1) Oon kipee
2) En oo ollu aikoihin
3) Sain puolikkaalta lahjaksi nintendo ds:n ja nyt haluaisin yhden pelin mutta ei ole rahaa ostaa sitä. (Ja on muuten ihana lahja <3 Mut mitäs minä pelillä kun on jo viis peliä.)
4) Ei oo lauantai.
5) Rakkaalla on runkkuvelvi, lauantai sunnuntai. Eihän siinä oo ku vajaa vuorokaus aikaa.
6) Koulu alkaa koht.
Mut silti taidan jatkaa viel muutaman jutun Päivän :):n.
Päivän opetus: Älä ikinä hajota selkääsi. Välil ihan ylikipee kuten äsken jolloin jouduin pyytämään auton pysäytystä tien laitaan kun en enää kyennyt istumaan. Ja siinä ku yrität muuttaa asentoa paremmaks ni tuntuu ku se kipu vaan räjähtäis kahta kauheemmaks.
Mitsä minä voisin tietää että on tiettyjä härväkkeitä joita ei syötetäkkään meidän tilausnumerolle!! Voisihan sen kertoa niin en mokaisi aina näitä.. kivasti alkoi toisiaan aamu..
Eilen oli jotenkin tosi kärttynen olo kun oon nyt ollut 5 päivää ilman tupakkaa ja tuntuu välillä että Mutta arvelinkin että se vaatii sen että nukkuu sen yön yli ja nyt onkin ihan eri fiilis
Mun aamu meni pilalle sen jälkeen ku luin hesarista sellasen pienen jutun 50 000 koiran tappamisesta. Aika raa´alla tavalla vielä ilmeisesti
Ymmärrän ja en ymmärrä, mut kuvottavaa silti.
oma rahatilanne*eiei*
kolmen viikon palkaton loma teki tehtävänsä tilin saldolle, kaikki laskut on kyllä maksettu mutta mitään muuta ei olekaan sitten vara tehdä.
opintolainan lyhennyksetkin alkavat nyt menemään joka kuukausi tililtä mikä ei suinkaan helpota tilannetta yhtään..pitikin joskus olla niin tyhmä ja mennä ottamaan lainaa*toktok*
luurit meni sit rikki, just kun piti tehdä parit kriittiset korjaukset yhtiölle!!!
eikä ole varaa uusiin/korjaukseen kun just käytiin ostamassa sisustus/remppatarvikkeita 900e!!