päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,879 views

Siren

Posts: 826

#19021 • • Siren Seinäruusu
Tiistaina oleva koe ahistaa *uuh* *nyyh* *uuh*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

blastic

Posts: 930

#19022 • • blastic ballistic ballstick

mayah, 4.2.2007 14:48:
:D no ei voi kaikkee tommosta tietää!



*lmao*
No mutta saahan sitä vähän päätellä... toi puhaltaminenhan on vähän niinkuin korjais laukkaa väärään suuntaan. tiäks. *vink*
Freja

Posts: 8,775

#19023 • • Freja Sihteeri
Takahampaisiin sattuu :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#19024 • • Taika Guest
noiden antibioottien olisi parempi alkaa tehoamaan ÄKKIÄ - olo sen kuin pahenee vaan tunti tunnilta vaikka kuinka "lepäilisi" ja "ottaisi rauhallisesti".*dissaa*

mulla alkaa olemaan jopa ikävä töihin, mikä ei nyt ole ollenkaan normaalia mulle..
Tarsu

Posts: 2,449

#19025 • • Tarsu

mayah, 4.2.2007 14:29:
Niistin ja mun korva naksahti jotenkin lukkoon. Koitin avata sitä pitämällä nenästä kiinni ja puhaltamalla ja se poksahti kahta kauheammin. Tää on ihan hirveetä.



miksi sinä teit sen?
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

asdf

Posts: 3,155

#19026 • • asdf
No vittu eiks tää olo ala jo helpottumaan!
Avatar
#19028 • • Enkeli Guest
Puhuin just koiran kasvattajan kanssa. Sillä on krooninen virtsis mutta pidetään kuitenkin hengissä ja teetetään pennut. Omituisinta tässä on se että koira on sijoitettu uudelleen uuteen perheeseen.
Vauva kuulema tosi arka jne. No ei mikään ihme kun siirretään koko ajan paikasta toiseen. Kyllä mäkin stressaantuisin. Panee vaan miettimään että miksei se saanut tulla takas kotiin...?
La Petite

Posts: 1,160

#19029 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Argh *toktok* kurkku kipee ja lihaksia särkee...
*poks* mä haluun mennä treenaaaaaa *kiukuttel*

--
Rem tene, verba seqventur

Trixie

Posts: 1,342

#19030 • • Trixie

La Petite, 5.2.2007 07:59:
Argh *toktok* kurkku kipee ja lihaksia särkee...
*poks* mä haluun mennä treenaaaaaa *kiukuttel*



Kurkku kipeenä täälläkin suunnalla *uuh*

--
face your fears and live your dreams

Jammailija

Posts: 3,224

#19031 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Lompakko kadonnut kaikkine kortteineen ja arvokkuuksineen, auto ei lähde käyntiin, luistimetkin varmaan pöllitty ku ei löydy mistään. Tulihan s epienoinen alamäki sielt, ku tarpeeksi odotti.*eiei*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

^Petunia

Posts: 888

#19032 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Prkl...sitkee Flunssa!! *grr**nuha*
Ei tahdo sit Millään lähtee pois
ja tää on ollu jo viime keskiviikosta saakka *uuh*
Ja olis 5 päivää aikaa parantuu tästä ku on tuparit vknloppuna *toktok*
Avatar
#19033 • • Enkeli Guest
Meidän vauva ei tuu enää kotiin. Kasvattaja oli SIJOITTANUT SEN UUDELLEEN kysymättä meiltä mitään. Ja tarjosi meille toista koiraa, hinta 700e...
Varmaan aletaan maksaa mitään kiskurihintaa mistään tuntemattomasta 1.vuotiaasta koirasta.
Haluun vauvan kotiin tai sit se oli siinä...*dissaa*
En vaan tajuu ihmisten ajatuksenjuoksuu aina*uuh*
Jusna666

Posts: 1,447

#19034 • • Jusna666 Diablo

Enkeli, 5.2.2007 09:22:
Meidän vauva ei tuu enää kotiin. Kasvattaja oli SIJOITTANUT SEN UUDELLEEN kysymättä meiltä mitään. Ja tarjosi meille toista koiraa, hinta 700e...
Varmaan aletaan maksaa mitään kiskurihintaa mistään tuntemattomasta 1.vuotiaasta koirasta.
Haluun vauvan kotiin tai sit se oli siinä...*dissaa*
En vaan tajuu ihmisten ajatuksenjuoksuu aina*uuh*



WTF? *ding* Aika outoo..

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Avatar
#19035 • • Enkeli Guest

Jusna666, 5.2.2007 09:23:
---
Enkeli, 5.2.2007 09:22:
Meidän vauva ei tuu enää kotiin. Kasvattaja oli SIJOITTANUT SEN UUDELLEEN kysymättä meiltä mitään. Ja tarjosi meille toista koiraa, hinta 700e...
Varmaan aletaan maksaa mitään kiskurihintaa mistään tuntemattomasta 1.vuotiaasta koirasta.
Haluun vauvan kotiin tai sit se oli siinä...*dissaa*
En vaan tajuu ihmisten ajatuksenjuoksuu aina*uuh*

---


WTF? *ding* Aika outoo..



Joo no se kävi jotain selittelee että koirat tulee aina ensimmäisenä, niiltä ei ikinä puutu mitään.
-No ei Nemiltäkään ikinä puuttunut mitään, aina oli ruokaa ja leikkii tarpeeksi.
Nemi on kuulema tosi arka, no ei mikään ihmekkään ku ensin se viedään 20 muun koiran sekaan paikkaan jossa koirat saavat nukkua pöydillä, syödä sohvat ja ovat herroja talossa.
Koirat oli ilmeisesti rökittänyt sen ihan kunnolla ja nyt se on taas uudessa kodissa jossa on toinen, isompi koira.
Tuntuu tosi vittumaiselta ettei saada omaa koiraa takas ja että se olisi muka korvattavissa toisella, isommalla/vanhemmalla ja "helpommalla" koiralla. En mä haluu mitään tohvelii, haluun kunnon nartun!*lmao*
No mut onhan noita paikkoja muitakin...
josbe

Posts: 1,982

#19036 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Joku tanan kusipää oli potkassu mun autosta sivupeilin mäkeen yöllä. Vttu mä en tajua, mikä jengiä vaivaa. Mikä helvetti panee ihmisen potkimaan toisen autoa, hä??? *dissaa*
Jusna666

Posts: 1,447

#19037 • • Jusna666 Diablo

josbe, 5.2.2007 10:09:
Joku tanan kusipää oli potkassu mun autosta sivupeilin mäkeen yöllä. Vttu mä en tajua, mikä jengiä vaivaa. Mikä helvetti panee ihmisen potkimaan toisen autoa, hä??? *dissaa*



Vittu toi on perseestä *toktok* Mä vaan niin ootan kauhulla millon joku sankari pistää mun autoa paskaks *uuh*
Toisen auto on yks niist asioista mihin ei kajota!

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

zenny

Posts: 1,145

#19038 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Kipeenä... *uuh* pitäs olla töissä eikä maata himas.. mut eikai täs muukaa auta...

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

UnityF

Posts: 15,721

#19039 • • UnityF joo just se
kulta koko päivän poissa *uuh*
Nyt jo ikävä *uuh*
soturi

Posts: 194

#19040 • • soturi hypnotoad
Kaulaliina unohtu Hervantaan kaverin kaverin kaverille kyykän jälkeen ja takki kaverin luo Tampereelle*igor*

--
ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!