päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,448,423 views

Kim123

Posts: 127

#19983 • • Kim123 jokke123
Ärsyttävä avopuoliso*poks*

--
pioneer

Avatar
#19984 • • *Mirri* Guest
Mun hauva on aika huonona. *uuh*
sare

Posts: 100

#19985 • • sare
mua on taas koko päivä laitettu niin halvalla*grr*

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

asdf

Posts: 3,155

#19986 • • asdf
Tylsäätylsäätylsäätylsää.
Kit^

Posts: 798

#19987 • • Kit^ ihme höpöttäjä
maailma on paska paikka. piste.

mikään ei onnistu, ja ihminen josta välitän eniten maailmassa tuntuu vaa leikkivän mulla.. prkl..!!! *nyyh*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Elmiira

Posts: 1,446

#19988 • • Elmiira
Luulin olleeni terve jo kahden päivän ajan,
mutta tulikin kuumeinen olo ja näköjään on
yhä lämpöä *uuh*

Huomenna ois pakko mennä töihin,
mut toisaalta haluisin parantuu kunnolla,
ettei tää tauti enää tästä pitkity, ääh...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

La Petite

Posts: 1,160

#19989 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
4 ihmistä lomalla, 1 saikulla, 1 myöhässä ja kukahan se korjaa sitten muiden mokia täällä... *hmph* ei pitäs tulla ajoissa töihin.. tai ollenkaan...

--
Rem tene, verba seqventur

anton fine

Posts: 1,359

#19990 • • anton fine myspace.com/finethedj

Kit^, 1.4.2007 22:09:
maailma on paska paikka. piste.

mikään ei onnistu, ja ihminen josta välitän eniten maailmassa tuntuu vaa leikkivän mulla.. prkl..!!! *nyyh*



word!
Sand3

Posts: 1,157

#19991 • • Sand3 satuolento
Bad hair day!!!

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Syce

Posts: 1,649

#19992 • • Syce
viikonloppu meni jo*grr**senkin**uuh* tahtoo takas....
Jone

Posts: 8,258

#19993 • • Jone Archibald Haddock
Ajeltiin eilen harrastelupäivän päätteeksi Turuntietä himaan ja juuri ennen kehä kolmosen liittymää liikenne ruuhkautui pahasti. Syyksi paljastui nurin ajanut motoristi, jota ohi lipuessamme elvytettiin penkalla. Tämän aamun lehden mukaan mies kuoli.
Syce

Posts: 1,649

#19994 • • Syce

Jone, 2.4.2007 10:24:
Ajeltiin eilen harrastelupäivän päätteeksi Turuntietä himaan ja juuri ennen kehä kolmosen liittymää liikenne ruuhkautui pahasti. Syyksi paljastui nurin ajanut motoristi, jota ohi lipuessamme elvytettiin penkalla. Tämän aamun lehden mukaan mies kuoli.



dääm..:( mutta täysin odotettavissa. Syytähän en tiedä mutta kehä1:llä olen meinannut jo tämän kevään aikana törmätä kahteen moottoripyöräilijään. Onneksi äkkijarrutuksella on siitäkin selvitty. Kortti on ollu 8vuotta eikä ikinä ole ollut tälläistä kuumotusta...enkä ole ikinä nähny noin törppömäistä ajamis tyyliä mitä näillä kahdella henkilöllä on ollu. Toivottavasti säikähtivät ja oppivat jotain
Birgie

Posts: 1,311

#19995 • • Birgie Kikati
en saanu duunipaikkaa ja pitäis saada kotitentti tehtyä tänään tai viimeistään huomenna. lisäksi koulussa viimenen kurssi ja opettaja vaan vittuilee mulle eikä voi jeesata yhtään ja joudun nyt varmaan jättämään kurssin kesken kun en pääse mihinkään ryhmään kun en tiedä kenenkään nimiä. *grr**toktok**poks**eiei**uuh**nyyh*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Sallakat

Posts: 2,220

#19996 • • Sallakat jungle, baby !

Elmiira, 1.4.2007 10:41:
---
Nacu, 1.4.2007 10:17:
yhtäkään virpojaa ole vielä ovellani käyny :(

---


VOI EI!
Mä unohdan tän aina.




mä unohdan ihan reilusti avata oven. Tyhmäjuttu koko virpominen, en edes lapsena suostunut lähtemään virpomaan, vaikka äiti kovasti yritti suostutella. "kerjäämistä, en lähde"
Freja

Posts: 8,775

#19997 • • Freja Sihteeri
Mä en sitten ikinä opi.
Minä yksin kaupassa, kaksi kättä, kaksi jalkaa, yksi reppu, yksi kangaskassi.
Meen sitte ja ostan 10 litraa multaa, talouspaperia, ruokaa, kuivamuonaa, kylppäritarvikkeita sun muuta. MILLÄ MÄ LUULIN ET KANNAN NE KOTIIN? No, loppujen lopuks kannoin tahdonvoimalla, ja nyt on kädet ja selkä ja hartiat kipeenä, ja muutenkin ihan tuskallisen kuuma ja hiki *hikoil*
Seuraavan kerran työnnän ostoskärryt kotiin asti, niiku systerin luona aina tehtiin *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

PieceOfMind

Posts: 628

#20000 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.
Kurvin sporapysäkki, ruuhka-aika, pysäkki täynnä ihmisiä.
Alkoholistimies kaatuu suorilta jaloiltaan taaksepäin, kolauttaa päänsä katokseen ja jää makaamaan.
Ihmiset ottaa askelia poispäin, katselee muualle.
Aasialaistyttö tarkistaa, miten kävi. Kukaan muu ei tee mitään.

Tällaiset hetket saa mut palavasti haluamaan pois täältä.