päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,235,928 views

KooKie

Posts: 4,338

#19041 • • KooKie aka. Petress Pan
Mua kuristaa sydämestä. Tuntuu, että tukehdun. Hirveä olo, kun ei tätä ole niin mielettömän pitkään aikaan tullut koettua. :(((

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#19042 • • Cyrez Guest

KooKie, 5.2.2007 11:12:
Mua kuristaa sydämestä. Tuntuu, että tukehdun. Hirveä olo, kun ei tätä ole niin mielettömän pitkään aikaan tullut koettua. :(((

*lohduttel*tuttu tunne. koitas pärjätä..!
Mar6

Posts: 2,178

#19043 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Enkeli, 4.2.2007 20:50:
Puhuin just koiran kasvattajan kanssa. Sillä on krooninen virtsis mutta pidetään kuitenkin hengissä ja teetetään pennut. Omituisinta tässä on se että koira on sijoitettu uudelleen uuteen perheeseen.
Vauva kuulema tosi arka jne. No ei mikään ihme kun siirretään koko ajan paikasta toiseen. Kyllä mäkin stressaantuisin. Panee vaan miettimään että miksei se saanut tulla takas kotiin...?



Kysy ja vaadi et mitävittuu? Eihän noin voi tehdä?

--
-Where there is house there is a home-

hemuz

Posts: 2,178

#19044 • • hemuz kätevä emäntä

Mar6, 5.2.2007 13:29:
---
Enkeli, 4.2.2007 20:50:
koira

---

Kysy ja vaadi et mitävittuu? Eihän noin voi tehdä?



Tuli itellekki mielee sama. En nyt tiiä oisko kuluttaja-asiamies vai kuka sit oikee henkilö. Surullista ja niin väärin tällänen. *grr* *lohduttel* *uuh*
Mar6

Posts: 2,178

#19045 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

hemuz-, 5.2.2007 13:36:
---
Mar6, 5.2.2007 13:29:
---
Enkeli, 4.2.2007 20:50:
koira

---

Kysy ja vaadi et mitävittuu? Eihän noin voi tehdä?

---


Tuli itellekki mielee sama. En nyt tiiä oisko kuluttaja-asiamies vai kuka sit oikee henkilö. Surullista ja niin väärin tällänen. *grr* *lohduttel* *uuh*



Kyllä tollasesta kandee puhua jo varmaan esim kennelliiton.tjsp tahon kanssa, ei tollanen välttämättä ihan järkevin mahollinen temppu ollu tolta.

--
-Where there is house there is a home-

Kanifarmari

Posts: 479

#19046 • • Kanifarmari
Elämä on niin raskasta ja tuskallista*nyyh*
MiMoSa

Posts: 1,664

#19047 • • MiMoSa
Jouduin pari viikkoa sitten palauttamaan koneen alkuperäset asetukset ja samalla koko c-asema tyhjeni. Ennen sitä laitoin kaikki kuvat ja koulutyöt tikulle talteen. Nyt just kun aloin niitä sieltä tikulta kaivamaan niin huomasin, että koulutöiden kansiossa ei ollut yhtä ainuttakaan koulutyötä vaan muutamaa kuvaa about 20 kertaa.*eiei* Toisinsanoen mun kaikki koulutyöt on hävinny!*nyyh* Saako niitä mitenkään pelastettua?

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Kolera

Posts: 4,256

#19048 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
päivän :) kääntyikin :( :ksi kun vikingterminaalin ulkopuolelle rappusten juurella "keskellä" tasannetta reilun 3tuntia yksikseen lojuneet 3 Saku lootaa löysivätkin omistajansa 10m kävelyn aikana autolle päin. WHINEKRUIIIKS

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

NextAce

Posts: 2,505

#19049 • • NextAce Alienated

Kolera, 5.2.2007 16:21:
päivän :) kääntyikin :( :ksi kun vikingterminaalin ulkopuolelle rappusten juurella "keskellä" tasannetta reilun 3tuntia yksikseen lojuneet 3 Saku lootaa löysivätkin omistajansa 10m kävelyn aikana autolle päin. WHINEKRUIIIKS



Kylläpä sua nyt onnisti. Mä voin tulla maisteleen ettei ne vaan oo päässy pilaantuun.

--
-Alienation-

-----

Kolera

Posts: 4,256

#19050 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

NextAce, 5.2.2007 16:22:
---
Kolera, 5.2.2007 16:21:
päivän :) kääntyikin :( :ksi kun vikingterminaalin ulkopuolelle rappusten juurella "keskellä" tasannetta reilun 3tuntia yksikseen lojuneet 3 Saku lootaa löysivätkin omistajansa 10m kävelyn aikana autolle päin. WHINEKRUIIIKS

---


Kylläpä sua nyt onnisti. Mä voin tulla maisteleen ettei ne vaan oo päässy pilaantuun.


Ei kun siis 10m kerkesin kävellä lootien kanssa niin takaata kuului huuto "HEI!" ja sieltä tuli aika tummilla silmänalusilla varustettu mise hakemaan ne takaisin =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

NextAce

Posts: 2,505

#19051 • • NextAce Alienated

Kolera, 5.2.2007 16:25:
---
NextAce, 5.2.2007 16:22:
---
Kolera, 5.2.2007 16:21:
päivän :) kääntyikin :( :ksi kun vikingterminaalin ulkopuolelle rappusten juurella "keskellä" tasannetta reilun 3tuntia yksikseen lojuneet 3 Saku lootaa löysivätkin omistajansa 10m kävelyn aikana autolle päin. WHINEKRUIIIKS

---


Kylläpä sua nyt onnisti. Mä voin tulla maisteleen ettei ne vaan oo päässy pilaantuun.

---

Ei kun siis 10m kerkesin kävellä lootien kanssa niin takaata kuului huuto "HEI!" ja sieltä tuli aika tummilla silmänalusilla varustettu mise hakemaan ne takaisin =P



Joo, hyvimpä osasin taas lukee viestit loppuun.

--
-Alienation-

-----

Kolera

Posts: 4,256

#19052 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

NextAce, 5.2.2007 16:26:
Joo, hyvimpä osasin taas lukee viestit loppuun.


Epäselvät virkkeet ja käsittämättömät aasinsillat ovat tavaramerkkini *PLUT*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

NextAce

Posts: 2,505

#19053 • • NextAce Alienated

Kolera

Epäselvät virkkeet ja käsittämättömät aasinsillat ovat tavaramerkkini *PLUT*



+ ja nyt on maanantai ja en osaa ajatella.

--
-Alienation-

-----

Hitchhiker

Posts: 1,754

#19054 • • Edited Hitchhiker

MiMoSa, 5.2.2007 15:13:
Jouduin pari viikkoa sitten palauttamaan koneen alkuperäset asetukset ja samalla koko c-asema tyhjeni. Ennen sitä laitoin kaikki kuvat ja koulutyöt tikulle talteen. Nyt just kun aloin niitä sieltä tikulta kaivamaan niin huomasin, että koulutöiden kansiossa ei ollut yhtä ainuttakaan koulutyötä vaan muutamaa kuvaa about 20 kertaa.*eiei* Toisinsanoen mun kaikki koulutyöt on hävinny!*nyyh* Saako niitä mitenkään pelastettua?



http://www.kotimikro.fi/Crosslink.jsp?d=551&a=7141 Tuolta löytyy softa ja ohjeet tiedostojen palauttamiseen.

http://download.pcinspector.de/pci_filerecovery.exe <--suora linkki softan lataamiseen (lähtee heti lataamaan).
Cassu

Posts: 634

#19055 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Isä *senkin**kissatappelu**släp**senkin*
Voinko enää välillä hankalempaa ihmistä tietää, kaikki menee pieleen sen takii, se on niin saatanan härkä ettei anna mistään periksi ja on aina oikeessa, omasta mielestään.

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

MiMoSa

Posts: 1,664

#19056 • • MiMoSa

Hitchhiker, 5.2.2007 16:35:
http://www.kotimikro.fi/Crosslink.jsp?d=551&a=7141 Tuolta löytyy softa ja ohjeet tiedostojen palauttamiseen.

http://download.pcinspector.de/pci_filerecovery.exe <--suora linkki softan lataamiseen (lähtee heti lataamaan).


Kiitti, pelastit mun päivän! *iloinen* Mä tota ohjelmaa jo vähän yritin katella mutta taitaa olla parempi että pyydän jonkun viisaamman mua tänne auttamaan etten saa enää enempää vahinkoa aikaseks.*joo*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Apo

Posts: 1,574

#19057 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

MiMoSa, 5.2.2007 17:03:
Kiitti, pelastit mun päivän! *iloinen* Mä tota ohjelmaa jo vähän yritin katella mutta taitaa olla parempi että pyydän jonkun viisaamman mua tänne auttamaan etten saa enää enempää vahinkoa aikaseks.*joo*



Mitä tahansa teetkin niin älä muuta (eli poista, kopioi tikun sisällä hakemistosta toiseen, nimeä uudelleen) tai kopioi sinne uusia tiedostoja ennenkuin olet varmasti saanut kaiken sieltä pelastettua.

Minkäs merkkinen tikku muuten kyseessä? (että tietää välttää merkkiä ;(
MiMoSa

Posts: 1,664

#19059 • • MiMoSa

Apo, 5.2.2007 17:09:
---
MiMoSa, 5.2.2007 17:03:
Kiitti, pelastit mun päivän! *iloinen* Mä tota ohjelmaa jo vähän yritin katella mutta taitaa olla parempi että pyydän jonkun viisaamman mua tänne auttamaan etten saa enää enempää vahinkoa aikaseks.*joo*

---


Mitä tahansa teetkin niin älä muuta (eli poista, kopioi tikun sisällä hakemistosta toiseen, nimeä uudelleen) tai kopioi sinne uusia tiedostoja ennenkuin olet varmasti saanut kaiken sieltä pelastettua.

Minkäs merkkinen tikku muuten kyseessä? (että tietää välttää merkkiä ;(


En mä tiedä tota merkkiä.. Tossa lukee Micro Memory, mut se tuskin on sen merkki. Tollanen ihan normaali, Gigantista ostettu.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Apo

Posts: 1,574

#19060 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

MiMoSa, 5.2.2007 17:14:
En mä tiedä tota merkkiä.. Tossa lukee Micro Memory, mut se tuskin on sen merkki. Tollanen ihan normaali, Gigantista ostettu.



Ok, tietääpä varoa ;) Toivottavasti tiedostot löytyy vielä.