päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,873 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#9481 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Taas yks masentava takaisku. Mitättömästä palkasta menny 60% veroo *nyyh* nyt ollaan taas sit siinä rajalla et jaksaaks ees lähtee kotoo töihin vai pitäskö jäädä tänne murjottaan. Mitä turhaan edes yrittää ku aina voi luovuttaa *nyyh**nyyh**nyyh* helpompi ois vaan luovuttaa...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ninni

Posts: 489

#9482 • • ninni sydän
tän vuoden vittumaisin vkl
omat synttärit su sitt koko vkl töitä
la tupa tulee täytee sukulaisia viettämään pikkusiskon synttäreitä
ja muuteki taas sellanen evvk olo
*eiei* *uuh*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

sapeli

Posts: 11,768

#9483 • • sapeli jokukukamikä?

Hyzenthlay, 12.8.2005 11:55:
Taas yks masentava takaisku. Mitättömästä palkasta menny 60% veroo *nyyh*



Eihän tuommoisia veroja joudu maksamaan jollei ole aivan päättömän suuret tulot - todennäköisesti siis sua on vaan verotettu liikaa, ja saat sen palautuksina takaisin *joo* Eli väliaikaista tämäkin vaan on *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

La Petite

Posts: 1,160

#9484 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

sapeli, 12.8.2005 14:05:
---
Hyzenthlay, 12.8.2005 11:55:
Taas yks masentava takaisku. Mitättömästä palkasta menny 60% veroo *nyyh*

---


Eihän tuommoisia veroja joudu maksamaan jollei ole aivan päättömän suuret tulot - todennäköisesti siis sua on vaan verotettu liikaa, ja saat sen palautuksina takaisin *joo* Eli väliaikaista tämäkin vaan on *hymy*



Kyl vaan joutuu jos ei ole esim. toimittanut verokorttia ajoissa palkanlaskijalle *poks*

nimim. vahingosta viisastunut

--
Rem tene, verba seqventur

UnityF

Posts: 15,721

#9485 • • UnityF joo just se

pirpeli, 11.8.2005 20:21:
mä en jaksa....suun kun uskaltaisi aukasta ja sais sanottua sanottavansa, niin olo paranis. mut ei...kun se voi säikyttää.



*sydän* tiiän tunteen. ja mä vähän aikaa sitten avasin suuni ja tuntuu et sain siitäkin vain enemmän paskaa niskaani. *igor* Mut siitä huolimatta olo parani, olimpahan sanonu mitä aattelen.
o_°

Posts: 224

#9486 • • o_°

sapeli, 12.8.2005 14:05:
---
Hyzenthlay, 12.8.2005 11:55:
Taas yks masentava takaisku. Mitättömästä palkasta menny 60% veroo *nyyh*

---


Eihän tuommoisia veroja joudu maksamaan jollei ole aivan päättömän suuret tulot - todennäköisesti siis sua on vaan verotettu liikaa, ja saat sen palautuksina takaisin *joo* Eli väliaikaista tämäkin vaan on *hymy*



Jos on laskenut väärin ja mennyt portaallisella verokortilla tekemään esim kesätöitä, niin hyvin voi olla vero% 60. Itse olen kerran maksanut viimeisestä palkasta ~70% veroa + muita eläkemaksuja joita siis ei niin nuorena vielä kertynyt minnekkään.
Muhvi-

Posts: 303

#9487 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Sataa, sataa ja sataa. *eiei*

--
It was once my life - it was my life at one time.

sapeli

Posts: 11,768

#9490 • • sapeli jokukukamikä?
UV-kynä minkä ostin on ihan kuiva tuhnu *grr* ja siinä mukana oleva UV-valo toimii erittäin oikutellen *grr* Taidanpa palauttaa mokomat *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Perhonen

Posts: 17

#9491 • • Perhonen
Tuli sitten nukuttua 2,5 tunnin päikkärit *poks* nyt on sit ihan pihalla kokoillan *grr*
Darkness

Posts: 518

#9492 • • Darkness Spank~monkey
Taitaa tulla ero mun rakkaan kanssa.
Masentaa vaan ihan sikana.

--
There aint no party like an alcoholic party!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#9493 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

sapeli, 12.8.2005 14:05:
Eihän tuommoisia veroja joudu maksamaan jollei ole aivan päättömän suuret tulot - todennäköisesti siis sua on vaan verotettu liikaa, ja saat sen palautuksina takaisin *joo* Eli väliaikaista tämäkin vaan on *hymy*



Ei kun postittamani verokortti ei mennyt ajoissa perille. On siis verotettu liikaa, mut mitkään palautukset ei nyt lohduta kun on tilillä 4e, laskuja 200-300e edestä, velkaa muutenkin, 2kk vuokrat rästissä ja monet "pakolliset" bileet edessä *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sapeli

Posts: 11,768

#9494 • • sapeli jokukukamikä?
Aamuissa ei oikein osannu hillitä menoa, nyt on varpukat ja hartiat vähän kipeät *blush* Toivottavasti ehtivät palautua Illuihin *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mirah

Posts: 257

#9495 • • mirah Starchild
Päätinpä hetken mielijohteesta värjätä hiukseni pitkästä aikaa kaupanväreillä. Pieleen meni, tän takia yleensä käyn kampaajalla värjäyttämässä. *grr*
iriil

Posts: 371

#9496 • • iriil
Miten ensi kerralla kahdesti ennen kuin menen baariin jossa eilen olin. Ainakin kun moottoripyöräjengiläisiä ilmestyy paikalle häivyn kuin pieru Saharaan!! On niin mukavaa nimittäin nähdä käsiase täyteen tungetussa baarissa tilanteessa jossa asian eteminen johtaa luultavasti aseen käyttöön! En kovin kauaa viihtyny baarissa sen jälkeen, mutta onneksi ilta oli muutenkin lopuillaan.
Nyt mietin vain että istuin sen aseen vieressä yhdessä vaiheessa...*eiei*
jansku=p

Posts: 108

#9497 • • jansku=p sheikkeri
Kaikki kusee!!!Vituttaa

Aurinko paistaa mut hyvät ja kauan odotetut bileet menee ohi...arghhh...

Kaikin puolin täys paska lauantai


vittu vitun vitun vittu!!!*kivatsulle**hmph**piru**nyyh**eiei*

--
Everything looks bad if you remember it

Kolera

Posts: 4,256

#9499 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Tajusin et mun takki on kadoksissa. ollu jo varmaa 3viikkoo mut nyt taas muistin sen. Ei se takki mut siel taskuis on lempivillapipa ja villatumput *nyyh*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#9500 • • hyperventilaatio Guest
Nyt saattoi tulla huonoja uutisia. Ainakin jotenkin pahaenteiseltä kuulosti. Voi luoja miten mä toivon että kaikki olis kunnossa. *nyyh*