päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,146,434 views

depth

Posts: 64

#23561 • • depth
Kaatosateessa litimärkänä töihin ja töissä pelkkiä hankalia asiakkaita. :<
Jago

Posts: 4,039

#23562 • • Jago un-trained monkee
on kyl ollu niin maanantai*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

%

Posts: 568

#23563 • • %
Kolmen tunnin yöunet*nukkuu*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

plink

Posts: 1,405

#23564 • • plink team paska
krapula perkele, vaikka lauantaina vaan dokailin.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Mark

Posts: 7,311

#23565 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Jago, 8.10.2007 17:34:
on kyl ollu niin maanantai*uuh*



Jep *poks* Enuff said.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Miinapiina

Posts: 3,494

#23566 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tää meitin poppoon tautisuus on kyl aika *uuh*
muutama asia ei nyt onnistu sen takia et ollaan jatkuvasti kipeinä, varsinki toi pikkunen.
soitin eilen lekuriin et oisin saanut ajan miinalle (lenssu jatkunut enemmän ja vähemmän keväästä asti) ja pyysin sit samalla et päästäis allergiatesteihin, ni aika saadaan 1-2 kuukauden päähän...
kiva juttu *igor*
ja se mamma siel puhelimes sano et jos epäilen allergiaa ni sit menee noin kauan päästä lääkärille...
no en mä mikään lääkäri oo, siks mä sinne soitinkin, mut ei voinut antaa meille aikaa aikasemmaks tohon terveyskeskukseen. jonoon vaan allergiaepäilyn takia.
enhän mä nyt tiiä onko toi tavis lenssua vai allergiaa, ois ollut ihan kiva päästä aikasemmin sinne.

ja sit se sano et meidän pitäis luopuu kissasta ja kattoo häviikö oireet... vähän eri asia ku lopettaa vaikka maidon juominen *toktok*
enhän mä nyt meitin lemmikistä luovu, mikä on lapsillekin tärkee, jos se vaikka ei ookaan allergiaa.

--
pinkki on pop!!!

Amdi

Posts: 253

#23567 • • Amdi
revittiin kaks viisaudenhammasta *uuh*. plussaa tässä hommassa on se et sain loppuviikon saikkuu *joo*

--
Mixing tracks together coz I m the MTF DJ

Heli

Posts: 1,489

#23568 • • Heli vai kuka se oli
emmä tiä onks tää oikeestaa päivän :)

piti treffata luokka tuol muotoiluinstituutin aulas , mut siel ei ollu ketään.
menin koululle eikä sielkää ketään.

nyt @ koti, koska en ala istuksii missää aulas oottelees jotain tyyppejä, joiden nimii en muista.

--
ei se väärin ole.

Birgie

Posts: 1,311

#23569 • • Birgie Kikati
Mä en saa mitään aikaseksi *nyyh*
Ja naapurit vaan PORAA JA PORAA PERKELE *grr*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

*jasmine*

Posts: 72

#23570 • • *jasmine*
mulla ei oo ikinä ollut näin paha olla kun nyt. tää on jotain ihan kamalaa.
Fresia

Posts: 764

#23571 • • Fresia vähän outo
Tän päivän ympäristöpolitiikan tentti oli aivan liian vaikea *poks* *toktok*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Late

Posts: 3,441

#23573 • • Edited Late team Lasse
Tulin sitten ihan turhaan kouluun tänään (tämä siis tarkoittaa 120km turhaa ajoa). Ekat kaksi tuntia on maailman turhimmasta aiheesta ja kaikki muu tältä päivältä on peruttu. Pitäis mennä hommiin klo. 16, mitäköhän sitä keksis siihen asti.

Oisin voinu nukkua vaikka kybään, 6:30 heräämisen sijaan.. *igor*x100
sapeli

Posts: 11,768

#23574 • • sapeli jokukukamikä?
Hitsin tukkoinen olo, jos sitä nyt sais elämän ekan saikun tällä viikolla *hih* Olo on onneks ihan ok ku oon ottanu vitamiineja, kofua ja buranaa, mut on kyl semmosessa puolihorteessa ja nenä ihan tukossa - toivottavasti saa asiakkaat selvää kun puhun puhelimessa *nauru* "giitolibja selvidys sabi liuggonen" *tirsk*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

crissy

Posts: 1,958

#23575 • • crissy

H3li, 9.10.2007 12:04:
emmä tiä onks tää oikeestaa päivän :)

piti treffata luokka tuol muotoiluinstituutin aulas , mut siel ei ollu ketään.
menin koululle eikä sielkää ketään.

nyt @ koti, koska en ala istuksii missää aulas oottelees jotain tyyppejä, joiden nimii en muista.



*pepsodent*
*jasmine*

Posts: 72

#23576 • • *jasmine*
tää flunssa ja olo vaan pahenee *uuh**nuha*
Avatar
#23577 • • Annakins Guest

sapeli, 10.10.2007 09:40:
Hitsin tukkoinen olo, jos sitä nyt sais elämän ekan saikun tällä viikolla *hih* Olo on onneks ihan ok ku oon ottanu vitamiineja, kofua ja buranaa, mut on kyl semmosessa puolihorteessa ja nenä ihan tukossa - toivottavasti saa asiakkaat selvää kun puhun puhelimessa *nauru* "giitolibja selvidys sabi liuggonen" *tirsk*



Mä tulin maanantaina siihen tulokseen, et miuluummin tuhisen ja niistän kotona 2 päivää ku vedän ties mitä droppeja ja yritän tehä töitä, ku heti ku esim. nenäsumutteen vaikutus lakkas, oli ihan täysin pöhnänen olo.

Tänään tokaa päivää himassa, olo jo parempi ja huomenna toiv. pääsee töihin, koska muuten iskee paniikki.
sapeli

Posts: 11,768

#23578 • • sapeli jokukukamikä?

Annakins, 10.10.2007 11:26:
---
sapeli, 10.10.2007 09:40:
Hitsin tukkoinen olo, jos sitä nyt sais elämän ekan saikun tällä viikolla *hih* Olo on onneks ihan ok ku oon ottanu vitamiineja, kofua ja buranaa, mut on kyl semmosessa puolihorteessa ja nenä ihan tukossa - toivottavasti saa asiakkaat selvää kun puhun puhelimessa *nauru* "giitolibja selvidys sabi liuggonen" *tirsk*
---
Mä tulin maanantaina siihen tulokseen, et miuluummin tuhisen ja niistän kotona 2 päivää ku vedän ties mitä droppeja ja yritän tehä töitä, ku heti ku esim. nenäsumutteen vaikutus lakkas, oli ihan täysin pöhnänen olo.

Tänään tokaa päivää himassa, olo jo parempi ja huomenna toiv. pääsee töihin, koska muuten iskee paniikki.



Mä oon nykyään aika harvoin sairaana ja yleensä kun on tämmönen olo ni tää lähtee sillä pois että nukkuu 12h putkeen *joo* Antaa keholle mahdollisuuden levätä ja korjata systeemejä *hymy* Jos mul hyvin nukutun yön jälkeen on viel tämmönen olo ni en kyl epäröi hakea saikkua *hih*

En mä täällä töissä kuitenkaan niin korvaamaton ole että tulis huono omatunto kotiin jäämisestä *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miinapiina

Posts: 3,494

#23580 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

*jasmine*, 9.10.2007 21:46:
mulla ei oo ikinä ollut näin paha olla kun nyt. tää on jotain ihan kamalaa.



*lohduttel* tiedän tunteen *uuh*

mullakin on pitkästä aikaa tosi paha mieli...

--
pinkki on pop!!!