päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,232,153 views

Mellu-

Posts: 4,006

#21501 • • Mellu-
huoh.. nukuin tosi huonosti ja tunnin päästä ois niiku mun eka spinningtunti kavereille ja voi että mua jännittää :( huooh ja lehdistötilaisuuski tänään :((( yhyyy

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Tarsu

Posts: 2,449

#21502 • • Tarsu

domi, öö, no jotkut ei vaan tykkää lenkkeillä paskalla kelillä.



öö, luonteen heikkoutta :D
(joojoo..)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Mönnä

Posts: 190

#21503 • • Mönnä
Kunnon tauti iski *nuha* ei viiti kirjastoonkaa lähtee kuumeisena.. vois joku kiva tuoda mulle tänne paketillisen särkylääkettä kun en ite jaksa raahautua apteekkiin, ruokaakin tartteis hakee *huoliamurheitaturhiatoiveita*

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

Necku

Posts: 121

#21504 • • Necku lauma
inhottava anemia kiusaa minua,
rankkaa pienelle minulle.
Freja

Posts: 8,775

#21505 • • Freja Sihteeri

mayah, 18.6.2007 12:05:
Vittu mikä härdelli taas koko aamun. Vihaan tätä.



Meinasin tulla sanomaan samaa asiaa vaikkakin eri sanoilla. mut noikin sanat käy mulle ihan hyvin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

inneah

Posts: 704

#21506 • • inneah ...Trust no one...
Ihan SAATANAN vaikee päivä ollu *nyyh*
paha olo... itkettää....

--
nahkalakanat

sune

Posts: 2,096

#21507 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Työt ulkona sateessa. Mä vaan ennemmin laitan ne hiukset ja meikit sisällä ku jossai pellolla ja mudassa. *grr*
Pitää alkaa vähä valikoimaan tarkemmin hommat, en aio enää kertaakaan ryömiä missää kantturalaitumilla kaivinkoneiden seassa puuterivippa kädessä *igor*

--
ei kovin ihku eikä plur

Sand3

Posts: 1,157

#21508 • • Sand3 satuolento
vittu että osaakin taas tuntua paskalta...itkettää ja ahdistaa...pitkäähän mulla menikin ihan jees...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

aurinko

Posts: 895

#21510 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Voisko joku nyt millään takoa mun päähän edes vähän järkeä, että tippuisin takaisin maanpinnalle. :(

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#21511 • • Peikkotyttö
sen lisäks et juhannuksena on paska sää,taidan olla vielä tulossa juuri sopivasti kipeeksikin:( niinpä vittu tietysti ku kerranki pääsee maalle viettämään oikein kunnon mökkibileitä:(
tietysti. *igor**dissaa*

--
Groove is in the Heart

Jone

Posts: 8,258

#21513 • • Jone Archibald Haddock
Törmäsin päivän duuneja aloitellessani erääseen ~80 kohtaiseen listaan tietokoneellani. Olin unohtanut sen olemassaolon kokonaan ja vaikka se sisältääkin kauniisti sanottuja asioita, niin tuli todella kiire sulkea dokkaria kun hengitys alkoi salpaantumaan.

Jopas tulikin surullinen olo.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#21514 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
En taaskaan saanut millään unta *uuh* Seitsemältä oli herätys töihin ja simmut sain kiinni vasta kolmen jälkeen *haukottel*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#21515 • • opmdevil Guest
Tietokoneesta laukesi emolevy taas vaihteeksi. Sitten siinä samalla meni kovosta buuttisektorit sekaisin. Ai kun kiva. Takuuseen menee mutta tulee tylsä juhannus jos ei ole tietokonetta...Kaikki musat on siellä.
MiMoSa

Posts: 1,664

#21517 • • MiMoSa
Mä oon oottanu tosi pitkään et ens joulukuussa pääsen pidemmälle reissulle mut paskat mä nyt sit mihkään lähen kun ei kellään oo rahaa lähteä mukaan kenen on pitäny.*nyyh* Niin epistä kun ite haluis matkustella mut kukaan ei pääse mukaan enkä halua yksin lähteä. Ollaan sit kotona prkl. :(

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Freja

Posts: 8,775

#21519 • • Freja Sihteeri
3 tuntia enää töitä. Sit pitäs polkee keskustaan. Yäk. En haluu.

Mut onneks pääsee si salille vähä myöhemmin

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Tarsu

Posts: 2,449

#21520 • • Tarsu

MiMoSa, Niin epistä kun ite haluis matkustella mut kukaan ei pääse mukaan enkä halua yksin lähteä.



mä aattelin kans lähtee vuodenvaihteessa,
mut en o vielä kysyny kavereilta enkä tosin
vielä tiedä minne olisin menossakaan
(luultavasti thaimaahan päin).

eiköhän lähetä kaksin :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham