päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,235,884 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#19121 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

illuusia, 7.2.2007 12:37:
v***n parkkisakko! *igor*



haa, tulipa tuosta mieleen että mullakin on yksi kappale maksamatta... prkl!!!!!!

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#19122 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
yöks, vedin teeöverit ja nyt on masu pipi...!!

--
pinkki on pop!!!

Chimera

Posts: 51

#19124 • • Chimera mua ei vaivaa moraali
Miekkonen jolta odotan jonkinlaista päätöstä minunkin suhteeni ei ole ilmoitellut itsestään kolmeen päivään mitään ja alkaa päässä jo pikkuhiljaa napsua... *nyyh**poks**eikä*

--
We both know the power of pain - we get back up and start it again

KooKie

Posts: 4,338

#19125 • • KooKie aka. Petress Pan
Mä haluan kebua. Oikeastaan mä haluaisin kebua, leffan ja seuraa, jonka vuoksi mä jättäisin sen leffan katsomatta. :D Mulla vain ei ole mitään niistä nyt. :((((

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#19126 • • Edited ALIEN Guest

KooKie, 8.2.2007 02:30:
Mä haluan kebua. Oikeastaan mä haluaisin kebua, leffan ja seuraa, jonka vuoksi mä jättäisin sen leffan katsomatta. :D Mulla vain ei ole mitään niistä nyt. :((((



tun nyyhky, you got quoted! :D
KooKie

Posts: 4,338

#19127 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 8.2.2007 02:45:
you got quoted! :D



That's all I really needed! THX.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

RiD

Posts: 2,817

#19129 • • RiD Nukemi
Insomnia *igor*

--
*super* *possu*

merqus

Posts: 1,010

#19130 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Mun kämpässä on ihan **tun kylmä *poks* Tieto lisää tuskaa: Kännykän lämpömittari näytti aamulla 17 astetta. En tiedä kuinka paljon tuohon tarkkuuteen on luottamista, mutta kyllähän se suuntaa antaa.
Miinapiina

Posts: 3,494

#19131 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

merqus, 8.2.2007 05:09:
Mun kämpässä on ihan **tun kylmä *poks* Tieto lisää tuskaa: Kännykän lämpömittari näytti aamulla 17 astetta. En tiedä kuinka paljon tuohon tarkkuuteen on luottamista, mutta kyllähän se suuntaa antaa.



no on aikas vilee... mun kämpässä lakkas joskus vuonna 2001 patterit toimimasta ja siellä oli pakkasta... noh, sinne oli sit hälytetty huoltoesat paikalle, ja aattelin olla siel sit itekkin silloin läsnä. menin sit yöllä sinne kämpillä (tajuttomassa humalassa) ja vetäsin hirveet toppaukset päälle ja kävin nukkuu ja nukuin viel seuraavana aamuna ku ne tuli enkä kuullut ku ovikello soi ja sit ne tuli yleisavaimella sisään, ja siin mun pienes yksiös ropas niitä pattereita ku mä nukuin pipo päässä parin metrin päässä (tais sitä univelkaakin silloin olla aikas lahjakkaasti ku en herännyt)... no LOL *nauru* taisin vissiin kerran avata silmät ja huomasin ne mut sit tipahdin uudestaa... haahaa kyllä niillä oli varmaan hauskaa *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#19132 • • Enkeli Guest
Asuntovälittäjä vedätti ihan kunnolla. Ensin lupas meille kämpän ja sanottiin nykyinen irti ja hommattiin takuurahat pankkilainalla. Eilen tuli meili että kämppä menikin muulle ja ollaan nyt sit ilman asuntoo.
Jäin pois koulusta tänään kun on pakko hommaan asunto tän kuukauden aikana.

Tosin en kyllä jätä tätä asiaa tähän, otin yhteyttä kuluttaja asiamieheen ja aijon nostaa syrjintäkanteen toimistoa vastaan*vink*

Mullehan ei vittuilla!!!
mariq

Posts: 2,154

#19133 • • mariq

Enkeli, 8.2.2007 09:25:
Asuntovälittäjä vedätti ihan kunnolla. Ensin lupas meille kämpän ja sanottiin nykyinen irti ja hommattiin takuurahat pankkilainalla. Eilen tuli meili että kämppä menikin muulle ja ollaan nyt sit ilman asuntoo.
Jäin pois koulusta tänään kun on pakko hommaan asunto tän kuukauden aikana.

Tosin en kyllä jätä tätä asiaa tähän, otin yhteyttä kuluttaja asiamieheen ja aijon nostaa syrjintäkanteen toimistoa vastaan*vink*

Mullehan ei vittuilla!!!


Todellakin! *aplodit*
Ja siis suullinen sopimushan on käsittääkseni sitova... Luulot pois vaan tommosilta ääliöiltä!

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Zapa

Posts: 1,393

#19134 • • Zapa Mr Wrangler

Enkeli, 8.2.2007 09:25:
Asuntovälittäjä vedätti ihan kunnolla. Ensin lupas meille kämpän ja sanottiin nykyinen irti ja hommattiin takuurahat pankkilainalla. Eilen tuli meili että kämppä menikin muulle ja ollaan nyt sit ilman asuntoo.
Jäin pois koulusta tänään kun on pakko hommaan asunto tän kuukauden aikana.

Tosin en kyllä jätä tätä asiaa tähän, otin yhteyttä kuluttaja asiamieheen ja aijon nostaa syrjintäkanteen toimistoa vastaan*vink*

Mullehan ei vittuilla!!!



Olikos kyse vuokra- vai omistusasunnosta (ostosta)?
Avatar
#19135 • • Enkeli Guest

Zapa, 8.2.2007 10:23:
---
Enkeli, 8.2.2007 09:25:
Asuntovälittäjä vedätti ihan kunnolla. Ensin lupas meille kämpän ja sanottiin nykyinen irti ja hommattiin takuurahat pankkilainalla. Eilen tuli meili että kämppä menikin muulle ja ollaan nyt sit ilman asuntoo.
Jäin pois koulusta tänään kun on pakko hommaan asunto tän kuukauden aikana.

Tosin en kyllä jätä tätä asiaa tähän, otin yhteyttä kuluttaja asiamieheen ja aijon nostaa syrjintäkanteen toimistoa vastaan*vink*

Mullehan ei vittuilla!!!

---


Olikos kyse vuokra- vai omistusasunnosta (ostosta)?



Vuokra
Foxmagon

Posts: 1,329

#19136 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Vituttaa ja ahdistaa.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Freja

Posts: 8,775

#19137 • • Freja Sihteeri
Oon iha pipi :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Ripzu

Posts: 202

#19138 • • Ripzu
sama täällä! ihan pipi *eiei*
pirpeli

Posts: 5,533

#19139 • • pirpeli
Työt vituttaa ja haluisin olla kipee, ettei tarvis olla täällä.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

aivastus

Posts: 499

#19140 • • aivastus Ärsyttävä
Vituttaa niin ettei edes sanotuksi saa.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.