illuusia, 7.2.2007 12:37:
v***n parkkisakko!
haa, tulipa tuosta mieleen että mullakin on yksi kappale maksamatta... prkl!!!!!!
31,307 posts, 1,566 pages, 8,867,309 views
illuusia, 7.2.2007 12:37:
v***n parkkisakko!
KooKie, 8.2.2007 02:30:
Mä haluan kebua. Oikeastaan mä haluaisin kebua, leffan ja seuraa, jonka vuoksi mä jättäisin sen leffan katsomatta. :D Mulla vain ei ole mitään niistä nyt. :((((
KooKie, 8.2.2007 02:47:
---
ALIEN, 8.2.2007 02:45:
you got quoted! :D
---
That's all I really needed! THX.
merqus, 8.2.2007 05:09:
Mun kämpässä on ihan **tun kylmäTieto lisää tuskaa: Kännykän lämpömittari näytti aamulla 17 astetta. En tiedä kuinka paljon tuohon tarkkuuteen on luottamista, mutta kyllähän se suuntaa antaa.
Enkeli, 8.2.2007 09:25:
Asuntovälittäjä vedätti ihan kunnolla. Ensin lupas meille kämpän ja sanottiin nykyinen irti ja hommattiin takuurahat pankkilainalla. Eilen tuli meili että kämppä menikin muulle ja ollaan nyt sit ilman asuntoo.
Jäin pois koulusta tänään kun on pakko hommaan asunto tän kuukauden aikana.
Tosin en kyllä jätä tätä asiaa tähän, otin yhteyttä kuluttaja asiamieheen ja aijon nostaa syrjintäkanteen toimistoa vastaan*vink*
Mullehan ei vittuilla!!!
Asuntovälittäjä vedätti ihan kunnolla. Ensin lupas meille kämpän ja sanottiin nykyinen irti ja hommattiin takuurahat pankkilainalla. Eilen tuli meili että kämppä menikin muulle ja ollaan nyt sit ilman asuntoo.
Tosin en kyllä jätä tätä asiaa tähän, otin yhteyttä kuluttaja asiamieheen ja aijon nostaa syrjintäkanteen toimistoa vastaan*vink*
Mullehan ei vittuilla!!!
Zapa, 8.2.2007 10:23:
---
Mullehan ei vittuilla!!!
---
Olikos kyse vuokra- vai omistusasunnosta (ostosta)?