päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,226,573 views

Maihku

Posts: 1,186

#11761 • • Maihku neiti hankala
plää:(
asdf

Posts: 3,155

#11762 • • asdf
Tää aamu. En vaa osaa. *poks*
deena

Posts: 276

#11763 • • deena tenukeppi
Mä voin maksaa 50 euroa sille, joka kirjottaa mulle matkailun dynamiikka-esseen. 6-8 sivua.

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

Mimir

Posts: 1,366

#11764 • • Mimir Rouva Yninä
Mun vasemmasta kyljestä tulee verta.

--
[Wings are growing on her.]

Saarre

Posts: 1,151

#11765 • • Saarre

deena, 6.1.2006 19:09:
Mä voin maksaa 50 euroa sille, joka kirjottaa mulle matkailun dynamiikka-esseen. 6-8 sivua.



eiks tää kuulu tonne Ostaa myy .. *tirsk*

--
*tähti* Full hearts cant lose

Kuukunen

Posts: 244

#11767 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
On vaan niin paha olo kaiken tapahtuneen vuoksi. Ja henkinen huono-olo on muuttunut myös fyysiseksi. Ärsyttää kun on niin vähän mitään sosiaalista elämää tietokoneen ulkopuolella tässä tilanteessa... *poks*

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

Avatar
#11768 • • astaroth Guest
helvetin tylsä perjantai. missä tätä nykyään on ne uudet valopääklubbarilaiset, jotka puskee ties mihin keskusteluihin demiviesteillä ja sitten alkaa 40 sivua kestävä fleimaaminen? näitä ei ole näkynyt pitkään aikaan :(

tahtoo päästä fleimaamaan, tahtoo päästä käyttämään replykuvia, tahtoo...! anyone?


noh, onneksi on bissee jääkaapissa, niin voi vaikka mielen vaihduttua vetää pikakännit ja painua paikalliseen ahdistelemaan kantsun pissiksiä
sapeli

Posts: 11,768

#11769 • • sapeli jokukukamikä?

pietari, 5.1.2006 23:18:
windows *sydän*
asennus korroptoi koko vitun levyn ja sieltä ei meinaa saada mitään ulos.. ja tosimieshän ei ota backuppeja!



Mulla oli samantyyppinen tilanne äskettäin - asensin oisko unixin peruspaketin ja boottasin uudelleen ja kaikki lähti toimimaan uusiks... Toivottavasti ei oo liian myöhästä *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

deena

Posts: 276

#11770 • • deena tenukeppi

Saarre, 6.1.2006 19:56:
---
deena, 6.1.2006 19:09:
Mä voin maksaa 50 euroa sille, joka kirjottaa mulle matkailun dynamiikka-esseen. 6-8 sivua.

---


eiks tää kuulu tonne Ostaa myy .. *tirsk*



Mä varmaan siirrän tän herjatarjouksen oikeesti kohta sille puolelle. Ufffffff!! Ei ookkaan ku vuoden ja yhen kuukauden jo myöhässä tää palautus... No, kyl tää tästä*justjoo*

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

Avatar
#11772 • • GoA Guest
On niin tylsäää. Ei mitn kiinnostavaa tekemistä.
domi

Posts: 7,069

#11773 • • domi Työn sankari.

astaroth, 6.1.2006 20:54:
helvetin tylsä perjantai. missä tätä nykyään on ne uudet valopääklubbarilaiset, jotka puskee ties mihin keskusteluihin demiviesteillä ja sitten alkaa 40 sivua kestävä fleimaaminen? näitä ei ole näkynyt pitkään aikaan :(


Uudet fastit on pian ovella, eiköhä palauteosuus tule tuttuun tapaan monisivuiseksi :D
Jutu

Posts: 3,054

#11774 • • Jutu Blondi
Paska päivä, paskat kaverit. En ala mitään. Jos huomenna sama meno jatkuu töissä kuin tänään, niin harkitsen vakavasti vaihtoehtoa ö) Näin pääset eroon itsestäsi. Tai vaihtoehtoisesti kaikki muut voisi painua sinne, minne aurinko ei paista *igor**uuh* Ja vittuko pitää aina olla niin helvetin tyhmä. Tää koko vitun viikko on ollut niin perseestä kuin voi olla. Onneksi se on kohta ohi. Kiva, kiitos, hei *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Nauskiss

Posts: 532

#11777 • • Nauskiss
KAIKKI.

Miks elämän pitää olla niin monimutkaista? *murrrrrrrr*

Tarjous: Vaihda elämäsi mun kanssa!

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Avatar
#11778 • • Galadhan Guest

Nauskiss, 7.1.2006 20:12:
KAIKKI.

Miks elämän pitää olla niin monimutkaista? *murrrrrrrr*

Tarjous: Vaihda elämäsi mun kanssa!



Entä jos kokeilet ettii tota signaturen Usvaa jostain ja ehdottaa vaihtoa sille? *iloinen*
Tarsu

Posts: 2,449

#11779 • • Tarsu
vituttaa!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

egmondo

Posts: 292

#11780 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
jaahas... tää olis sitten viimeinen yö siellä mikä oli jo kotini....*nyyh* huomena muutto yksin uuteen "kotiin"....*poks*tai siis tänään...

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*