päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,233,585 views

hemuz

Posts: 2,178

#19081 • • hemuz kätevä emäntä

pipa, 6.2.2007 07:29:
Vituttaa!!! Kun tulee lainailtua ihmisille rahaa kiltteyttään, ku ne ei vittu maksa takasin! Luvataan hoitaa tiettyyn pvään mennessä, mut ei, ku ei tule edes paria pvää myöhässä, ei ollenkaan, stna! Joutuu ite näkee nälkää ja olee tili tyhjillään, stnan paskat.*grr**nyyh*



Joo tää on tätä reilukerhoo! *lohduttel*
Jusna666

Posts: 1,447

#19082 • • Jusna666 Diablo
Malminkartanon terveyskeskukseen veri -ja kaikkiin mahdollisiin kokeisiin. *yök*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Sand3

Posts: 1,157

#19083 • • Edited Sand3 satuolento
Samperin samperi, ensimmäistä kertaa elämässäni myöhästyin töistä, eikä ollut edes mun vika, VR oli noiden talvipakkasten takia myöhässä ja se johti siihen et mäkin myöhästyin *uuh* huono homma...mitäköhän tästä päivästä nyt sit tulee kun aamukin alkoi näin surkeasti?

Nyt sit viel lopetti puhelinluettelokin toimintansa...eli huononpaan suuntaan ollaan koko ajan menossa...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Avatar
#19084 • • Annakins Guest
vittu.
Freja

Posts: 8,775

#19085 • • Freja Sihteeri
Mun tilin tilanne. Ei paljo naurata.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Fresia

Posts: 764

#19086 • • Fresia vähän outo
*itun hyvin alkoi tämäkin kuukausi... tärkeästä tentistä hylky, goomilla sekoilu, olotila aivan hirveä edelleen sekä fyysisesti että henkisesti... ja pitäs tässä vielä mennä luennolle. Eikä poikaystäväkään suvaitse ilmoittaa itsestään. *hmph*

*nyyh*

*hmph* *igor* *toktok* *poks*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

crissy

Posts: 1,958

#19087 • • crissy
Mikko Leppilampi on toinen euroviisujuontaja... mitä vittua se siellä tekee??!! Missä on HEIKKI!!???
MiMoSa

Posts: 1,664

#19088 • • MiMoSa
Kuume ja flunssa*nuha*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Mark

Posts: 7,311

#19089 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

*Mirri*, 3.2.2007 09:28:
Kävin eilen uudelleen magneettikuvissa toivoen/uskoen, että selkä alkais olla jo suunnilleen kunnossa. Vaan eipä ollutkaan ihan niin ja tuomio oli tyly; edelleen paha pullistuma, leikkaus kuukauden päästä. *uuh*



*lohduttel* vitun konitohtorit :/ Toivottavasti se vihdoin helpottaa leikkauksen jälkeen.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

sune

Posts: 2,096

#19090 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Mä oon niin täys tätä paska talvea et maksaisin mitä vaan et tää ois ohi!!!!!!!!! *grr*

--
ei kovin ihku eikä plur

sune

Posts: 2,096

#19091 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

pipa, 6.2.2007 07:29:
Vituttaa!!! Kun tulee lainailtua ihmisille rahaa kiltteyttään, ku ne ei vittu maksa takasin! Luvataan hoitaa tiettyyn pvään mennessä, mut ei, ku ei tule edes paria pvää myöhässä, ei ollenkaan, stna! Joutuu ite näkee nälkää ja olee tili tyhjillään, stnan paskat.*grr**nyyh*



Älä enää lainaa ni ei tartte murehtia noit juttuja *lohduttel*

--
ei kovin ihku eikä plur

Santutar

Posts: 405

#19092 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Kotiutuminen tänne peräkylään.... ei oo taaskaan mitää tekemistä*igor*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#19093 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

sune, 6.2.2007 15:58:
Mä oon niin täys tätä paska talvea et maksaisin mitä vaan et tää ois ohi!!!!!!!!! *grr*



Jesh..Mä voisin maksaa kans tohon samaan summaan, jos se kesä tulis sillai nopsempaa..*grr*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

SamHard

Posts: 2,098

#19094 • • SamHard
Superöverifiilikset päästä tekemään musaa!!! Mutta ei pääse*nyyh*
Kit^

Posts: 798

#19095 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Söin ihan liikaa ja nyt on paha olo *poks*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Hitchhiker

Posts: 1,754

#19096 • • Hitchhiker

Hitchhiker, 6.2.2007 17:01:
Äskön veti Tefalin pannu rikki, kun olin nostamassa sitä kahvasta. Kaikki kastikkeet ja kanat ympäri keittiötä, kun kahva katkesi. Pannu on n. 4kk vanha (no valmistusvirheitä sattuu ja tapahtuu), Ihme ettei roiskunu tavaraa itseni päälle. No mutta taasen reklamaatiota menemään *igor*.


Tämä kyllä tulee täysin tänne puolelle, ei jaksaisi tehdä uutta ruokaakaan millään ja pelkkien perunoiden syöminen on syvältä. Mutta kaiketi se on pakko mennä tonne kauppaan ostamaan jotakin lihaa.
hemuz

Posts: 2,178

#19097 • • hemuz kätevä emäntä
Verkkopankkitunnukset hukassa.
Avatar
#19098 • • cjet Guest

Super-Kerttu, 6.2.2007 16:15:
---
sune, 6.2.2007 15:58:
Mä oon niin täys tätä paska talvea et maksaisin mitä vaan et tää ois ohi!!!!!!!!! *grr*

---


Jesh..Mä voisin maksaa kans tohon samaan summaan, jos se kesä tulis sillai nopsempaa..*grr*



Kovempia pakkasia vaa. *pepsodent* Viel mitää kesää tarvii. *tirsk*
Avatar
#19099 • • Edited Annakins Guest
*uuh*
lostgone

Posts: 2,493

#19100 • • lostgone

crissy, 6.2.2007 12:40:
Mikko Leppilampi on toinen euroviisujuontaja... mitä vittua se siellä tekee??!! Missä on HEIKKI!!???

Ylellä ei olla taidettu katsoa Nevadaa.*justjoo* Heikki ois ollut niin hyvä.*uuh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.