MiLindiNi, 3.10.2007 04:21:
ostin vaalennus aineitta hiuksille kaupasta, eilen kun sain ne sitten lopuksi pestyä pois.... VITTU OON PORKKANAPÄÄ !!!! vaalennuksen nimi on kumminki: kirkas helmenvaalea 10.2
Tohon voisin sanoo sen verran että vaikka menisit kampaajalle ja sanoisit että mä haluun kirkkaan vaaleet hiukset, niin nekään ei voi (saa) sitä sulle luvata. Koska vaalennuksen tehoon vaikuttaa niin moni asia!
Se, minkä kuntoset hiukset sulla on, eli kuinka voimakasta hapetetta voi käyttää, ja kuinka pitkään voi antaa vaikuttaa. Myös oman hiuksen sisältämät punapigmentit vaikuttaa lopputulokseen. Ja tietenkin se jos on aikasemmin värjännyt hiuksiaan jollain muulla värillä. Ja siinäkin voi vaikuttaa jopa edelliset värjäyskerrat. Eli vaikka oisit viimeks värjänny ruskeella, niin jos sitä ennen on ollut punasta, niin sekin vaikuttaa vielä siellä hiuksen rakenteessa, vaikkei päällepäin näykkään.
Ja tosiaan niitä pakkausten antamia suositusaikoja ei missään nimessä kannata ylittää, siinä voi pahimmassa tapauksessa käydä niin että onnistuu rikkomaan hiusten rakenteen niin totaalisesti ettei niihin enää tartu mikään väri päällekkään, ja ainut tapa päästä eroon siitä kusenkeltasesta on leikkaa kaikki pois!
Tämän kaiken takia suosittelisinkin että jos haluaa vaalentaa hiukset, niin ei missään nimessä kannata sitä kotona alkaa tekemään, vaan menee ammattinsa osaavalle ja tietävälle ihmiselle kysymään onko halutun lopputuloksen saaminen edes mahollista. Ammattitekijoillä on sitten olemassa omat niksinsä siihen miten esim. punasuutta voi yrittää taittaa pois, vaikka varsinaisesti ei enää vaaleemmaksi hiusta voi saadakkaan.
Ps. on siinä kuitenkin joku idea että näihinkin asioihin koulutetaan ammattilaisia!
Kaverit on kaikonneet muailmalle Intiasta itään. Munhan siellä piti viettää tämä vuosi, mutta täällä koto-Suomessa mä edelleen kärvistelen. Oma valintahan tää oli monellakin tapaa, mutta kyllä hiipii kateus hipiään... :(
Torstaista saakka ollut kuumetta ja kurkku törkeen kipeä. Tänään sit terveyskeskuksessa sain antibioottikuurin ja saikkua ens ke saakka. Luultavasti angiina. Prkl!
Eilen kännipäissään tuli keskusteltua yhdestä asiasta erään/eräiden ihmisten kanssa. No homma päätty sit siihen, että tein myöhemmin vähän eri tavalla mitä olin ilmeisesti aikasemmin puhunut. Eli siis tein toista ja sanoin toista. Mikä ei todellakaan kuulu mun luonteenpiirteeseen, eikä se todellakaan ollut tarkotus. No joo, ei tää nyt niin iso juttu oo, mut jäi vaivaamaan ja tuli vähän huono fiilis.
Vois ens kerralla vaikka juoda pari vähemmän niin ei tuu sanottua ihan mitä sattuu.
Väsyttäis.
Kaiken lisäks kurkku sen verran kipeenä, et jää forzat tänää välii. Jippii. Hyvinhän tää viikko alkaa.
En halu ees aatella, millasta töissä si tulee oleen.