päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,434,998 views

innae

Posts: 1,377

#4281 • • innae PaskaJätkä
Puusilmät liikenteessä. Motarillakin ajettaessa saa käyttää järkeä. Vittu.

--
PaskaJätkä

Avatar
#4283 • • Jonulih Guest
Työt loppu.
Mulla on ikävä töihin *nyyh*
Piiuzki

Posts: 870

#4284 • • Piiuzki
tuntuu vähä siltä että joku pöpö o iskeytyny muhun *nuha*
toivottavasti tää ei kestä kauaa et vois olla lauantaina hyväs kunnos paarman bileis *joo*
Karvinen

Posts: 699

#4285 • • Karvinen SekaiSin MariSta
en tiedä mitä tehdä... on tylsää! ! ! ei jaksa lähtee mihinkään. nii ja pankit on perseestä!!!*dissaa*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

innae

Posts: 1,377

#4286 • • innae PaskaJätkä
Lomaa ei ole enään paljoa jäljellä. Olis kivaa vaan hengata tekemättä mitään lisää...

--
PaskaJätkä

Tiikerriii

Posts: 1,113

#4287 • • Tiikerriii Tj
päänsärky ja kun kaikki tehdään niin saatanan vaikeeksi tässä yhteiskunnassa..mitään et saa ilmatteeks etkä todellakaan helpolla*grr*

--
RÄYH!!!!

Fyrisch

Posts: 4,525

#4288 • • Fyrisch
Heräsin 30min sit ja koko päivä on pilal, nyt pääsee nauttii vaa ilta auringost. murr :E
Karoliina

Posts: 26

#4289 • • Karoliina red mistress
Sain kuulla eilen, etta rakas pikku hamsterini oli kuollut. Juuri nyt kun lennot oli varmat ja odotin innolla Tirpan jalleennakemista oli kaikki liian myohaista... Vain kolmisen viikkoa ennen saapumistani... Tuntuu todella pahalta, kuin olisin uhrannut hanet muuttaessani... Nyt on jaljella enaa kauniit muistot yhteisesta ajasta ja kyyneleisen surullinen mieli *nyyh*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#4290 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Karoliina:
Sain kuulla eilen, etta rakas pikku hamsterini oli kuollut. Juuri nyt kun lennot oli varmat ja odotin innolla Tirpan jalleennakemista oli kaikki liian myohaista... Vain kolmisen viikkoa ennen saapumistani... Tuntuu todella pahalta, kuin olisin uhrannut hanet muuttaessani... Nyt on jaljella enaa kauniit muistot yhteisesta ajasta ja kyyneleisen surullinen mieli *nyyh*



Otan osaa... Mä olen miettinyt, että jos hankkisin taas jänön, mutta kun se lemmikin kuolema on aina niin kamalaa *uuh* Suren vieläkin lähes päivittäin 3 vuotta sitten autuammille laitumille siirtynyttä kaniani. Ei siitä vaan pääse yli.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sapeli

Posts: 11,768

#4291 • • sapeli jokukukamikä?
miten voikin nukkua näin pitkään mutta silti näin huonosti *eiei* nenä tukossa on vaikea nukkua... *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mr.Pink

Posts: 307

#4292 • • Mr.Pink
kaikki kuolee

--
Lost in the silver box.

Individual

Posts: 10,942

#4293 • • Individual HYPNO!

Tikru:
päänsärky ja kun kaikki tehdään niin saatanan vaikeeksi tässä yhteiskunnassa..mitään et saa ilmatteeks etkä todellakaan helpolla*grr*



Welcome to the real world...
Howdy

Posts: 7,955

#4294 • • Howdy Oldie

Lene:
Kuuma! En tykkää! *grr*



Ostaa tuulettimen vaan *hih*

--
Käpy vailla vertaa

sapeli

Posts: 11,768

#4295 • • sapeli jokukukamikä?
K-kaupan ”siemenettömät” rypäleet *dissaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

innae

Posts: 1,377

#4296 • • innae PaskaJätkä
Varmaan tähän mennessä vaikein asia jonka tänään (tiistaina) tein oli se kun irtisanoin itseni. Vaikeuden toi se että pomosta on tullut kaveri.

--
PaskaJätkä

Violette

Posts: 102

#4297 • • Violette Humppamuija
Mulla ei ole asuntoa! *nyyh* Täytyy ilmeisesti peruuttaa asumislisä, ellei ihmettä tapahdu ja kaupungilta löydy minulle kohtuuhintaista vuokra-asuntoa kuukauden sisällä...

Toinen :( : mun viimeisestä palkasta puuttui kokonaan yhden päivän palkka! Perkele! Taas saa soitella kiukkuisena ihmisten perään että JUMALISTE, MAKSAKAA!!! *taputapu*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

Leppäkerttu

Posts: 225

#4298 • • Leppäkerttu
myöhästyin taas kerran töistä ja pomo oli vihainen, rannekello jätättää mikä on osasyy myöhästymiseen ja mummu on tosi huonossa kunnossa mikä aiheuttaa emotionaalisen stressin siihen päälle*nyyh* ei näin..
Pablo

Posts: 1,875

#4299 • • Pablo
Passi oli vanhentunu viikon. Piti ottaa sitten töistä vapaapäivä ja lähteä hakemaan väliaikaista passia huomiselle damin reissulle... *hmph*
innae

Posts: 1,377

#4300 • • innae PaskaJätkä
Mulle on tullut paha tapa kadottaa puhelintani himassa. Tai en vain muista mihin sen viimeksi olen laittanut.

--
PaskaJätkä