päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,240,183 views

anniharha

Posts: 1,937

#20421 • • anniharha
Antibioottikuuri, hyi :(

--
and though my words could save the world they never come out right

kinderi

Posts: 1,783

#20422 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Hyi helv.. On taas niin v*tun paha olo..
Tulis nyt sit kunnolla ylös asti eikä vaan velmuilis vatsassa *uuh*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

martina

Posts: 1,875

#20423 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
hatuttaa vieläkin viikolla selvinneet/käyneet tapahtumat. noh, onneks pääsee tänään kaikkea pakoon porukoille.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#20424 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
niin yksinäistä hommaa tää tenttiin lukeminen *igor* joka ikinen päivä, kun yritän keskittyy tähän lukemiseen, niin seinät kaatuu päälle!

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Mellu-

Posts: 4,006

#20425 • • Mellu-
- En osaa pitää turpaani tukossa.
- Hemmetin tylsä alkava työpäivä.
- En ajattele koskaan asioita ihan loppuun saakka.
- Toimin ja ajattelen vasta sitten.
- Väliin jäänyt punttitreeni.


:( vituttaa aivan suunnattomasti taas kaikki.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

bubbelgum

Posts: 2,477

#20426 • • bubbelgum ~sylikissa~
Viime yönä en saanu unta oikeestaan ollenkaan, ja tääki päivä on menny ihan koomassa. Pitäs vielä jaksaa pyykitki ripustaa vaikka tuntuu silt et meinaa nukahtaa pystyyn ja silmät menee kii jo itestään. Ja huomenna aamulla pitäs herää jo seiskalta. *uuh*

Tämä kaikki tarkottaa siis sitä että jää sittenkin Supercoolejen päättäjäiset väliin. *nyyh*

Harmittaa niin vietävästi, mut joskus on pakko tehä "fiksuja" päätöksiä, ja miettii vähä pidemmälle kun et mitä tekis just täl hetkellä mieli tehä... *igor*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Birgie

Posts: 1,311

#20427 • • Birgie Kikati
Mieli maassa. *poks*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Optik

Posts: 1,691

#20428 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Isällä todettiin eilen syöpä.

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

ezzy

Posts: 8,060

#20429 • • ezzy Droid-pappa
Huuuuuuh vittu et hajoo duunissa pää ja sit tulikin mieleen et huominen on vapaana mulla...voi huh hellettä mut se oliskin viikon ":)"
Saarre

Posts: 1,151

#20430 • • Saarre
toi katuremppa tääl ymmerstassa alkaa käymään jo vanhaks

--
*tähti* Full hearts cant lose

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#20431 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
oisin niin halunnut täks päiväks töitä, mut eipä oo kuulunu *uuh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

-Kerttu-

Posts: 4,542

#20432 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tää helvetin hedari! *poks* Mulla on varmaan aivokasvain ja kuolen pois.. 2 kk enemmän ja vähemmän särkenyt päätä päivittäin.. tai sit se on vaan tää vitun flunssa, joka on asettunut muhun taloksi! *dissaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#20433 • • opmdevil Guest
Väsyttää aivan hirmuisesti vaikka on nukkunut sen 8,5 tuntia. Lisäksi huominen jännittää joten jos ensi yönä ei voi nukkua kunnolla väsymystä pois, niin on varmaan aivan jumissa huomenna.
MiMoSa

Posts: 1,664

#20434 • • MiMoSa
Kuulin just et mun läppäri onkin vähän huonommassa jamassa kun mitä aluks luulin, eli ihan pirun kalliiks olis tulossa sen kuntoon saaminen. Ei siinä mitään, mut kun siinä olis vielä hetki sitten ollu takuuta jäljellä eikä sitä suostuttu sinne ottamaan.*grr* Ei helvetti.*nyyh*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Kit^

Posts: 798

#20435 • • Kit^ ihme höpöttäjä
äh.. kävin lääkärillä tänää.. pitkään olin sinne menoa jo pantannu. Ensin sain oottaa lääkärille pääsyä kaks tuntia. Sit lääkäri kuunteli mun keuhkoja ja vähän tökki mun kylkiä. Sitte se totes et on ihan normaalia et kovan yskän jälkee rintaan sattuu.

Luultavasti mun keuhkopussi on ärtyny tai sit joku kylkiluu on menny paskaks.. Tähän lääkärin neuvo: "oota pari päivää, ja jos toi olo pahenee ni hakeudu viikonloppuna terveyskeskukseen. Jos sattuu, ni ota buranaa".

Hyvin taas lääkäri osas.. Sattuu ihan vitusti aina ku vetää henkeä. Sit pitäs viel hengitellä koko ajan syvään ettei keuhko vahingoittuis enempää. *igor*

Meni kyl aika hyvin luottamus taas tohon terveyskeskuksee..! *grr**dissaa*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

MiMoSa

Posts: 1,664

#20436 • • MiMoSa

Kit^, 26.4.2007 15:21:
Meni kyl aika hyvin luottamus taas tohon terveyskeskuksee..! *grr**dissaa*


Meilläpäin sitä on alettu kutsuu arvauskeskukseks just tollasten juttujen takia.*dissaa*

Yksityiselle vaan jos ei tuolta saa kunnon palvelua.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Avatar
#20437 • • Annakins Guest

Super-Kerttu, 26.4.2007 14:27:
Tää helvetin hedari! *poks* Mulla on varmaan aivokasvain ja kuolen pois.. 2 kk enemmän ja vähemmän särkenyt päätä päivittäin.. tai sit se on vaan tää vitun flunssa, joka on asettunut muhun taloksi! *dissaa*



Millon oot viimeks tarkistuttanu näkösi? Huomattavasti yleisempi päänsäryn syy kuin kasvain :D
-Kerttu-

Posts: 4,542

#20438 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Annakins, 26.4.2007 15:47:



Millon oot viimeks tarkistuttanu näkösi? Huomattavasti yleisempi päänsäryn syy kuin kasvain :D



Ulkonäkö tulee tarkistettua peilistä tuontuostakin..*nauru* Mut näköä tosiaan ei oo tullut tarkistettua..EHKÄ OLIS SYYTÄ! Tosiaan..Joskus pari vuotta sitten näkö oli vielä ihan jees..Mut äkkiäkös se rapistuu!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#20439 • • Annakins Guest

Super-Kerttu, 26.4.2007 16:13:
---
Annakins, 26.4.2007 15:47:



Millon oot viimeks tarkistuttanu näkösi? Huomattavasti yleisempi päänsäryn syy kuin kasvain :D

---


Ulkonäkö tulee tarkistettua peilistä tuontuostakin..*nauru* Mut näköä tosiaan ei oo tullut tarkistettua..EHKÄ OLIS SYYTÄ! Tosiaan..Joskus pari vuotta sitten näkö oli vielä ihan jees..Mut äkkiäkös se rapistuu!



Jep, kannattaa. Mä kävin tos vuos sitte ja hankin lukulasit. Enää ei hypi rivit, silmät väsyy paljon vähemmän eikä tuu sellasia friikkejä en-pysty-keskittää-katsetta-minnekään.kovin-pitkäksi-aikaa -hetkiä :D
Sand3

Posts: 1,157

#20440 • • Sand3 satuolento
Koko kaunis päivä mennyt hukkaan *uuh*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.