päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,557,931 views

Kolera

#8621 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Huomasin eilen Tallinnassa viinakaupassa, että oon laittanut rahankäyttörajan/päivä sillon 3v kun electroninin hankin. Kiroilin varmaan siinä 4minuuttia putkeen miettiessäni, että miten niin muka tilillä ei ole varaa kunnes kaveri tuli sanoo et lopetaha toi kiroilu jo *hih*
Noni nyt selvis että ne miun ekat ostokset oli tehny kahtee kertaa katevaraukset ja kun laskin niin olisin saanut kaikki viinat hankittua ilman sitä kaksinkertasta katevarausta*kivatsulle*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Rubicon

#8622 • • Rubicon
*igor* vituiks meni koko koeviikko *igor*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

#8623 • • emppu Guest
Jatketaan edelleen tätä mahtavaa viikkoa samois viiliksis*igor*
Oleanterinkukka

#8624 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Mulla on ollut piinaavaa päänsärkyä jo neljä päivää putkeen... Tämä päivä on viides ja taas aamu alkoi buranalla... :(

Kuulin ystävältäni eilen myöhään illalla, että ex-poikaystäväni asuntoon on muuttanut joku muidu! Hän muutti luotani pois vain kaksi kuukautta sitten, koska hän halusi olla vapaa mies!!! :( Näin viimeksi häntä viikko sitten ja hän sanoi kaipaavansa minua aivan tajuttoman paljon... Mitä järkee valehdella tollasta päin naamaa?

Että tosi pirtee päivä tiedossa... :(

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

John

#8625 • • John Lauma

Oleanterinkukka, 31.5.2005 11:17:
Kuulin ystävältäni eilen myöhään illalla, että ex-poikaystäväni asuntoon on muuttanut joku muidu! Hän muutti luotani pois vain kaksi kuukautta sitten, koska hän halusi olla vapaa mies!!! :( Näin viimeksi häntä viikko sitten ja hän sanoi kaipaavansa minua aivan tajuttoman paljon... Mitä järkee valehdella tollasta päin naamaa?

Yksi sana: Rebound.

Voimia sulle, kyllä kaikki ajan kanssa, vaikka nyt voikin tuntua vaikeelta!

--
Fancy some cheese, Gromit?

Oleanterinkukka

#8626 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Kiitos John!

Tiedän että aika parantaa haavat, mutta just nyt... *uuh*
Siitä huolimatta, tunsin pienen hymyn sisimmässäni kun luin kannustavat sanasi.
Ja tästähän ei muuten nousta kuin ylöspäin...

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

Luna

#8627 • • Luna Jokapaikan sohlo ite
Viimeinen lomapäivä vähään aikaan eikä nappais huomenna mennä duuniin...*igor**eiei*

--
Kun ei oo ennenkään hävettäny ni ei hävetä nytkään...

Verano

#8628 • • Verano Merituuli

Epailija, 30.5.2005 16:13:
Möyh. Huomenna muutto. Kiva muuttaa takaisin Suomeen, ikävä lähteä Ruotsista.

Kauas sä ehdit siellä majailla? Onko tää muutto 'lopullinen'?

Ite kun sinne läksin niin ei ollut mitään sopeutumisvaikeuksia eikä koti-ikäviä oikeestaan yhtään. Sitten kun vuoden päästä tuli tänne takas niin oli paljon 'hankalampaa', tuntu et vuos oli liian lyhyt aika siellä, kaikki jäi jotenkin ihan kesken.
akir0

#8629 • • akir0 idleRPG champion 2009
Kuume+flunssa..
keijukainen

#8630 • • keijukainen kiksumurmeli
huominen arviointikeskustelu... jänskättää ihan hirveesti, ja sit tää himpatin yskä, mikä kyl jo alkaa pikkuhiljaa onneks helpottaa... kaikki lihakset vieläki kipeitä tosta yskimisestä

--
*seepla*

hemuz

#8631 • • Edited hemuz kätevä emäntä
Parin päivän palelemisen syyksi paljastui pientä lämpöä *uuh*
Vikat työpäivät käsillä ja työpaikan vahdos kenties (huomenna haastis/näyttäytyminen, ne on jo melkee varamiespalvelus mut puhunu sisään *iloinen* ... *piis* finreksii vaa kehiin.
#8632 • • Taika Guest
Sateenvarjo meni rikki ja pankkikortin magneettinauhakin taisi lopullisesti hajota.
Lomaan on vielä yli kaksi viikkoa ja väsyttää ihan liikaa.
Tällä viikolla kaikki on mennyt vain päin helvettiä.*igor*
susanna*

#8633 • • susanna* -kaikki tänne mulle heti- :)
Oli sitten pakko taas eilen lähteä halvan viinan perässä baariin.*taputapu* Ihan kun ei muutenkin olis tota univelkaa.
Saamarin idiootti minä*släp*
leka

#8634 • • leka anteeksi olen eläin
uskomaton kesäflunssa päällä*nuha*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Piiuzki

#8635 • • Piiuzki
Ihme työhaastattelu :|
Mark

#8636 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
hardcore uusinnat edessä mitkä ei tuu menee läpi, vittu MÄ EN JAKSA ENÄÄ TÄTÄ KOULUPASKAA ITKU PÄÄSEE VITTU OIKEESTI KOHTA *uuh* *nyyh*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

#8637 • • Yaminah Guest
Kuumetta, tai lämpöä, ollut jo nelisen päivää *hikoil* Vika viikko nykyisessä duunissa, joten pakko olla paikan päällä, vaikka oon ihan tajuttoman uupunut ja väsynyt *uuh*
Epailija

#8638 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Verano, 31.5.2005 11:44:
Kauas sä ehdit siellä majailla? Onko tää muutto 'lopullinen'?

Hetkonen... On tullut annettua kymmentä eri lukua tähän kysymykseen. Kahdeksan ja puoli kuukautta, jos en nyt ihan puhu läpiä päähäni. Muutto on "lopullinen", vaikka mietinkin jo nyt, että ensi vuonna voisi tehdä kesätyöt Ruotsin puolella.

Ite kun sinne läksin niin ei ollut mitään sopeutumisvaikeuksia eikä koti-ikäviä oikeestaan yhtään. Sitten kun vuoden päästä tuli tänne takas niin oli paljon 'hankalampaa', tuntu et vuos oli liian lyhyt aika siellä, kaikki jäi jotenkin ihan kesken.

Aika pitkälti samoissa tunnelmissa ollaan täälläkin. Muutto Ruotsiin ei tuntunut juuri miltään ja olin selvästi innostuneempi uudesta kannettavastani, jonka hankin samoihin aikoihin. Eilinen muutto sen sijaan tuntui ikävältä. Ei tässä kyllä mitään muuton jälkeistä masennusta podeta, mutta olisin mielelläni viettänyt vielä vaikka edes kesän Ruotsin puolella, jos se olisi ollut mahdollista.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

eero

#8639 • • eero
jäin puolipistettä tentin läpipääsystä *grr*
tuskaa lisäsi vielä duunin lounas joka jätti hieman toivomisen varaa
jansq

#8640 • • jansq Team Emmätajuu
Kesäkuu alkoi ja lämpömittari näyttää +6 astetta. Tosi kivat kesäkelit, eiku shortsit jalkaan ja terassille... *hmph* Ei näin.

--
loud music is good for you