeisiin. Nyt kyllä kiroan p*******n integraaliyhtälöt, variaatiolaskennan ja kvanttimekaniikan takaisin sinne syvimpään h*******n mistä ne ovat tulleetkin *dissaa*

Muutenkaan ei oo oikein lukemisesta tänään tullut mitään kun muistui mieleen entinen tyttöystäväni ja se, miten niin hyvällä pohjalla ollut suhde meni käytännön syistä vähitellen pieleen. Sitten sopivasti vielä winampin playlistiltä sopivia kiksukappaleitä päälle niin että nousee oikein kunnolla tunteet pintaan *uuh*

Oli kyllä yks kamalimmista viikonlopuista aikoihin.

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

bubbelgum

Posts: 2,477

#13659 • • bubbelgum ~sylikissa~
Jälleen kerran yksinäisyys. *uuh*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Zeni-

Posts: 1,104

#13660 • • Zeni- Funky Little Man
Ajoin autolla > Ratsia > Ei turvavyötä > 35e sakkoa

Tästä lähtien laitan aina turvavyön ku lähen ajaa jumalauta! *grr**igor*

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!