päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,981 views

Saarre

Posts: 1,151

#9461 • • Edited Saarre
vaatii varmaan hirveesti energiaa jättää pieni palautuksen poikanen ku imasee setin :( perkeleet.
[pieni]lisäys: ja ainiin, loppuviikko saikkua mahataudin takia [/pieni]*taputapu*

--
*tähti* Full hearts cant lose

UnityF

Posts: 15,721

#9462 • • Edited UnityF joo just se
päivän :(

- otus on kotosalla pieni ikävänpoikanen iskeny.
- paha yskä, tuntuu et keuhkot ei haluu pysyy enää sisällä.
- rahaa 10e viikoksi
- oma saamattomuus
- pitäis siivoo mut ei vaan jaksa
- pesukone edelleen rikki
- kännykkä rikki
- edes ihana myrskysää ei piristä
- kissahiekka pitäis vaihtaa mut en vain jaksa kun olo on niin surkee.
- flaikkuja en oo jakanu niin paljon kun oisin halunnu flunssan takia
- kimona ei enää pidä oikeen mitään yhteyttä
- koneeseen on parikin uutta osaa mut en osaa asentaa niitä
- mummon luona ei saa käydä koko mm-kisojen aikana
- työkkärin kanssa tuli viel yksi mutka matkaan
- vasta 1kk päästä olen virallisesti työtöntyöhakija
jeesboks

Posts: 4,064

#9463 • • jeesboks p u p u
Nilkka on tooosi kipee eilisen kortisooni piikin takia. Ja särkyjen takia en oo kunnolla nukkunut viime yönä *uuh*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

MetsänHenki

Posts: 376

#9464 • • MetsänHenki Teknokissat Ry
se että kämppä on kuin pyörremyrskyn jäljiltä!! ihmiset on jäänyt lojumaan sinne ja viettelemään railakkaita jatkojen jatkojen jatkoja ihanan kämpikseni kanssa... arrg. *uuh*
pirpeli

Posts: 5,533

#9465 • • pirpeli

jeesboks, 10.8.2005 21:53:
Nilkka on tooosi kipee eilisen kortisooni piikin takia. Ja särkyjen takia en oo kunnolla nukkunut viime yönä *uuh*



Tuo kipu on ihan hirveetä. Sain peukalon juureen tulehtuneeseen jänteeseen piikin, ja taju melkein läks-

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Freja

Posts: 8,775

#9466 • • Freja Sihteeri
Eilen oli päivällä ihan semmoinen sää kuin Englannissa ollessani eräs talvi. Jopa tuoksuikin samalle.. Tuli hirmunen ikävä ja leuanväpätys. *nyyh* Joskus iskee vaan hemmetinmoinen ikävä sinne ja niitä aikoja.. Voi dääm.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

nomic

Posts: 4,120

#9467 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

AdiRem, 9.8.2005 23:19:
ketää ei juopottele miu kanssa *grr* *nauru*


perjantaina voisin juopotella sun kanssa! *joo*
mrx

Posts: 260

#9468 • • mrx Bassjunkie
kofeiinivieroitusoireet jatkuvat..*hikoil*
Elmiira

Posts: 1,446

#9469 • • Elmiira
Sain työpaikan faksin jumiin *uuh*
Kaikki on koulutuksessa ja kai se pitäis
yrittää itse korjata, mutten saa sitä
mistään kohden auki...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

ninni

Posts: 489

#9470 • • ninni sydän
väsymys
tyhjyys
negatiivisuus
vkl töiden merkeissä

*eiei*
oon vaa nii *poks*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

UnityF

Posts: 15,721

#9471 • • UnityF joo just se
tää räkätauti jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.... *nuha* *poks*
Avatar
#9472 • • Kirsikka Guest
Kännykkä tilttailee, katkoo puheluita jatkuvasti. No, takuut on onneks voimassa (jos vika on puhelimessa), ainoo vaan, ettei mitään hajua kuitista...

Ja toi sade!!!!
UnityF

Posts: 15,721

#9473 • • UnityF joo just se

Kirsikka, 11.8.2005 12:52:
Kännykkä tilttailee, katkoo puheluita jatkuvasti. No, takuut on onneks voimassa (jos vika on puhelimessa), ainoo vaan, ettei mitään hajua kuitista...

Ja toi sade!!!!



mulla on ollu sama mut vika ei ollukkaan känässä vaan viallisessa akussa. joten kokeile vaikka sun hanin akkuu jos se ei siiten katko niitä niin kannattaa hankkii uusi akku. ainakin mulla lähti toi ongelma kun sain lainaksi toisen akun.
Avatar
#9474 • • Kirsikka Guest

UnityF, 11.8.2005 12:58:
---
Kirsikka, 11.8.2005 12:52:
Kännykkä tilttailee, katkoo puheluita jatkuvasti. No, takuut on onneks voimassa (jos vika on puhelimessa), ainoo vaan, ettei mitään hajua kuitista...

Ja toi sade!!!!

---


mulla on ollu sama mut vika ei ollukkaan känässä vaan viallisessa akussa. joten kokeile vaikka sun hanin akkuu jos se ei siiten katko niitä niin kannattaa hankkii uusi akku. ainakin mulla lähti toi ongelma kun sain lainaksi toisen akun.



Jeps.. No, känny on ollu mulla n. 2 kk, joten ei pitäis vielä hajota. Pitää katsoa jos löytyy samanlainen akku jostain, tonin puhelin on niin kivikautinen, että siinä on ehkis erilainen akku :D
o_°

Posts: 224

#9475 • • o_°

Kirsikka, 11.8.2005 13:34:
---
UnityF, 11.8.2005 12:58:
---
Kirsikka, 11.8.2005 12:52:
Kännykkä tilttailee, katkoo puheluita jatkuvasti. No, takuut on onneks voimassa (jos vika on puhelimessa), ainoo vaan, ettei mitään hajua kuitista...

Ja toi sade!!!!

---

mulla on ollu sama mut vika ei ollukkaan känässä vaan viallisessa akussa. joten kokeile vaikka sun hanin akkuu jos se ei siiten katko niitä niin kannattaa hankkii uusi akku. ainakin mulla lähti toi ongelma kun sain lainaksi toisen akun.

---

Jeps.. No, känny on ollu mulla n. 2 kk, joten ei pitäis vielä hajota. Pitää katsoa jos löytyy samanlainen akku jostain, tonin puhelin on niin kivikautinen, että siinä on ehkis erilainen akku :D



Tulipas mieleeni tosta, että ostin tässä kk sitten uuden kännykän itselleni. Mokia 5140i:n. Huomasin heti, että puhelimessani oli vikaa. Esim näppäimet menivät jumiin kun sain tekstiviestin. Sain sitten kuulla ettei ko malli toimi kunnolla saunalahden sim-korttien kanssa. *ding* Soittelin joka suuntaan kukaan ei tehnyt asialle mitään ja kaikki pahoittelivat tapahtunutta.

Kunnes sitten noin 2 viikkoa sitten näyttö alkoi sekoilla ja sain "takuun piikkiin" menevän syyn viedä puhelimen huoltoon. Siellä se nyt on ollut sen 2 viikkoa ja on kuulemma seuraavat 2 ainakin. Eikä mitään takeita että puhelin tulee toimivana takaisin. Ilmoitus korjatusta puhelimesta tulee luonnollisesti soittamalla minulle. Mutta vara-kännykkää en saa, koska huolto on "takuu huolto". Joten joudun lainaamaan kännykkää, jotta saan tietää milloin saan uuden juuri ostamani kännykän toivottavasti toimivana takaisin. *grr*

Hyvä Mokia!!
AnssiV

Posts: 1,798

#9476 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
...huippu kesäloma kun sataa vain vettä eikä ketään kaveria kiinnosta lähtee iltaisin baariin seuraks... ...joo, alkaa tuntumaan pikkuhiljaa että töissäkin on kivempaa...
+
Jostain kumman syystä en saa näkymään Ati Radeon 9200:lla kuvaa tv:stä... ..vittu olokoon..*hmph*
zenny

Posts: 1,145

#9477 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Kissa kuulostaa silt et olis menos vaa pahempaa suuntaa ku alotin lääkekuurin sil.. mut toivottavast toi kuuluu paranemisee....

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Verano

Posts: 4,649

#9478 • • Verano Merituuli
Mä en oo saanut tänään oikeestaan aikaseks muuta kuin kaksi puhelinsoittoa. Toinen tulevan kodin isännöitsijälle, menen huomenna allekirjoittamaan vuokrasopimuksen, toinen nykysen kodin huoltoyhtiöön, sieltä tulee joku huomenna (liian aikasin aamulla) katsastelemaan mun vessaa.
Mutta onhan tuokin jo jotain, ja ihan mukavaa on olla tekemättä ei-mitään.
Silti tuntuu, et pitäs käyttää nää kohta loppuvat lomapäivät paremmin hyväksi, esim. valmistelemalla muuttoa.
pirpeli

Posts: 5,533

#9479 • • pirpeli
mä en jaksa....suun kun uskaltaisi aukasta ja sais sanottua sanottavansa, niin olo paranis. mut ei...kun se voi säikyttää.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

ZaZa

Posts: 262

#9480 • • Edited ZaZa
hohhoijjakkaa... kumpa vois vaan nukkuu seuraavat pari viikkoo...... Sit vois maailma taas näyttää vähän kivemmalta... *uuh**nyyh**grr*

Jos näiden huonojen uutisten tuleminen ei kohta lopu niin mä hajoan totaalisesti... Vittu että maailma on paska paikka!!! *nyyh*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan