päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,211,195 views

anniharha

Posts: 1,937

#11701 • • anniharha

rose, 3.1.2006 01:04:
---
anniharha, 3.1.2006 01:02:
---
iriil, 2.1.2006 20:15:
Laiskuus, saamattomuus ja yksinäisyys, mikä yhdistelmä. Tulee jatkuvasti sellainen olo ettei minua kaivata mihinkään. Annan sen olla. Jos kaksi päivää istuisi neljän seinän sisällä ja masistelisi, istten olisi vuosi aloitettua hienosti.

---


Tiivistit aika hyvin kaiken. *lohduttel*
Kuka keksisi täsmähoitolääkkeen kaikkiin ongelmiin?

---


Suosittelen kiksua *sydän*



Kiksu on myrkkyä *lmao* Ajattelin testata nukkumista ja keskiviikkona lähen ajelee junalla kohti Tamperetta. Yksinäisyyttä vois lääkitä osittain ystävällä *hali*

--
and though my words could save the world they never come out right

mariq

Posts: 2,154

#11702 • • Edited mariq
nyt sit iski se väsymys *igor* *haukottel*
Edit: tajusin just, etten muista koska mulla olis viimeks ollu ihan kokonainen päivä ilman minkäänlaista kipua *uuh*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Individual

Posts: 10,942

#11703 • • Edited Individual HYPNO!

mariq, 3.1.2006 11:27:
nyt sit iski se väsymys *igor* *haukottel*


Sama täällä. Viimeyönä ei tullut oikein uni silmään kuin jonkun neljän tunnin verran vaan. Sen siitä saa kun pohtii kaikki asioita. Yleensä vuodenvaihtumisella on ollut sellainen todella positiivinen vaikutus, kun tietää että nyt ollaan menossa kevättä ja lopulta kesääkin kohti, mutta nyt ei kyllä lainkaan tunnu siltä. Ennen vuodenvaihdetta tietyt asiat sekä omassa, että perheenjäsenten, kuin myös ystävän elämässä aiheuttivat päänvaivaa ja kai hieman edelleen.

Enkä mä saa mun NHL 2005 peliä toimimaan, kun se herjaa koko ajan jostain CD/DVD emusta, vaikka olen jo kaikenlaisia temppuja koittanut. *grr*

*konsoliaetsiskel*
thomas

Posts: 5,618

#11704 • • thomas
miksi oi miksi ei ole julkaistu marco v - false lightia vinyylinä
kuin vaan albumilla eikä mulla oo rahaa :P *itq*
enkeliina

Posts: 169

#11705 • • enkeliina kiksurinsessa
Mun kurkku on ihan jäätävän kipee *murinaa*
Ei voinu jäädä kotiin kun ei kuumekaan nouse. Ärrärr.

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

rose

Posts: 1,047

#11706 • • rose vakaasti epävakainen
Tää voi olla myös päivän o_0 tai :)

Nyt tiiän et en enää ikinä pidä lomaa loman takia talvella. Tää on aivan järkyttävän tylsää! Ois pitäny vähintään keksiä ajoissa tekemistä näille parille päivälle. Nyt vaan miettii et miten tänki päivän sais kulumaan. Ainoo selkeesti positiivinen juttu on pitkään nukkuminen *haukottel* jos vaan nukkuis koko päivän *nukkuu* Olikohan kouluaikanakin lomalla aina näin tylsää? Onneksi nyt oli vaan pari päivää vapaata.

--
TwistedLife™ Amusement Park

pirpeli

Posts: 5,533

#11707 • • pirpeli
Mä en vaan osaa..

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

wiwi

Posts: 1,575

#11708 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

rose, 3.1.2006 13:06:
Tää voi olla myös päivän o_0 tai :)

Nyt tiiän et en enää ikinä pidä lomaa loman takia talvella. Tää on aivan järkyttävän tylsää! Ois pitäny vähintään keksiä ajoissa tekemistä näille parille päivälle. Nyt vaan miettii et miten tänki päivän sais kulumaan. Ainoo selkeesti positiivinen juttu on pitkään nukkuminen *haukottel* jos vaan nukkuis koko päivän *nukkuu* Olikohan kouluaikanakin lomalla aina näin tylsää? Onneksi nyt oli vaan pari päivää vapaata.



Joo, mä voin kertoa et noi lomat kouluaikanakin on ihan yhtä vitun tylsiä. Palasin just joululomalta saldona hillitön väsymys/uupumus/vitutus ja moonta tylsää päivää miettien minkä helvetin takia sitä lomaa ees odotti. Jos mä oisin tajunnu ees nukkuu niin ei tarvis tehä sitä nyt joka ikisellä tunnilla*eiei*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Charlotte

Posts: 303

#11709 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
Jouduin tulee töihin vaikka mulla ois ollut vapis *grr* Rupee ketuttaa kun täällä on liian vähän ihmisiä töissä! Poltan kohta itseni loppuuuuuuuuun *poks*
Claquesous

Posts: 3,206

#11710 • • Claquesous viidettä kolonnaa
saatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatana

Kuulin just tänää, et Laurean opintotukilautakunta päättää opintotuista taas vasta 11. pvä kuluvaa kuuta. Ahistaa niin maan jumalattomasti, koska 9. pvä erääntyy perintätoimistolle lasku, 10. pvä erääntyy lasku, jonka sain kun kävin näyttämässä pahoinpitelystä saamiani vammoja Marian sairaalassa, 15. pvä Luottokunnalle taas pitäs maksaa reilut 250e. Lisäksi vielä 12. pvä on lento Skotlantiin ja näin ollen pääsen uuteen maahan asumaan ilman sentin pyörylää. Saan asua firman piikkiin 10 pvää, mutta sitten pitää muuttaa uuteen kämppään. Ongelma on vaa siinä, että mistä rahat vuokratakuisiin?

Kaikkein turhauttavinta tässä on se, että tiedän saavani tuota tukea valtiolta, mutta kyse on vain missä ajassa. Hajottaa kaikkei enite se, et mun piti hyväksyttää opintosuunnitelma koulun byrokraatilla ennen, ku pääsin lähettää opintotukihakemuksen Laurean opintotukilautakunnalle. Lupailtiin aikaa hyväksymisee vierähtävä enintää vko, mutta meniki pari vkoo ja paperin sain lähetettyy vast joulukuun puolella. En millää muista, et lähtiks paperi kyseiselle kaikkivoivalle lautakunnalle enne itsenäisyyspvää vai sen jälkee.

Tilikin on miinuksilla. Palkkaa saan uudesta duunista vasta joskus tammikuun lopussa.

Aika toivoto fiilis kyl.

saatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatanasaatana

--
32. of December

sapeli

Posts: 11,768

#11711 • • sapeli jokukukamikä?
Ei haluais tehdä mitään muuta ku nukkua, mut 15h jälkeen sitäkään ei enää oikein meinaa jaksaa *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jutu

Posts: 3,054

#11712 • • Jutu Blondi
Miks aina rakkaimmille ihmiselle sattuu jotain huonoa just silloin kun ajattelee, että kaikki on hyvin? Niin epäreilua ja varsinkin kun itse ei voi auttaa tai vaikuttaa mitenkään *uuh*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Amma

Posts: 2,383

#11713 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

pirpeli, 3.1.2006 13:07:
Mä en vaan osaa..


Kyl sä osaat. *joo* *hali*


Asiasta kukkaruukkuun:

Sattuipa silmään seuraava:
"Naisella on elämässään kuukautiset noin 5400 päivän ajan. Limakalvot ovat kosketuksissa terveyssiteen tai tamponin kanssa suunnilleen kuusi vuotta."
*eikä* *pökr* *grr**eiei**toktok**igor*

Ja piuhat saa katkasta joskus 3-kympin tietämillä...? Sinne on liian kauan. *hmph*

--
*etsiskel*

pirpeli

Posts: 5,533

#11714 • • pirpeli

Amma, 3.1.2006 19:06:
Ja piuhat saa katkasta joskus 3-kympin tietämillä...? Sinne on liian kauan. *hmph*



Kiitos*hali*
Ja kyl se 30veekin sielt tulee*joo*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#11715 • • *Mirri* Guest
Mikn ei huvita *grr*
Nauskiss

Posts: 532

#11716 • • Nauskiss

Amma, 3.1.2006 19:06:
---
pirpeli, 3.1.2006 13:07:
Mä en vaan osaa..

---

Asiasta kukkaruukkuun:

Sattuipa silmään seuraava:
"Naisella on elämässään kuukautiset noin 5400 päivän ajan. Limakalvot ovat kosketuksissa terveyssiteen tai tamponin kanssa suunnilleen kuusi vuotta."
*eikä* *pökr* *grr**eiei**toktok**igor*

Ja piuhat saa katkasta joskus 3-kympin tietämillä...? Sinne on liian kauan. *hmph*



Anteeksi, mutta...

"Naisilla, joilla oli ollut helpot ja kivuttomat kuukautiset ennen sterilisaatiota,
oli toimenpiteen jälkeen jonkin verran enemmän kuukautisvaivoja.
Sen sijaan sterilisoiduilla naisilla, joilla oli runsaat ja kivuliaat kuukautiset, tilanne parani ajan myötä. Sterilisoitujen ja ei-sterilisoitujen naisten kuukautiset eivät kuitenkaan eronneet merkittävästi toisistaan."

[Lähde: New England Journal of Medicine 2000; 343: 1681 - 1687]

Siis, jos toi piuhojen katkaseminen oletettiin ratkaisuksi rasittaviin menkkoihin, ni ei taida auttaa... *uuh*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

m1kk3

Posts: 5,560

#11717 • • m1kk3 no-life
"ystävät" *dissaa*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

vanhus

Posts: 889

#11718 • • vanhus
täl viikolla ei ole kun 2 työ päivää virallisesti *joo**uuh**g*nauru*rr*
oooo

Posts: 1,249

#11719 • • oooo
eräs operaattori koittaa taas periä liikaa rahaa... Vaihdanpa liittymää.
Karvinen

Posts: 699

#11720 • • Karvinen SekaiSin MariSta
*nyyh* yks aiheutti mulle kamalan fiiliksen ja itku melkee kurkussa mut en tiiä syytä miks sain sellasen kohtelun *senkin*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani