päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,236,198 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#25221 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

W_Gekko, 21.1.2008 14:02:
Toi stnan sää.. :/



todellakin. Enpä muista millon syksy olis kestny puol vuotta. Tulis jo kevät!

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#25223 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no ei varmasti ollu tilanne tällanen, et ensilumi ei ollu tulli tammikuun lopussa :D viime vuonna se tais sentään tulla JO joulukuun loppupuolella. Kun katon tonne sisäpihalle, niin siel vihertää nurmikko *ding*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

RainChild

Posts: 909

#25224 • • RainChild

sapeli, 21.1.2008 11:11:
Sain justiinsa selville että Robert Jordan on kuollut. *uuh* Hän kuoli itse asiassa jo viime vuoden syyskuussa, mutta nyt vasta luin asiasta ihan sattumalta. Vaikka moni ei esim. Ajan Pyörä -kirjasarjasta pitänyt, minä pidin, ja on koko fantsuyhteisön suuri menetys ettei saada siihen loppua.



Itseasiassa sikäli mikäli olen jostain saanut oikean kuvan/muistan oikein, niin joku tulisi kirjoittamaan sen loppuun, tai ainakin jatkamaan? *täh*

--
Rainchild is back home

Miksan

Posts: 1,464

#25225 • • Miksan

Hyzenthlay, 21.1.2008 18:34:
no ei varmasti ollu tilanne tällanen, et ensilumi ei ollu tulli tammikuun lopussa :D viime vuonna se tais sentään tulla JO joulukuun loppupuolella. Kun katon tonne sisäpihalle, niin siel vihertää nurmikko *ding*


Kyl se viime vuonna veny kans tammikuulle et saatiin pysyvät lumet, ei nyt ihan näin myöhäseks mutta selkeesti tammikuuta kuitenki.
Rubicon

Posts: 550

#25226 • • Rubicon
Mua väsyttää _niin_ paljon.
Päässä pyörii liikaa ajatuksia.
Pitäisi tehdä ratkaisuja.
En kykene.
Hajottaa.Väsyttää.Vituttaa?

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Miinapiina

Posts: 3,494

#25227 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Jago, 21.1.2008 16:00:

En tienny, että niinkin voi käydä. lapsena nielin aina kaikki purkat eikä koskaan tullu paha olo*nauru*



juu en mäkää. mä nielin myös aina lapsena kaikki purkat mut nyt tuli ekaa kertaa paha olo *ding*

--
pinkki on pop!!!

Sssan*

Posts: 651

#25228 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Suuren suuri ikävä..*uuh* en tykkää tästä fiiliksestä, en ollenkaan...puuh!

Tulis jo perjantai!!!

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

-xx-

Posts: 5,001

#25229 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
En tiedä mitä haluan

--
kiitos ja anteeksi ^^

anis

Posts: 2,451

#25230 • • anis
Unohdin dippikastikkeen kassalle... *igor*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#25231 • • Annakins Guest
Ei tää nyt varsinaisesti oo :( mut oon niiiiiiiiiiiiin väsyny. Ihana 20 tunnin "työ"päivä takana ja koneessa istuin liian lähellä aivan helvetin pahalle haisevaa naista. Meinas tulla oksu. Nyt oonki sit niin viriviritööttööt ettei uni tuu x/
hemuz

Posts: 2,178

#25232 • • hemuz kätevä emäntä
Melkee sain unta.
Avatar
#25233 • • Annakins Guest
Alkaa taas napsua työasiat päässä. Aika ei riitä, ihmiset ei kuuntele, työsuhde on epävarma, korkeammat tahot esittävät vaatimuksia ja minä teen kaikki työt. Yksin. Saatana.
Tiinuliinu81

Posts: 510

#25234 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Kuumeinen olo*nuha*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

onni3mk

Posts: 3,973

#25235 • • onni3mk Onni on.
Äh, työharjotteluhaastattelu meni surkeesti.
Mulla on liian vähän kokemusta. Kiitos siitä kuuluu osaksi rakkaalle koululleni, joka en järjestänyt kursseja, jotka piti järjestää *grr*

--
Onni on.

Nelli

Posts: 127

#25236 • • Nelli
Koulua tänään 9-18 ja väsyttää niin mielettömästi, ettei jaksais luennoilla pysyy hereillä. *poks* Muutenki tuntuu et toi syksyn kestäny opiskeluinto alkaa laantua. Stressaan nyt jo kaikkia palautettavia tehtäviä ja harjotuksia, vaikka neljäs päivä vasta koulussa loman jälkeen.

Ikävä on myös eniten inhottava. *uuh*
Mimir

Posts: 1,366

#25237 • • Mimir Rouva Yninä
Kävin tänä aamuna bussipysäkillä toteamassa, etten vaan pysty menemään kouluun nyt. Mitäs niistä pakollisista tunneista..

Tuntuu vaan kovin pahalta.

--
[Wings are growing on her.]

Avatar
#25238 • • Fuzzy Guest
Saaks joku muu meses kavereilta viestin: "Hey is this your picture? *linkki*"

Nyt on jo kahelt kaverilta tullu... Meinaakse sitä että niillä on joku virus koneella
T3k

Posts: 1,221

#25239 • • T3k semmonen

-Fuzzy-, 22.1.2008 15:21:
Saaks joku muu meses kavereilta viestin: "Hey is this your picture? *linkki*"

Nyt on jo kahelt kaverilta tullu... Meinaakse sitä että niillä on joku virus koneella



Jottai semmost, älä klikkaa linkkiä, lähettelet vaan koht itekki sitä eteenpäi...
MiMoSa

Posts: 1,664

#25240 • • MiMoSa
Kaamee koko päivä.*uuh*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*