päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,416,831 views

onni3mk

Posts: 3,973

#11741 • • onni3mk Onni on.
Puhelin *ittuilee, ipod ei edelleenkään toimi, stressaan... *nyyh*

--
Onni on.

Verano

Posts: 4,649

#11742 • • Verano Merituuli

mayah, 5.1.2006 06:23:
Olin nukahtanut ennen yhdeksää, mikä tietty sinällään on positiivista, mut heräsin joskus kahden jälkeen yöllä ja uhrasin ruhtinaalliset 45 minuuttia yskimiseen. Sen jälkeen oli pakko nukkua istuma-asennossa, koska välittömästi kun pääsin takaisin makaamaan yskiminen alkoi taas. Ja nyt sit särkee niska ja pää kun on tullu muutama tunti nukuttua täysin nukkumiseen soveltumattomassa asennossa.

Jos ens yönä sitten nukkuiskin taas vähän paremmin.



Sun pitäs ostaa sellanen 100 000 euroo maksava Hästens jos vois olla sillai nukkumaan (ainakin paremmin) soveltuvassa istuma-asennossa *joo* Tai sit mä annan sulle sellasen ystävänpäivälahjaks *joo*

*yskääpoismaijastamanail*
Avatar
#11743 • • Kirsikka Guest
Mun pää on selkeesti lahonnut, jo toinen kerta lyhyen ajan sisään, kun mulla on korvaamattoman tärkeät paperit hukassa... Toivon vaan, etten jostain syystä oo vahingossa heittänyt niitä roskiin.
LactoPhilus

Posts: 268

#11744 • • LactoPhilus - Central Kallio Investigation -
mä oon läski... *nyyh* miten pääsen tästä vatsasta eroon??!??! *grr*
mariq

Posts: 2,154

#11745 • • mariq

rose, 4.1.2006 21:52:
kuumeinen olo *uuh* toivottavasti tää menis ohi. ei yhtään huvittais tulla kipeeks*poks*


*lohduttel* *mustaherukkamehuajuottel*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

egmondo

Posts: 292

#11746 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
Taas koko aamun miettinyt kaikkea paskaa... ja kierinyt itsesäälissä ja miettinyt et mitä oon tehnyt niin väärin kun asiat on näin päin helvettiä... *uuh**nyyh*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#11747 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Kipeenä *nuha* Oiskohan joku 7. kerta tänä talvena *igor* No todistuksen sain sentään lääkäriltä, et saa palkan...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

meklr

Posts: 206

#11748 • • meklr Kun hiiret on poissa, niin kissat hyppii seinille.

Hyzenthlay, 5.1.2006 12:24:
Kipeenä *nuha* Oiskohan joku 7. kerta tänä talvena *igor* No todistuksen sain sentään lääkäriltä, et saa palkan...



no oot neljäs ihminen joka sano tänään olevansa kipee... *nuha*

koittakaa parantua...
Fresia

Posts: 764

#11749 • • Fresia vähän outo
Ei hitto pitää olla tyhmä *poks* Miks ei lopetettu ajoissa tätä säätämistä eksän kanssa. En ota itsestäni enkä siitä ollenkaan selvää ja tuntuu, et viime yön juttelu pahensi asioita. Olin vaan rehellinen siinä missä uskalsin olla *uuh* Kuitenkin jos vähänkin alan odottamaan mitä tässä vois tapahtua, mua sattuu enemmän. Miks mun täytyy pitää siitä näin paljon, ja miks se on niin tärkeä ystävänä...sanois ees suoraan, että ei halua viedä mua ulos kuin ystävänä, tuntuu et tekis sen vaan ettei musertais mua enempää.

Tenttikirjakin käsittelee byrokratiaa ja valtion/organisaatioiden hallinnon muuttumisen luonnetta blaa blaa *whaat* Ei niinku turhempaa tekstiä vois tehdä *igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

sune

Posts: 2,096

#11750 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Kaikenlaista PITI tänään tehdä, mut jostain syystä TAAS kaikki kusahti käsiin *uuh* Alkaa olee jo aika kypsä tähän paskaan, tuntuu et vaikka mitä tekis, ni silti ei mitään hyvää tapahdu.*hmph*

--
ei kovin ihku eikä plur

Bio

Posts: 4,429

#11751 • • Bio The Bullies / Pinky
perkele tota bannerii tuol alhaalla, jossa joku äijä leikkii he-mannia.. ei jaks kuunnella sitä! *grr*
RainChild

Posts: 909

#11752 • • RainChild
Miksi ihmeessä yhden pienen ihmisen niskan kaadetaan niin paljon paskaa? mitä mä oon tehny ansaitakseni tän!? *poks*

mä en vaan jaksa*nyyh*

--
Rainchild is back home

Freja

Posts: 8,775

#11753 • • Freja Sihteeri
Tarkastusmaksu 66e.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pietari

Posts: 337

#11754 • • pietari -..-
windows *sydän*
asennus korroptoi koko vitun levyn ja sieltä ei meinaa saada mitään ulos.. ja tosimieshän ei ota backuppeja!

--
...umdah...

Ninka

Posts: 564

#11755 • • Ninka
Mulla on niin kauhee ikävä joitain ihmisiä jotka ovat kaukana tai "kaukana" *uuh*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

martina

Posts: 1,875

#11757 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
vitullinen morkkis... hölmöily ja koko vitun yö autossa, koska ei löytynyt yöpaikkaa, syö naista aika hyvin... saa noi reissut jäädä nyt vähäks aikaa.
*poks* *grr*
KooKie

Posts: 4,338

#11758 • • KooKie aka. Petress Pan
Kiva kun kuulee kolmannelta osapuolelta, että eräs jätkä on sanonut mun parhaalle kaverilleni rakastavansa mua. Ensinnäkin :( on se, että se jätkä flippaa ja pahasti: se on ollut abaut 2 vuotta mun järkkymättömin tuki ja turva abaut kaikessa ja nyt se tekee mulle näin. Toinen :( on se, etten kuullut tätä "parhaalta kaveriltani". Tulee vähän deja vu, kun "paras kaverini" jätti joskus ammoisina aikoina sanomatta mulle, että exäni, jota yhä rakastin (ja rakastan) olisi halunnut mut takaisin. Hitto, millasia "kavereita" mulla on. Kiitti vitusti *dissaa*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Fyrisch

Posts: 4,525

#11759 • • Fyrisch
Siit nii vaa vähä patonkia uunii
Firefox

Posts: 47

#11760 • • Firefox
Heräsin puhelinsoittoon tossa pari tuntia sitten. Jätkäkaveri ilmoitti, että "We need to break up". No, onneks ei tullut suurena yllätyksenä ja olin henkisesti valmistautunut. Taisi olla puhelu sille toiselle osapuolelle pahempi paikka kuin meikäläiselle. On se silti aika surullista. Helmi jätkä, sama ajatusten aallonpituus ja sitä rataa. Jos tämän olis saanut toimimaan, se olis ollut pala taivasta. Mutta ei auta murehtia, se oli hienoa niin kauan kuin sitä kesti. Ja tuli opittua kaikenlaista, itsestäkin. Jätkä palasi takaisin yhteen lapsensa äidin kanssa. Oon onnellinen ipanan puolesta.

Loppuipahan se säätäminen, mitä koko loppuvuosi oli. Alkoikin olla energiat aika vähissä. Toivottavasti saan pitää jätkän silti elämässäni, ystävänä. Katsotaan...Uusi vuosi, uudet kujeet, aika kirjaimellisesti ;)

--
It*s now or never...