päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,416,838 views

tuisku

Posts: 256

#21541 • • tuisku tomboy girleygirl
..feeling so small and lonely.. *uuh*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#21542 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mä olen niin ahdistunut mun duunista! Mä haluan pois täältä! aluan arvostusta, kunnon duunin ja siitä kunnon palkan.. Mua ahdistaa niin pirusti, että hyvä että saan henkeä. Uutta duunia olen hakenut viimeiset 2 vuotta..Tuloksetta! Ehkä mä olen vaan niin PASKA! Enää en jaksa hakea yhtään uutta duunia, koska en halua kuulla enää yhtään kieltävää vastausta..*nyyh*

Onneksi muru osas taas eilen lohduttaa mua...*sydän*

Eikä siinä vielä kaikki. Kaiken tän duuniahdistuksen päälle tuli yöllä vielä unihalvaus! Nyt vasta onkin huono olo..Niin fyysisesti kuin psyykkisesti. *uuh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-Kerttu-

Posts: 4,542

#21543 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mä olen niin ahdistunut mun duunista! Mä haluan pois täältä! aluan arvostusta, kunnon duunin ja siitä kunnon palkan.. Mua ahdistaa niin pirusti, että hyvä että saan henkeä. Uutta duunia olen hakenut viimeiset 2 vuotta..Tuloksetta! Ehkä mä olen vaan niin PASKA! Enää en jaksa hakea yhtään uutta duunia, koska en halua kuulla enää yhtään kieltävää vastausta..*nyyh*

Onneksi muru osas taas eilen lohduttaa mua...*sydän*

Eikä siinä vielä kaikki. Kaiken tän duuniahdistuksen päälle tuli yöllä vielä unihalvaus! Nyt vasta onkin huono olo..Niin fyysisesti kuin psyykkisesti. *uuh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

crissy

Posts: 1,958

#21544 • • crissy
Sinunko kenkäsi epämukavat??



"Naisten jalkojen sitominen oli Hunanissa tavallista vielä senkin jälkeen kun tapa muualla lakkasi. Kun miehille valittiin puolisoa, sukulaisnaiset tarkastivat ensimmäiseksi naisen jalat. Elleivät jalkaterät olleet kahtatoista senttiä lyhyemmät morsian ei kelvannut. Sidotut jalat, "lootuksenkukat", estivät naisen normaalin liikkumisen ja pakottivat hänet kodin seinien sisään."

image002.jpg
image003.jpg
image004.jpg
image005.jpg
image006.jpg
image007.jpg
pirpeli

Posts: 5,533

#21545 • • pirpeli
Mökkijuhannus meni sivu suun :(, mut onneks toinen on kunnossa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sapeli

Posts: 11,768

#21546 • • sapeli jokukukamikä?
Just mun tuuria et tota hammasta mitä nyt ollaan korjailtu kolottaa... *igor* Mä arvasin että se edellinen hammaslääkäri teki huonoa jälkeä kun se teki juurihoidon 10 minuutissa ja ilman puudutusta *poks*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Fresia

Posts: 764

#21547 • • Fresia vähän outo
Taisin pahoittaa poikaystäväni mielen *uuh*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

jeesboks

Posts: 4,064

#21548 • • jeesboks p u p u
Pari kuukautta vanha mp3 soitin päätti lakata toimimasta.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Kultakisu

Posts: 145

#21549 • • Kultakisu una sambista
oon ihan kipee.. kurkku turvonnu ja pää täynnä limaa ja kuumetta... *nuha* viime yö meni tuskan hiessä ja jääkalikkana. just kun ois kivoja juhannussuunnitelmia *uuh*
Avatar
#21550 • • Galadhan Guest
Kauempana asuva kaveri, josta masennus on taas ilmeisesti saanu otetta. *uuh* Miestä ei tunnu kiinnostavan oikein mikään, vaikka kaverit on suunnilleen hakemassa sitä kotoaan mukaan kaikennäköisiin systeemeihin. Harmittaa ihan hitosti sen puolesta.
Gleba

Posts: 549

#21551 • • Gleba
väsyttää niin paljon, etten kuule enkä nää. silmissä semmonen utuverho ja korvat humisee. vielä muutama tunti töitä ja sitten junaan ja kotiin...

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

AnderS

Posts: 470

#21552 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
" Istun sellissäni surullisena ja yksin" - paris hilton-*nyyh*
%

Posts: 568

#21553 • • %

jeesboks, 21.6.2007 11:39:
Pari kuukautta vanha mp3 soitin päätti lakata toimimasta.


Eikös noissa luulis olevan vuoden takuu ainakin, joten uutta vaan kaupasta hakeen?

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Marianne

Posts: 146

#21554 • • Marianne
pakkaaminen on persiistä*hmph* enää viikko aikaa ArrgH

--
Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti.
Sellaisella, joka saa huonon kasvatuksen on kivaa.
Timo 6v.

Marjo

Posts: 1,796

#21555 • • Marjo pupuTupuna

Super-Kerttu, 21.6.2007 08:02:
Mä olen niin ahdistunut mun duunista! Mä haluan pois täältä! aluan arvostusta, kunnon duunin ja siitä kunnon palkan.. Mua ahdistaa niin pirusti, että hyvä että saan henkeä. Uutta duunia olen hakenut viimeiset 2 vuotta..Tuloksetta! Ehkä mä olen vaan niin PASKA! Enää en jaksa hakea yhtään uutta duunia, koska en halua kuulla enää yhtään kieltävää vastausta..*nyyh*

Onneksi muru osas taas eilen lohduttaa mua...*sydän*

Eikä siinä vielä kaikki. Kaiken tän duuniahdistuksen päälle tuli yöllä vielä unihalvaus! Nyt vasta onkin huono olo..Niin fyysisesti kuin psyykkisesti. *uuh*


Voimia. *lohduttel* Et sä ole paska. *hali*
Trixie

Posts: 1,342

#21556 • • Trixie
Mut jotenki aina vaan unohdetaan, mut siihen alkaa jo tottumaan *uuh*

--
face your fears and live your dreams

asdf

Posts: 3,155

#21557 • • asdf

Super-Kerttu, 21.6.2007 08:02:
Mä olen niin ahdistunut mun duunista! Mä haluan pois täältä! aluan arvostusta, kunnon duunin ja siitä kunnon palkan.. Mua ahdistaa niin pirusti, että hyvä että saan henkeä. Uutta duunia olen hakenut viimeiset 2 vuotta..Tuloksetta! Ehkä mä olen vaan niin PASKA! Enää en jaksa hakea yhtään uutta duunia, koska en halua kuulla enää yhtään kieltävää vastausta..*nyyh*



Mulla oli about ihan samanlainen olo vielä muutama päivä sitten. Ei yhtään napannut lähettää yhtään työhakemusta kun osas jo odottaa, millanen vastaus sieltä tulee. Mut onneks hampaita kiristellen päätin jatkaa ja ennen pitkää myöntävä vastaus tuli kuin tulikin. :) Noi kieltävät vastaukset tuntuu tosi paskalta, mut aina löytyy joku, joka haluaa pätevää henkilökuntaa alaisekseen. :)
plink

Posts: 1,405

#21558 • • Edited plink team paska
vaihdoin autoon jäähdytintä ja uudessa oli flektin lämpöanturia varten varattu reikä. mukana tuli kuitenkin iso pultti, jolla sen voi tukkia, jos lämpöanturi ei tule suoraan jäähdyttimeen kiinni. ko. pultti on kuitenkin ihan perseestä: tiivisterengas oli liian iso ja meni mutkalle ja tuntuu myös kuin kierteetkin olisivat jo paskana. kiva nyt seurailla pari viikkoa, että tiputtaako se vettä siitä.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

jeesboks

Posts: 4,064

#21559 • • jeesboks p u p u

%, 21.6.2007 15:58:
---
jeesboks, 21.6.2007 11:39:
Pari kuukautta vanha mp3 soitin päätti lakata toimimasta.

---

Eikös noissa luulis olevan vuoden takuu ainakin, joten uutta vaan kaupasta hakeen?



jeah, onhan siinä onneks.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Heli

Posts: 1,489

#21560 • • Heli vai kuka se oli
ttu sentään.
kesä ja ampparit. Olin laittaas auton ovia kiinni ku sinne auton sisälle pujahti aika iso ampiainen.
Mietiskelin hetken vaihtoehtoja, mut ku oli villi 4-vuotias ja 2 pussillista tavaraa mukana, niin pakkohan se oli lukita herra amppari sinne autoon vaan. toivottavasti paistuu siel ilta-auringossa!
hion tässä toimintasuunnitelmaa huomisen leffanpalautusmatkan varalle. Ehkä ois parasta avata kaikki ovet ni se tullee pois, jos on viel elossa ?! *ding*
inhoon kaikkii ötöi!

--
ei se väärin ole.