31,307 posts, 1,566 pages, 8,567,184 views
-Santtu-, 12.6.2007 13:35:
Rahapula p*rkele!
Sand3, 12.6.2007 14:03:
---
-Santtu-, 12.6.2007 13:35:
Rahapula p*rkele!
---
todellakin ja sellai nimellinenkorvaus tulee vasta kuun lopussa...
-Santtu-, 12.6.2007 14:20:
No joo tosiaanki kivasti menee viel just juhannuksenki yli ennenku palkka tulee*grr*ärrrrrrrrh!
Super-Kerttu, 12.6.2007 14:26:
---
Saakelin opintolainen korot tuli taas "yllätyksenä" maksettavaksi.
Vampyrella, 12.6.2007 16:30:
Mutta kappas, oonkin ihan hajalla, vaikka omasta mielestä tähän ei olisi mitään syytä. Taisi tulla raja vastaan, kun en ole yhtään saanut hengähtää. Ahistaa ihan hemmetisti kaikki pienetkin probleemat duunissa, ja eilinen ilta sujui duunin jälkeen mukavasti himassa itkien silmät päästä.
sapeli, 12.6.2007 16:34:
Been there. Optimisteilla on se ongelma että ne (=me) uskoo että kyllä sen kaiken jaksaa, huomenna on parempi päivä, kyllä sitä voi vielä kaveria auttaa, jne... Kunnes sitten jossain vaiheessa kaikki romahtaa. Ja sitten on pakko pitää vähän aikaa breikkiä ja antaa tuulten humista tyhjässä pääkopassa.
Mutta optimisteina me myös tiedetään että nää on ohimeneviä vaiheita joista vain oppii pitämään itsestään parempaa huolta, ja myöntämään että ihmisiä me kaikki vaan ollaan.
Tommosissa tilanteissa mua aina on paljon auttanu äidin kanssa jutteleminen.
Voimia
Vampyrella, 12.6.2007 16:39:
Terkkari sanoi, että mun pitää välittää itsestäni enemmän.
sapeli, 12.6.2007 16:46:
Kun mulla oli viimeks tommonen heikko hetki niin siitä oli ainakin se etu, että siinä huomasi mitkä asiat oli oikeasti tärkeitä ja että mitkä asiat oli painanut jo pitkään mutta mitä ei ollut huomannut (tai mitä ei ollut antanut itsensä sallita huomata). Itse asiassa tuollaiset hetket on väistämättömiä jollei ole itselleen armottoman rehellinen kaikissa asioissa (ja harva on), mutta myös erittäin tärkeitä, koska niiden jälkeen pystyy rakentamaan elämäänsä paljon tukevammaksi ja kantavammaksi - ja sitten on tulevaisuudessa voimakkaampi ja valmiimpi suurempiin haasteisiin.
Mulle ilmaantui elämään onneksi yksi enkeli joka on pitänyt huolta siitä että olen pitänyt huolta itsestäni.
Vampyrella, 12.6.2007 16:58:
... Nää on siitä jänniä nää päänsisäset jutut, että vaikka toisen ihmisen korvaan esim. tää mun juttu saattaa kuulostaa hyvinkin pieneltä, niin tällä hetkellä sitä vaan on ihan loppu.
Vampyrella, 12.6.2007 16:30:
Onhan monella asiat paljon huonommin, ja siksi mulla onkin morkkis että oon näin paskana.
astaroth, 12.6.2007 17:19:
sinäkin? kaiketi tuolla jossain menee sitten se raja, ettei enää vaan pysty potemaan tuota tautia. välillä tuntuu, että olisi parempi vain repiä aivot korvan kautta kallosta ja heittää mäkeen