päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,716 views

Nacu

Posts: 1,293

#8641 • • Edited Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Tää on vähän tällanen "no, niin no" -tilanne kun en oikein tiedä mitä tehdä. Surullista tästä tekee se, ettei tämäkään työpaikka ollut sitten sellainen asiallinen ja virallinen ja reilu vaan taas työntekijää yritetään kusettaa.

Mikä vittu siinä on, ettei niitä asioita voi vaan hoitaa? Kai se on sitten liian kallista maksaa kaikkia lain määräämiä maksuja työtekijälle? Mut jos ei oo rahaa (tai tajua sen käytöstä), ni ei kai sillon pitäs mitään firmaa pyörittääkään? Tai ainakin vois koettaa laskee buddjetit sun muut, ettei tarvis sitten meikän hakata päätään puun ja kuoren välissä?

Nyt ei kuitenkaan ole minun kohdallani kyse suurista summista, mutta muut reppanat kesätyöläiset ottavat mukisten vastaan palkkaa, joka on 2,5 e / h pienempi, kuin mitä TES määrää. Minulla vain 28 snt, koska pidin puoleni niin hyvin kuin osasin heti alkumetreiltä.

Tänään kuitenkin sain käsiini sen kadoksissa olleen työehtosopimuksen ja pitkän tarkastelun jälkeen masennuin, sillä paikkahan yrittää ihan selvästi pissittää rahaa minultakin (vittuakos sitä muista, tää on mullekin vaan kesäduuni). Mutta nytpä onkin dilemma, että sanonko jotain tuosta 28 snt:stä ja lisien suuruuksista vai pidänkö pääni kiinni ja täten myös mahdollisesti duunipaikkani? Sillä mitkä ovat kesätyöntekijän oikeudet tässä tilanteessa? Mähän lennän sieltä ulos kuin leppäkeihäs jos kehtaan whinettää.. Ja mistäs tähän hätään löytyy sitte uus duuni?

Toisaalta... saataviaanhan voi vaatia vielä vuosienkin päästä lain mukaan. Ja näyttöähän minulta löytyy, siitä pidän huolen. *vink*

No kuitenkin. Löytyykö mistään enää rehellisiä yksityisyrittäjiä vai onko koko kuppikunta niin korviaan myöten harmaassa taloudessa ja veronkierrossa, ettei ole mitään tehtävissä? Kuitenkaan en haluais työskennellä missään isossa massafirmassa yhtenä monista muista. Mä olen niin spessu.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

zenny

Posts: 1,145

#8642 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
itkettää....*nyyh* mut ei enää paljoo...

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

martina

Posts: 1,875

#8643 • • Edited martina FINRG-martat, superhifistelijä
jäi siis niiiiiin paska maku suuhun työillan takia...

kusipää-ravintolapäälikkö avautus oikeen kunnolla aivan käsittämättömistä asioista.
esim siitä että miksi helvetissä jaan (ulkona kylmässä vielä yhden aikaan yöllä)
sellasia lappuja asiakkaille siviilivaatteissa. (mulla oli siis sellasen minimaalisen tissitopin sijaan trendikäs pitkähihainen päällä)

ja sitte se heitti jonku faking sedu-kerho lehden käteen ja pyys esitelmöimään siitä mitä lehti pitää sisällään. no mä sitten ensin tietty NANOsekunnin ajan selasin lehteä, että tiedän mistä puhua, ni sälli alkaa haukkuu paskaks et ei noin voi tehdä ym, vaan mun pitää tietää mitä kerron (ku ens viikolla pitää esitellä yleisölle).

oh REALLY!!! sama ku iskisin sille voltairen candiden käteen ja pyytäisin kertomaan mitä kirja pitää sisällään ja haukkuisin sen sitte fuckfaceks ku ei se tiiä juonta lukematta ensin kirjaa.

ja koko ajan kävelin väärin ja tukassa ja puheessa jotain vialla ym ym.
kumma juttu, ku ennen on pelkästään kehuja tullu ja ihmiset tykänny...

anna mun saatana tehdä rauhassa työni prkl! *grr*

ja mä tempperamenttisena luonteena tietty sanoin kiivassanasesti takasin ja purin hammasta, siitäkös se vasta innostu....

vittu, mä lähen kyl helvettiin sieltä... it's really not worth it.

....mut tapasin kyl varteenotettavan pojan siellä just ku olin valmistautumassa kotiinlähtöön... :)
eli lauantai on vielä pakko ainakin olla töissä. ;)
Avatar
#8644 • • RINY Guest
Ääää *nyyh* *nyyh* Mun pikku rakas pieni vauvani (lue: mun kissa) lähti tossa just äiskän kyydillä lääkärille. Leikkautetaan ja annetaan rokotukset, voi ku se pieni oli peloissaan ku tungin sen kuljetuslaatikkoon. *nyyh* Toivottavasti kaikki menee ihan hyvin.
Avatar
#8645 • • MiSSy* Guest
Hävitin tärkeitä papereita joista en tiennyt minne ne kuuluu ja nyt niitä sitten kaivattiinkin *igor*
eiköhän paperilaatikotkin ole jo tyhjennetty ettei ole toivoakaan löytämisestä,

asiahan ei ole mulle varsinaisesti tärkeä vaan asiakkaalle jolla on kysessä rahan saaminen *grr*

ja kyllä vituttaa nyt vaan juu *poks*

kohta joudun pomollekkin asiasta kertomaan ja se varmaan räjähtää mulle *uuh**nyyh*

tyhmä minä *poks*
innae

Posts: 1,377

#8646 • • innae PaskaJätkä
Erittäin honosti nukuttu 7h. Tähän puutaloon on tulossa kattoremppa ja tietysti niiden pitää alkaa kasata niitä vehkeitänsä vittu aamu9... Just hikisen tunnin ehtinyt siihen mennessä nukkuun ja sit alkaa hirviä ryske ja rytinä.
Vittu sanon minä.

--
PaskaJätkä

Kanifarmari

Posts: 479

#8647 • • Kanifarmari
Pake-tii lähti matkalle*nyyh*
Ikävä tulee möy*nyyh*
Avatar
#8648 • • Julius Guest

Ober, 24.5.2005 23:20:
Vituvvittu ollu pinna kireel melkee koko viikon menee hermot itteeni.
Ja asiallehhan ei tietenkään voi tehä mitään


sen siitä saa kun ei pääse kunnolla aamu kuselle *iloinen* *iloinen* *vink*
Ober

Posts: 587

#8649 • • Ober Dog shit taco

LYDOK, 2.6.2005 16:13:
---
Ober, 24.5.2005 23:20:
Vituvvittu ollu pinna kireel melkee koko viikon menee hermot itteeni.
Ja asiallehhan ei tietenkään voi tehä mitään

---

sen siitä saa kun ei pääse kunnolla aamu kuselle *iloinen* *iloinen* *vink*


haha:D Tosiaan ois siisti jos kämpäs ois vessa tai suorastaan luxus jos ois suihku:D
homppa

Posts: 731

#8650 • • homppa
tapasin kivan tytön ja sit se lähti seuraavana ammuna jonnekin korpeen yli kuukaudeksi...jippii, tosi hyvä ajoitus...deja-vu
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#8651 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
köyhyys ja orastava ahdinko

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Nalatsu

Posts: 155

#8652 • • Nalatsu naarasleijona
vituttaa, ku ukko o jurris ja rupee aukoo päätään... *grr* huomenna taas ollaa nii nöyrää poikaa... tälläset hetket masentaa...

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

-xx-

Posts: 5,001

#8653 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Workshop-paperini hylattiin -> tieteellinen itsetuntoni horjuu, enka paase Ibizalle valtion avustamana

--
kiitos ja anteeksi ^^

Individual

Posts: 10,942

#8654 • • Edited Individual HYPNO!
Tuli tiuskastua kaverille ihan turhasta. Väsytti ja ärähdin, että en välttämättä jaksa kuunnella omassa kotona sitä kun se selventää kännykän välityksellä kovaan ääneen ihmissuhdesotkuaan osa 2547 kihlattunsa kanssa. No frendi läks meneen ja nyt vähän harmittaa ja kaduttaa. Olis varmaankin taas vaan pitänyt osata pitää turpansa kiinni, eikä lisätä hänen vitutustaan.
Jutu

Posts: 3,054

#8655 • • Jutu Blondi
Huomenna kaverin ylppärijuhlat ja mulla ei ole hameen kanssa mitään paitaa. Aika turha aihe valittaa, mutta silti. Aamulla sitten näkee että millasen viritelmän oon saanut aikaan, ja sitten saa kaikki hävetä silmät päästään. Ei näin ollenkaan *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

iriil

Posts: 371

#8656 • • iriil
Sairastanut viikon neljän seinn sisällä ja nyt yksin kotona. Tulee vaan surkeempi olo aina vain vaikka vesirokko on jo "ohi" ja kasvoista isoimmat ruvet lähteneet.
Yksinäisyys vaivaa...*nyyh*
cassius

Posts: 60

#8657 • • cassius must rave more...
piti eilen lähtee viihteelle vaikka tän päivän kemuja on odotettu vaikka kuinka kauan *eiei*
tänään ihan paska olo eikä kiinnostaskaan lähtee mihkään *poks*
mut polkkaa soimaan ja fiilistä päälle niin kyllä se tästä *muhaha*

--
otetaan vaan vähän...
*pahis*

Chare

Posts: 412

#8659 • • Chare kiltti tyttö
lähin tos kahen aikaan vetään premist ku alko väsyttää ja muutenki meni fiilis tietyistä syistä joita en nyt tässä ala erittelemään sen tarkemmin.
joka tapauksessa, luulin pääseväni pian kotiin nukkumaan. VÄÄRIN. 2.30 ois lähteny yödösä, mut ku olin maksamassa, ni huomasin et baarista vaihtorahaks saamani 10 euron seteli, joka oli taitettuna, oli revenny keskeltä, toista puolta ei ollu ollenkaan. tosi kivaa.
tietenkään mul ei sit ollu käteistä enempää, ni en päässy dösään. jee!
sit pankkarille ja ostaan junalippu. 3.12 piti lähtee, eli jouduin seisoskeleen steissil steissihengarien (=ulkomaalaisten miesten ryhmittymiä) ja humalaisten ylioppilaiden keskel yli kolmeen. sit pääsin junaan, mut se sai lähdettyy vast 3.20.
ennen pasilaa juna jo pysähty ja tuli kuulutus: "ilmastoinnin kanssa on ongelmia. jos junan osastoista loppuu happi, avatkaa niitä ikkunoita ettei tule pyörtymisiä." jep jep..
sit joka kerran ku juna pysähty asemalle, se tosiaan pysähty about viideks minuutiks, välil myös asemien välille.. teknisten ongelmien vuoksi.. siistii, kerrankin ehti nähdä kunnolla millä pysäkillä ollaan jne... tai jotai..
nii ja tietty osuin viel sellaseen vaunuosastoon mis joillain äijil oli vähä liian paljon testosteronii veres ja ne alko tappeleen jostai. lyöntejä vaihdeltiin.. se oli huisin mukavaa.. lopulta pääsin junasta kuitenki oikeel pysäkil ulos ja himaan.
kotimatka kesti sit sellaset vaivaiset 2,5 tuntia.. ku normaalisti pääsen stadist himaan alle puolen tunnin. uuh..
nii ja nyt oon sit jumittunu tähä koneelle enkä vieläkään oo nukkumas vaik pitäs herää suht ajois valtaamaan katua..

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Adagio

Posts: 16

#8660 • • Adagio frezhish
Meni kyllä ilta niin pilalle! Kauheet riidan yhen parhaimman kaverin kanssa ihan jostain mitättömästä. En tiedä miten paikkaisin asiat ku ei oo kauheesti molemmin puolista sopiminen, eikä mult riitä nöyryyttä niin paljon että anelisin anteeksantoa. Eihän kaikki oo kuitenkaan mun vikaa ja olen jo anteeks koittanu pyytää. Jos ei halua sopia niin se on aivan hänestä kiinni. Ottaa silti päähän *grr*