31,307 posts, 1,566 pages, 8,535,810 views
H3li, 9.10.2007 12:04:
emmä tiä onks tää oikeestaa päivän :)
piti treffata luokka tuol muotoiluinstituutin aulas , mut siel ei ollu ketään.
menin koululle eikä sielkää ketään.
nyt @ koti, koska en ala istuksii missää aulas oottelees jotain tyyppejä, joiden nimii en muista.
sapeli, 10.10.2007 09:40:
Hitsin tukkoinen olo, jos sitä nyt sais elämän ekan saikun tällä viikolla Olo on onneks ihan ok ku oon ottanu vitamiineja, kofua ja buranaa, mut on kyl semmosessa puolihorteessa ja nenä ihan tukossa - toivottavasti saa asiakkaat selvää kun puhun puhelimessa "giitolibja selvidys sabi liuggonen"
Annakins, 10.10.2007 11:26:
---
sapeli, 10.10.2007 09:40:
Hitsin tukkoinen olo, jos sitä nyt sais elämän ekan saikun tällä viikolla Olo on onneks ihan ok ku oon ottanu vitamiineja, kofua ja buranaa, mut on kyl semmosessa puolihorteessa ja nenä ihan tukossa - toivottavasti saa asiakkaat selvää kun puhun puhelimessa "giitolibja selvidys sabi liuggonen"
---
Mä tulin maanantaina siihen tulokseen, et miuluummin tuhisen ja niistän kotona 2 päivää ku vedän ties mitä droppeja ja yritän tehä töitä, ku heti ku esim. nenäsumutteen vaikutus lakkas, oli ihan täysin pöhnänen olo.
Tänään tokaa päivää himassa, olo jo parempi ja huomenna toiv. pääsee töihin, koska muuten iskee paniikki.
*jasmine*, 9.10.2007 21:46:
mulla ei oo ikinä ollut näin paha olla kun nyt. tää on jotain ihan kamalaa.