auto ei tietenkään jaksanu lähtee käymään
ja isännöitsijä kehtaa väittää ettei vapaita tolppia oo vaikka pihassa monta tyhjää paikkaa ollu kesästä saakka...
ei auta kun lähtee akkukaupoille
no nyt on kyllä helvetin paljo liikaa pakkasta Oli tarkotus mennä syöttämään sorsia tällä viikolla, mutta eihän tuolla ulkona pysty olemaan yhtää enempää ku on pakko (työmatka).
Herätyskello ei pitänyt minkäänlaista inahdustakaan herättääkseen mua, taitaa lähteä ko vempele huoltoon, kun on kiukutellut niin pitkään jo...
Asuntoauton palohälytin oli yöllä lauennut, kiitos näiden pakkasten ja kun menin sitä aamulla sulkemaan niin auton ovi ei mennyt lukkoon, hirveä huoli ettei sieltä nyt katoa mitään
Aamulla bussi oli 20 min. myöhässä.
Kerkes jäätyy aika pahasti siinä ajassa tuolla pakkasessa
Ja sit kun pääsin vihdoin junalle, niin E-junat peruttu kokonaan,
U-junat pyritään ajamaan aikataulussa(=väh. puol tuntia myöhässä
kaikki) ja A-junista kulkee vain joka toinen. Mikä v***u siinä on, että
vaikka Suomessa on talvi joka vuosi, niin silti joukkoliikenne menee
sekasin, kun on vähän enemmän pakkasta Ihan niin kuin siihen
ei osattais varautuu...
Työmatkaan meni vaivaiset 1,5h...
Jos huomenna on näin kylmä niin taidan jäädä himaan,
jos nyt en sairastu muutenkin tän aamusesta pihalla seisoskelusta...
Mä peruin meidän Tallinnan matkan aivan liiankin hyvistä syistä ja yli kaks viikkoa ennen..Ei todellakaan oo vaan hyvä tilanne lähtee sinne näillä elämän puitteilla!!mut eiii..
Mitä saan takas...P*skaa niskaan ja törkeetä haukkumista "kaverilta"...Kiitos tuesta ja ymmärtämisestä..
Kaveri????
tää kauhee pakkanen. aamulla tilasin taksin kouluun, sain venata sitä nenä jäässä minuuttitolkulla (ajatella!) enkä ehtiny sulaa sen actual matkan aikana yhtään. Saas nähdä saanko taksia takasin himaan täältä, aamul jouduin jonoon soittaessani keskukseen, kaikki varmaan älynny ettei autot starttaa...
Mun tyypilliset yöunet taas: kolme tuntia yritystä saada unta, ja sen 8h aikana kun nukuin, heräsin 6-8 kertaa toivottavasti ens yönä sit nukkuis, tai edes sitä seuraavana kun on tentti...
Mä niin hajoan tänne duuniin!! Himmee kiire, uusia juttuja, kukaan ei ehi neuvomaan, mikään ei täsmää tai ole muutenkaan niin kuin pitäisi ja puhelin ja sähköposti laulaa...
Itseni tuntien aistin ilmassa alkavan masennuspiikin ensioireet..
Lisäksi tuo perhanan hammas ei tottele särkylääkkeitä, joita kuitenkin syön. Särkylääkkeet taas sitten aiheuttavat mojovan päänsäryn.
Että kivaa on