päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,123 views

Avatar
#19141 • • Annakins Guest
Tuhat sivua :( -juttuja
KooKie

Posts: 4,338

#19142 • • KooKie aka. Petress Pan

Annakins, 8.2.2007 13:30:
Tuhat sivua :( -juttuja



Katoin kanssa. :<

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Anselmi

Posts: 2,578

#19143 • • Edited Anselmi And sell me

Annakins, 8.2.2007 13:30:
Tuhat sivua :( -juttuja


No mutta :) -juttuja on 1389 sivua, joten elämä voittaa;)

--
sen pituinen se

Avatar
#19144 • • Edited Annakins Guest

Anselmi, 8.2.2007 13:49:
---
Annakins, 8.2.2007 13:30:
Tuhat sivua :( -juttuja

---

No mutta :) -juttuja on 1389 sivua, joten elämä voittaa;)


[o]paitsi et se topikki on alotettu 2003 ja tää 2002 :/[/o]

Eihä siin olekaan ku n. 2 kk eroa, eli jee, :) voittaa!
RiD

Posts: 2,817

#19146 • • RiD Nukemi
Baah, nää on näitä päiviä taas kun ois ollu fiksumpaa jättää heräämättä -> takasin nuq.

--
*super* *possu*

asdf

Posts: 3,155

#19147 • • asdf
Hmm, tajusin just et huomenna on äikän tekstitaidon koe, enkä oo valmistautunut yhtään. :/
Marjo

Posts: 1,796

#19148 • • Marjo pupuTupuna

Super-Kerttu, 2.2.2007 13:09:

Mä soitin reilu viikko sitten isännöitsijälle, kun kämppä oli ihan pirun kylmä. Olkkarin patteri ihan kylmä! Reilu viikko meni, että joku saapui vihdoin patteria katsomaan. Se mies heilui sen patterin ympärillä pari minuuttia, syytti mun verhoja patterin toimimattomuudesta! (mun verhot ei edes mene patterin eteen) ja väitti patterin olevan kunnossa. Tulos: Patteri edelleen pysyy jääkylmänä, samoin asunto. Kaivoin kaapista villasukat ja istun peiton alla kotona.. HYRR!



Mulle kerto töissä yks nainen, että se laittaa kylmässä vedessä kastetun rätin siihen patterin termostatin päälle, jolloin patterit alkaa kuumenee. Kokeilin ja ne rupes oikeesti kuumenee ihan älyttömän nopeesti. Kantsii kokeilla. *joo*
anniharha

Posts: 1,937

#19149 • • anniharha
Mikä siinä on, että jos heittää muutosehdotuksen niin heti luullaan että se tarkoittaa systeemin halveksuntaa, henkilökohtaista et vaan osaa -vittuilua tai vallankaappausyritystä? Mulla kun nimenomaan on kaikissa toimissani päälimmäisenä tarkoituksena vaan sotkea systeemit, saada idiootin leima ja muiden vihat niskaani. *hmph*

Jos vaan muuttais vaikka Siperiaan niin ei ois muiden tiellä.

--
and though my words could save the world they never come out right

-Kerttu-

Posts: 4,542

#19150 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

pupuTupuna, 8.2.2007 17:01:



Mulle kerto töissä yks nainen, että se laittaa kylmässä vedessä kastetun rätin siihen patterin termostatin päälle, jolloin patterit alkaa kuumenee. Kokeilin ja ne rupes oikeesti kuumenee ihan älyttömän nopeesti. Kantsii kokeilla. *joo*



Ei hemmetti..sehän toimii! *ding* Tää oli vuoden vinkki! *aplodit*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

sare

Posts: 100

#19151 • • sare
katoin kaverilla pääsykoekirjoja (pyritään samaan kouluun) ja tajusin etten ees ymmärrä yhen kirjan _nimen_ kaikkia sanoja*ding* että hyvää opiskelumotivaatiota sitte vaan*dissaa*

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

Septique

Posts: 441

#19152 • • Septique
Äikkää huomennaaa jeee jeee
Piiuzki

Posts: 870

#19153 • • Piiuzki
En oo nukkun viime yönä yhtään ja tänään alkais näyttö lastentarhassa voi tsiisus *ding* *eiei*
Jago

Posts: 4,039

#19154 • • Jago un-trained monkee
pitää lähtee hoitaa vähemmän miellyttäviä raha-asiaoita kaupungille, mutta minkäs sille voi että virastot on auki vaan aamuyöstä*hihu*
ihmisten on tarkotus herää vasta 9-10 aikaan*grr*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

-Kerttu-

Posts: 4,542

#19155 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

mayah, 9.2.2007 08:05:


Sain ajan lääkärille ja peruutin hammaslääkärin. Ja hammaslääkäriin sovittiin uusi aika, joka onkin ihan kohta, eli toukokuun neljäs *igor*



Mä peruin tammikuun puolessa välissä ajan..olisin saanut uuden jo KESÄKUULLE! *ding* Jätin sen ottamatta.. Ja odotan äkkirikastumista, että pääsisin yksityiselle.. *justjoo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Freja

Posts: 8,775

#19156 • • Freja Sihteeri
Kaikki on taas mun syytä.
Sehän tekeekin olostani ihan loistavan.
*uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

crissy

Posts: 1,958

#19157 • • crissy
Viereisestä huoneesta kuuluu yöllä: "Äiiitiiiiiiii"

Meen kattomaan ja kysyn et "pissattaako" ja vastaus oli "joo"

Menin hakemaan sängystä jolloin huomasin et likka oli kuin lämpöpatteri joka hohkaa kuumaa.. Mittasin lämmön ja 38,3 kuumetta.. annoin Panadolia ja takas nukkuun..

menee jonkun aikaa.. "äiiitiii tuli lääkkeet sänkyyn" Ja niihän ne oli tullu eli oksentanut sänkyynsä limaa..

no petivaatteet ja yöpuku vaihtoon.. siltiki mä haistan sen oksennuksen joka paikassa!
KooKie

Posts: 4,338

#19159 • • KooKie aka. Petress Pan
Tosi laimea olo. Tuntuu, ettei mitään jaksaisi, vaikka olisi edessä hulvaton viikonloppu. :(((

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

sune

Posts: 2,096

#19160 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

crissy, 9.2.2007 09:50:

menee jonkun aikaa.. "äiiitiii tuli lääkkeet sänkyyn" Ja niihän ne oli tullu eli oksentanut sänkyynsä limaa..

no petivaatteet ja yöpuku vaihtoon.. siltiki mä haistan sen oksennuksen joka paikassa!



Kuulostaa NIIN tutulta*nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur