päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,233,487 views

kinderi

Posts: 1,783

#23001 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Noh,mulle nyt sitten tuli ihan kiitettävä määrä yksityisviestejä joissa haukuttiin mut huonoks äidiks yms. Eräs herra jopa tarjoutui ilmoittamaan sosiaaliviranomaisille laiminlyönnistä.

Itsehän tosiaan olen kysynyt tuosta melusta ennen konemetsää=ei haittaa (eikä muukaan festarielämä tietyt asiat huomioonottaen), ennen niitäjanäitä bileitä, ja viimeks sitten varmistin että onko vielä turvallista lähteä furyihin. Ja kun kerran sain luvan lähteä niin mikäs siinä olis pidätelly.
Nyt kun ei sille röökillekkään samalla tavalla altistu.

Onhan se sinänsä kiva että ihmiset huolehtii mutta ei tarvii silti lynkata meitä jotka ei eletä niinkuin muut luulevat olevan parasta.
Ja ei,ei se 9kk ole niin pitkä aika mutta miks jättää menot väliin jos lääkärikin sanoo "mene nyt kun vielä voit".

Kiitos teille jotka mua ymmärtää, ja teille jotka ei ymmärrä. Hyviä pointteja kaikilla. Kaikki me ollaan erilaisia *pluristelee*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#23002 • • Kirsikka Guest

Miinapiina, 11.9.2007 20:14:
---
Hyzenthlay, 11.9.2007 17:48:

..ihan uutta tietoo ainakin mulle, että tollanen jotenkin haitaks olis

---


myös mulle, ei mua ainakaan varoteltu mistään melusta raskausaikana *ding*
(siis mistään "perusmelusta", eikä myöskään hippaaminen ollut kiellettyä)
no mut nää jutut muuttuu koko ajan, saihan 70-luvulla viel polttaa x määrän (en muista kuinka monta, tais olla yli 5 kuitenkin) tupakkaa päivässä ilman että siitä oli sikiölle haittaa *ding*
(luki vaan jossain kaksplus-lehes joskus)



OT:

Täytyy kyllä sanoa, että en mäkään ole ajatellut, että esim. bileissä käyminen raskausaikana olisi melun takia haitallista. Ja tosiaan neuvolassa tai missään ei tällaisesta ole ollut ollenkaan puhetta.

Itse kävin raskausaikana vain 2 kertaa bileissä (koska laattasin kokoajan, niin ei tullut minnekään lähdettyä), toisella kerralla pienessä savuttomassa baarissa, oli ihan kivaa, toisella kertaa hallmarkissa, oli suoraan sanoen kamalaa, kun rööki kärysi ja ihmiset horjui kännissä ympäriinsä... No en mä siellä kyllä kauaa ollutkaan.

Mutta jos oma olo olisi sallinut, niin varmaan olisin vähän enemmänkin käynyt, tosin silloin ei oikein vielä ollut savuttomia paikkoja, että se vähän kyllä rajoittaa.
lostgone

Posts: 2,493

#23003 • • Edited lostgone
Luulin kirjautuneeni klubitukseen, mutta eksyinkin kaksplussalle. *vink*
Kindertinille jaksamista ja myös omaa elämää.*joo*
Vartuahan kun lapset syntyvät, sillä kukaan alle 10-vuotiaan lapsen äiti ei ole oikeutettu lähtemään ulos koskaan ikinä.*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Miinapiina

Posts: 3,494

#23004 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

lostgone, 11.9.2007 21:29:
Luulin kirjautuneeni klubitukseen, mutta eksyinkin kaksplussalle. *vink*



ahahahah *lmao*

--
pinkki on pop!!!

Janisa

Posts: 2,226

#23005 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

kindertin, 11.9.2007 21:21:
Noh,mulle nyt sitten tuli ihan kiitettävä määrä yksityisviestejä joissa haukuttiin mut huonoks äidiks yms. Eräs herra jopa tarjoutui ilmoittamaan sosiaaliviranomaisille laiminlyönnistä.

Itsehän tosiaan olen kysynyt tuosta melusta ennen konemetsää=ei haittaa (eikä muukaan festarielämä tietyt asiat huomioonottaen), ennen niitäjanäitä bileitä, ja viimeks sitten varmistin että onko vielä turvallista lähteä furyihin. Ja kun kerran sain luvan lähteä niin mikäs siinä olis pidätelly.
Nyt kun ei sille röökillekkään samalla tavalla altistu.

Onhan se sinänsä kiva että ihmiset huolehtii mutta ei tarvii silti lynkata meitä jotka ei eletä niinkuin muut luulevat olevan parasta.
Ja ei,ei se 9kk ole niin pitkä aika mutta miks jättää menot väliin jos lääkärikin sanoo "mene nyt kun vielä voit".

Kiitos teille jotka mua ymmärtää, ja teille jotka ei ymmärrä. Hyviä pointteja kaikilla. Kaikki me ollaan erilaisia *pluristelee*



No toi nyt on jo vahan kurjaa, etta sua on privaviesteilla pommiteltu... Kaikesta huolimatta tee niinkuin itse naet parhaaksi ja hyvalta tuntuu laakarin ohjeiden mukaisesti. Koita jaksaa sen masusi kanssa kaikesta huolimatta! *hihu*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Miinapiina

Posts: 3,494

#23006 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

kindertin, 11.9.2007 21:21:
Noh,mulle nyt sitten tuli ihan kiitettävä määrä yksityisviestejä joissa haukuttiin mut huonoks äidiks yms. Eräs herra jopa tarjoutui ilmoittamaan sosiaaliviranomaisille laiminlyönnistä.

-nips-

Kiitos teille jotka mua ymmärtää, ja teille jotka ei ymmärrä. Hyviä pointteja kaikilla. Kaikki me ollaan erilaisia *pluristelee*



siis ei voi olla todellista, et ihmiset toimii tolleen *eiei* *toktok*
vittu mitä idiootteja noi jotka sulle on noita haukkumisviestei laittanut!!!
*grr* *grr* *släp* *släp* *toktok* *toktok*
koitahan jaksella ja älä välitä, ihan todella typerää tollanen *hali*

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#23007 • • crissy

Equalizer, 11.9.2007 10:47:
---
crissy, 11.9.2007 10:33:
saa varautua töissä juoksemaan peräsuoli tuuman pitkällä... voi saatana...

---


niin saa ku on vaa 4 töis. Eikä oo ylläri ku on iltavuoro kysees!



ja meit vaan kaks.. mutta lounas oli paaaljon rauhallisempi ku mitä oltiin "peloteltu".. huh..
m_a

Posts: 1,017

#23008 • • m_a

sune, 11.9.2007 17:43:
---
kindertin, 11.9.2007 15:04:
Koska mä olen raskaana, mun pitäis pysyä kotona.
Jos lähden bileisiin, en välitä syntymättömien lasteni terveydestä, koska kova meteli ja hihhuloivat ihmiset ovat niin pahasta.
Jos mä olen niin huono ihminen,etten pysty kotona olemaan vaan tosiaan sitten olen niin tyhmä että paukkaan joihinkin bileisiin, olen huono äiti jolta pitäisi ottaa lapset pois heti kun syntyvät.

Kiitos kaikille jotka ovat ottaneet asiakseen minua näin valaista. Ootte ihkui <3

---


Mulle ainaki painotettiin että mikään melu ei todellakaan ole hyväksi. Raskaana ollaan vaan 9 kuukautta (eikä aina edes sitä ) ja kyllä sen ajan ainaki minä pystyin olla pois bileistä - se ei tarkota sitä että pitää olla vaan kotona jos ei lähe bileisiin? Onhan sitä paljon muutaki tekemistä, koita jaksaa masuelämää! *hymy*


Tais neuvolantäti puhua pehmosia, kun ei kertonu tarkemmin.
Just tämmöstä mutua on hirveää kuulla sanottavan auktoriteetin suusta.
Melurajat ovat sikiölle ja vauvalle täysin samat kuin aikuisellekin.
eli 15min kerrallaan 100db= bileet , 8h 85db=liikenne
raskaana tulee oltua harvemmin humalassa niin että korvasta tunto lähtisi.

ensimmäiset 3kk on kuulon kehityksessä se tärkein,
jos äiti pysyy terveenä ja syö hyvin, niin terve lapsi se on.
crissy

Posts: 1,958

#23009 • • crissy

Miinapiina, 11.9.2007 22:05:
---
kindertin, 11.9.2007 21:21:
Noh,mulle nyt sitten tuli ihan kiitettävä määrä yksityisviestejä joissa haukuttiin mut huonoks äidiks yms. Eräs herra jopa tarjoutui ilmoittamaan sosiaaliviranomaisille laiminlyönnistä.

-nips-

Kiitos teille jotka mua ymmärtää, ja teille jotka ei ymmärrä. Hyviä pointteja kaikilla. Kaikki me ollaan erilaisia *pluristelee*

---


siis ei voi olla todellista, et ihmiset toimii tolleen *eiei* *toktok*
vittu mitä idiootteja noi jotka sulle on noita haukkumisviestei laittanut!!!
*grr* *grr* *släp* *släp* *toktok* *toktok*
koitahan jaksella ja älä välitä, ihan todella typerää tollanen *hali*




täys peesi miinapiina!!

Kindertin: koitahan jaksaa ja viittaa kintaalla tollasille idiooteille! on jo tosiaan huomannu monen monta kertaa et millasia idiootteja sitä maa päällänsä kantaa.

voin komppaa lekurii.. mee ihmees niin kauan ku itsestäs tuntuu hyvälle.. antaa muiden päivitellä ihan rauhassa=)
Miinapiina

Posts: 3,494

#23010 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
kauhee olo, ei pysty nukkuu *hikoil* *sars* *uuh*
ollaan taas räkäsiä koko poppoo *igor*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#23011 • • astaroth Guest
painajaiset

ei ole maailman tervein olo pyöriä ja hikoilla yö havahtuakseen sellaiseen uneen, että herätyään on niin vihainen, että tekisi mieli... en edes kehtaa kirjoittaa, mutta kaverit eivät olleet unen parhaimpia ihmisiä. kivasti vielä kaivaa esiin menneitä juttuja, joissa ei haluaisi enää millään tasolla olla henkisesti kiinni
Saara

Posts: 1,954

#23012 • • Saara #2970
hyh mikä olo, vois mennä takas bunkkaan <3.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

stimbeh

Posts: 400

#23013 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Tunti unta ja nyt pitäs jotain kenttälähetystä duunata. *igor*

--
Flow with the go.

ezzy

Posts: 8,060

#23014 • • ezzy Droid-pappa
ristus et on lihakset jumissa, tanan flunssa yrittää pukkaa läpi :(
Yediah

Posts: 1,090

#23015 • • Yediah FINRG, Spacehouse
kuulin tänää että ystävä kuoli toissa aamuna *nyyh*
La Petite

Posts: 1,160

#23016 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Piti tulla töihin kun loma loppui.

--
Rem tene, verba seqventur

tiiplis

Posts: 1,043

#23018 • • tiiplis also available in sober

Yediah, 12.9.2007 11:52:
kuulin tänää että ystävä kuoli toissa aamuna *nyyh*



Otan osaa *lohduttel*

Mä kans flunssaannun uhkaavasti, sairastumiseen ei olisi mahdolisuutta kuin vasta 22.9. eikä kyllä oikein silloinkaan *uuh*

--
italia litania nainati lailati

Avatar
#23019 • • opmdevil Guest
Hyvin menee. Mikään ei toimi. No, onneksi palkka juoksee vaikka mikään ei toimisikaan.
MiMoSa

Posts: 1,664

#23020 • • MiMoSa
Vesisade.*dissaa* Tänään olis ollu lenkkipäivä mut taitaa olla parasta mennä tänään pumppailee ja huomenna sit jättää pumppi väliin ja lenkkeilee.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*